Lihaksikas nainen, kamala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Basin
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Sopiva:

bodyimp_fem.jpg

:kuola:

Ni missä tuossa o ne lihakset ja sporttisuus? :arvi:

Urheilulliset tytöt on aina jees. HC-kehonrakentajat kisakunnossa ehkä vähän jo ovat negatiivisella puolella ulkonäöllisesti, mutta se taas vaatii vuosikausien kovan työn saavuttaa massat ja kireys siinä mittakaavassa. Esim. yleisurheilijoista tai uimareista ei rumia saa tekemälläkään.

Tuon verran voi tosiaan lihaksikkuutta ja sporttisuutta olla. Alempi kuva sitä vastoin on todella oksettava. Jos joku mies tuosta lämpeää niin varmasti kelpaa jo miespuolisenkin bodarin syleily. ;)

Urheilulliset tytöt on aina jees. HC-kehonrakentajat kisakunnossa ehkä vähän jo ovat negatiivisella puolella ulkonäöllisesti, mutta se taas vaatii vuosikausien kovan työn saavuttaa massat ja kireys siinä mittakaavassa. Esim. yleisurheilijoista tai uimareista ei rumia saa tekemälläkään.

Eipä liiotella. Eiköhän tuommosen perän eteen ole saanu jo vähän treenata:kuola:

joo ja saa kyllä geenitkin osua kohilleen että tommosen saa ku tossa kuvassa.

edit. silikonilätkät voi kuitenkin kaupasta rahaa vastaan hakea kuka vaan =)

No pistäkää ny akat niitä kuvianne tänne, niin kerrotaan että onko liikaa musklea vai ei. Nyt pitää vaan arvailla. Edelleen väitän ettei pari kuukautta treenanneella ole vielä mitään lihaksia. Muutaman vuoden päästä ehkä, natuna tuskin.

Lihaksikas nainen, kamala? Kuten on sanottu kauneus on katsojan silmässä, toiset tykkää töiset ei. Pääasia on se mistä itte tykkäät.

Omaa mielipidettä sen verran, että kiinteä/lihaksia saa olla kunhan ei mene liiallisuuksiin(saa arvoitella löytyykö housuista penis vai ei)

Ei ole lihakset naisilla huono asia lainkaan mun mielestä jos jossain järkevissä rajoissa pysytään. Olympia-tason kehonrakentajat menee mun mielestä jo liian pitkälle lihasmassan suhteen vaikka pakko myöntää että jollain Lenda Murraylla oli älyttömän siisti kroppa silloin kuin ei ole aivan isoimmassa kunnossa ollut. No se olikin poikkeus joka vahvistaa säännön. Fitness-mimmit on ihquja lähes aina ja myös monet yleisurheilijat säväyttävät. Pituushyppääjissä on monesti uskomattomia kissoja :eek:. Joku Linda Fodorin fysiikka on mun mielestä aika täydellinen kun ei aivan siinä kireimmässä kunnossa ole :rock:. Mulle kyllä kelpais enemmän kuin hyvin sellainen nainen josta huomais että siellä salilla on käyty ja kyykkyäkin on tehty. Suomalaisistä julkkiksista Maria Kuusiluoman kroppa on mun mielestä kunnioitusta herättävä. Näkee että siellä salilla on oltu oikeasti reenaamassa eikä vain luettu naistenlehtiä stepperillä.

Makuasioitahan nuo on ja onneksi kaikki ei tykkää samanlaisesta :) Itse tykkään että pitää olla pikkuisen muhku ja saa olla vähäsen pläski, niin mies kuin nainenkin.

Tuostapa tulikin mieleen kun sain hyvät naurut siitä, miten eri foorumeilla suhtaudutaan punttaaviin mimmeihin. Itsestäni tuli vastaan kommentteja:

- liian miehekäs
- varmasti jotain pahuutta tehty tytölle että siittä saadaan noin ruma
- naiskauheutta, rinnat puuttuu ja kädetkin on kuin miehellä
- nätti tyttö pilannu itsensä bodaamalla
- kylkiluita varmasti poistettu
- bodaritytöt eivät kuulu joukkkoon, pakkotoiston homopojat vain kuolaavat niiden perään

Ja tää oli ehkä paras:

Marilla näyttäis olevan sama ongelma ku miss suomella. Suu kiinni -> ~söötti ja suu auki = suohirviö

:rock:

Makuasioitahan nuo on ja onneksi kaikki ei tykkää samanlaisesta :) Itse tykkään että pitää olla pikkuisen muhku ja saa olla vähäsen pläski, niin mies kuin nainenkin.

Juuri näin :lol2:

Pääsisköhän vielä siihen sämpylämainokseen niin voisi olla valtakunnan virallinen Muhku-poika.... :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Eipä liiotella. Eiköhän tuommosen perän eteen ole saanu jo vähän treenata:kuola:

Päätellen etu- ja takapuolen symmetriasta niin o treenattu rasvaruiskeella ;)

Tuostapa tulikin mieleen kun sain hyvät naurut siitä, miten eri foorumeilla suhtaudutaan punttaaviin mimmeihin. Itsestäni tuli vastaan kommentteja:

- liian miehekäs
- bodaritytöt eivät kuulu joukkkoon, pakkotoiston homopojat vain kuolaavat niiden perään

Ja tää oli ehkä paras:

Marilla näyttäis olevan sama ongelma ku miss suomella. Suu kiinni -> ~söötti ja suu auki = suohirviö

Marihan on vallan bueno esimerkki tähänkin:

Liian lihaksikas ? (herätkää pahvit)
IMG_3317.jpg

Vai suorhirviö suu auki... kannattais käydä optikolla :D:D:
IMG_3334.jpg

IMG_3310.jpg

IMG_3328.jpg

Jos joku sanoo yo. kuvissa olevan liian lihaksikas nainen, niin voi voi... eihän kyseessä vielä ole kuin suomen fitnesstason urheilija, joka on kyllä kärkipäästä sitä lajia.

Mari on juuri sopivassa kondiksessa noissa kuvissa IMO. :rock: Urheilulliset tytöt ovat muutenkin mun mieleen.

Mutta kuten todettua, tärkeintähän on se että itse tykkää kropastaan. Ei pysty eikä edes kannata yrittää miellyttää kaikkia.

Kyllähän joku säbähintti voi sanoakkin tuollaista liian isoksi, kyllähän se vituttaa jos puoliso on isompi kuin itse.

Sopiva:

bodyimp_fem.jpg

EI niin sopiva.

356118304_dfcb996f65.jpg

Ei vittu :urjo:

Tässä on se mitä useimmat miehet ajattelee, jos haluat miellyttää mahdollisimman monia (miehiä) ylempi on se mitä kannattaa hakea. Kukaan ei tuu sitten kyseleen et onko tästä mitään tutkimuksia, koska kaikki tietää että useampien mielestä ylempi on paremman näköinen.

- liian miehekäs

Ja tää oli ehkä paras:

Kun on nähnyt kuvia kommenttien kohteesta, niin noiden kommenttien laukojaa tulisi rangaista ankarammin kuin ketään koskaan!! Mihin tämä maailma on menossa..?
Ei ole mikään enää pyhää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aivan kamalia.
Hieno argumentti, näitä lisää.

Ja jokseenkin pisti naurattamaan nuo Marin kommentit.. varsinkin se suohirviö-kohta :D Mikään noista kohdista ei kyllä pitänyt alkuunsakaan paikkaansa. Mutta toisaalta, oma naisihanne on tässä harrastuksen myötä ehkä hivenen muuttunut myös. Kyllä lihaa saa ja pitääkin olla.

GH-pötsi on sitten asia erikseen jo, mutta eipä nainen natuna itseään IMO liian isoksi saa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom