Lihaksikas nainen, kamala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Basin
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Itse en pidä lihaksikkaista naisista. Minusta lihakset ovat osa ns. miehisyyttä, eikä naisille kuulu. Toki saa käydä salilla ja kiinteyttää paikkoja sekä hieman lihaksia kasvattaa, mutta jos naisella on isompi hauberiini kun itsellä, niin meinaa jo itsellä ykä tulla kurkkuun. Ja tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että pelkäisin naisen olevan vahvempi kuin minä, naisen pitää vain olla naisellinen ja käyttäytä sen mukaisesti.

Harvemmin kyllä tulee nähtyä pareja, joista nainen on miestään lihaksikkaampi. En minäkään haluaisi miehekseni mitään narukättä, jonka saa sormella tökkäisemällä kaatumaan.

Ja tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että pelkäisin naisen olevan vahvempi kuin minä, naisen pitää vain olla naisellinen ja käyttäytä sen mukaisesti.

Lihaksikas nainen ei voi olla naisellinen?

Ja oksettaako esim. Fodorin Linda? Sori :offtopic:, mutta ei se vaan kaiken järjen mukaan voi olla niin :wtf:

siis lihakset ei muuta omasta mielestä naista yhtää miehellisemmäks mut jostain syystä en haluis et nainen on mua pidempi tai leveempi. Ja joillakkin toi hartia leveys voi oikeesti olla liikaa, eipä tosin oo vielä kertaakaan tulla sitä vastaan.

Mä pystyn heittämään 40 metriä keihästä. Silti en mene sanomaan Tero Pitkämäelle, että:" Mun mielestä sun ei tarviis enää treenata, kun heität jo yli 90 metriä, joten voisit varmaan lopettaa."[/QUOTE]

Hyvin sanottu!
Lihaksikas nainen ei muuten ole todellakaan välttämättä yhtikäs iso, itse olen kokoa 34 ja kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että koskaan en ole kokenut olevani liian maskuliininen vaan olen naisellinen sekä lihaksikas ja jo 46-vuotias!
Ja pääsääntöisesti aina paljon positiivista ihailua olen onnekseni osakseni saanut, mitä nyt lapset haukkoivat henkeään ja haukkuivat kynityksi kalkkunaksi, kun katsoivat 20 vuotta vanhan kisavideoni:dance2:

Lihaksikkaat naiset ovat jees, sehän yksinkertaisuudessaan tarkoittaa että pitävät itsestään kunnolla huolta, samaa ei voi sanoa suurimmasta osasta suomen kansaa.

Punttaavat mimmit on tosi jees. Ei niistä muiden kommenteista kannata lopettaa, kunhan on vain itse sujut asian kanssa.

Tuntuu siltä, että miehet, jotka itse treenaavat enemmän tai vähemmän kovaa, arvostavat lihaksikasta naista enemmän. Ei varmasti tulis mitään, jos vaikka itse seurustelisin miehen kanssa, joka ei käy salilla lainkaan. Ei varmaan olis teoriassa edes mahdollista. Kyllä mä toivoisin löytäväni treenaavan miehen, jonka kanssa yksi yhdistävä tekijä olis justiinsa yhteinen harrastus, vaikkei silti tarttis yhdessä välttämättä treenatakaan :jahas:

Menee nyt ehkä enemmän tonne "sinkkujen purnaukset" -puolelle, mutta anyway.

Riippuu siitä, mihin se lihas tarttuu ja miten rasva jakautuu.

Parhaimmillaan treenaus korostaa X-mallia, kun lihasta tulee lisää reisiin, perseeseen ja ehkä hieman vähemmässä määrin yläkroppaan (oma mieltymys). Rasvan vähentäminen taas kaventaa vyötäröä ja tekee kehon koostumuksesta sopivan. Kuin kypsä hedelmä: sopivasti pehmeä ja kiinteä yhtä aikaa.

Huonompaan suuntaan mennään, kun rinnat häviävät ja korvautuvat rintalihaksilla. Yleensäkin lihaksikas hartialinja kädet ja olkapäät etunenässä pienentää rintaa (suhteessa). Läskin alta kuoriutuvat suonet ja kulmikkuus vanhentavat ja miehistävät.

Eli mielestäni vyötäröstä alaspäin saa lihasta takoa käytännössä niin paljon kun vaan pystyy, yläkroppaankin melko huoletta, rasvoja ei kannata vetää kovin alas.

Esimerkkinä eräs muodollisesti pätevä ja itseäni miellyttävä nainen:

http://www.youtube.com/watch?v=I7tjTzZA9L4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=pywZkvHX33Q&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=47WFcWVBgts&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=MGnIX4yMpPY
http://www.youtube.com/watch?feature=related&v=WR-rcqLttns

En sanos että lihaksikas nainen.. ennemminkin urheilullisen näköinen, kaunis, henkilökohtaisen punttimimmi-ihanteeni ilmentymä ehkäpä.

Aika usein muuten ihmiset kattelee täydessä pumpissa olevia bodareita ja yököttelee, mutta unohtavat ettei ne lihakset lepotilassa näytä samalta. Paremmalta näyttää timmissä kunnossa oleva nainen kuin sohvaperuna :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
lihaksikas nainen alhaisilla rasvoilla:kuola::kuola: tosin ei semmonen bulgarialaisen nais moukarinheittäjän mallinen karbaasi:D

Kisakuntoiset naisbodaajat ja osa fitness-tipuistakin ovat ihan kauhean näköisiä silikonirintoineen jne.
Tämä korostuu varsinkin siis kisakondiksessa.

Mutta tosiaan esmes L.Fodor ja lukuisat kotimaiset Fittness-naiset offilla...eihän sen kauniimpaa naikkosta ookkaan.
En itse vain koe luonnolliseksi naisella sellaista kisakireyttä...pitää olla pikkusen pläskiä, jotta on semmonen kiva fiilis halata jne...

Offilla molemmat siis miellyttää, jos nyt ei tosiaan ole joku 80-90kg nainen jolla ääni on matalempi ku Lemmyllä ja voimaa kuin norsuperheellä.

Minun mielestä(ja olen tosiaan nainen)...oli nainen sitten minkä kokoinen,laihaläski,treenattu tai ihan mitä vain niin miehet löytävät sen arvostuksen naista kohtaa loppujen lopuksi ihan jostain muualta kun naista valitsevat. Kyllä potymies katsoo sen tietenkin olevan plussaa,tottakai oma laji vaatii paljon ymmärtämistäkin mitä tietenkin löytyy ihmiseltä joka lajia jollain tavalla,enemmän tai vähemmän vakavasti harrastaa. Tavalliset miehet kammoavat tai pitävät vähemmän viehättävänä punttaavaa naista koska ei yksinkertaisesti ymmärrä.

Itse olen hoikka,en laihaläski vaan täydellinen omasta mielestäni ja niin sen pitääkin olla. Ei missään nimessä kuulu hukata ajatustakaan siihen mitä muut asiasta ovat mieltä ei tässä mitään ufoja olla vain tavallisia ihmisia jotka harrastavat jotain siinä missä joku harrastaa joogaa,juoksua tai tanssia.

Tuon miehen suojeluvaiston olen kyllä huomannut omallakin kohdalla. Itsekin myönnän että iso mies on turvallinen ja ihana vaikka kontrasti on hyvinkin koominen koska olen itse vielä aika lyhyt ja pikkanen sellaisiin verratttua. Tämän voisi myös kääntää niin että mies saa samanlaisen tunteen kun tuntee itsensä "suojeliaksi"-mieheksi.Onhan se ihmeellinen normi että mies on "luotu" vahvemmaksi ja sen oletetaa myös suojelevan ja olevan se perheen pää.Toisaalta tämä yhtälö toteutuu jo henkiselläkin tasolla. Olimme me naiset sitten minkälaisia tahansa niin olemme silti naisia ja se hennompi sukupuoli.

En tiedä menikö täysin :offtopic:mutta tuipahan sanottua:)

Mun mielestäni on outoa, että ihmisille, jotka yrittävät pitää huolta itsestään (=treenailevat, katsovat edes vähän syömisiään), saa vapaasti kuittailla tyyliin "kannattais lopettaa, oot jo ihan liian lihaksikas/ei tuo oo naisellista". Läskeille ei sitten taas ole soveliasta mainita höllyvistä alleista tai viidennestä possumunkista. Eikös se nyt ole kuitenkin parempi asia, että välittää itsestään ja yrittää ylläpitää mahdollisimman hyvää terveydentilaa? Off-topic, mutta kuitenkin...

Mun mielestäni on outoa, että ihmisille, jotka yrittävät pitää huolta itsestään (=treenailevat, katsovat edes vähän syömisiään), saa vapaasti kuittailla tyyliin "kannattais lopettaa, oot jo ihan liian lihaksikas/ei tuo oo naisellista". Läskeille ei sitten taas ole soveliasta mainita höllyvistä alleista tai viidennestä possumunkista. Eikös se nyt ole kuitenkin parempi asia, että välittää itsestään ja yrittää ylläpitää mahdollisimman hyvää terveydentilaa? Off-topic, mutta kuitenkin...

No tilanne taitaa kuitenkin olla hieman eri. Liian lihavat ihmiset tuskin ovat tietoisesti pyrkineet olotilaansa, vaan ovat vain huonojen elämäntapojensa kautta ajautuneet siihen. Nämä ns. "liian lihaksikkaat naiset" puolestaan ovat tietoisesti pyrkineet hankkimaan liikaa lihaksia, ja ovat myös nähneet paljon vaivaa sen eteen. Nämä kuittailijat puolestaan ajattelevat, että kaikki näkemäsi vaiva menee hukkaan, koska he eivät pidä tätä lihaksien hankkimista enää ulkonäköä kohentavana asiana.

Itse en myöskään syty LIHAKSIKKAISTA naisista, mutta kyllä salilla natuna kovaakin treenaava neiti kuitenkin ennemmin muuttuu atleettiseksi ja hyväryhtiseksi. Eli niinkuin tässä on jo moneen kertaan mainittu liika on liikaa mutta kyllä ne 40sentin hauberit vaan löytyy aika harvan naispuolisen hihoista vaikka antaumuksella niitä treenaisikin.

Eiköhän meillä perus-ankeilla suomalaisilla ole tapana huudella vähän mitä sattuu, tarkemmin miettimättä miltä se kuulostaa. Positiivisen palautteen antaminen on osalle todella vaikeaa.

Treenattu/sporttinen nainen on todella seksikäs. Kyllähän ne olkapäät tuppaavat vähän leventyä punttailun tuoksinassa - sitä ei moni näe kauniina. Mutta se on pieni sivuseikka siihen nähden kuinka hyvältä treenaava nainen muuten näyttää. Jotkut ihan hehkuvat hyvää oloaan ja IMO se treenattu vatsa :kuola: meinaa ihan polvet lähteä alta. :D

Kyllä potymies katsoo sen tietenkin olevan plussaa,tottakai oma laji vaatii paljon ymmärtämistäkin mitä tietenkin löytyy ihmiseltä joka lajia jollain tavalla,enemmän tai vähemmän vakavasti harrastaa.

eiköhän niitäkin bodarimiehiä löydy paljon jotka eivät pidä lihaksikkaista naisista. Heidän työhön vaan kuuluu posettaa ja tehdä erilaisia juttuja naisbodareitten kanssa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom