Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No pistäkää ny akat niitä kuvianne tänne, niin kerrotaan että onko liikaa musklea vai ei. Nyt pitää vaan arvailla.
Eli voima häiritsee muttei lihakset?
Onko satasen penkistä nostavat rimpulaiset pienten sarjojen voimanostajanaiset liian vahvoja? :DEi, enemmän hervottomat lihakset loppujen lopuksi häiritsee. Kyllä naisella voimaa saa olla, mutta vaikka olisin itse kuinka iso, niin(älkää nyt ottako tätä mitenkään pahalla) koen hyvin voimakkaat naiset jotenkin liian miehekkäiksi. Eli en vertaa naisen voimia itseeni, vaan lähinnä muihin naisiin.
No, ehkä olen loppujen lopuksi vain idiootti jolla on harvinaisen typeriä näkemyksiä asioista:dance:
Taitaa hieman ollaOnko satasen penkistä nostavat rimpulaiset pienten sarjojen voimanostajanaiset liian vahvoja? :D
Oonko esim. mie joka nostan yli oman painon penkistä liian vahva, kun verrattuna perusnainen ei jaksa tankoakaan nostaa pari kertaa?
(Lihaksia mulla ei ole)
Oonko esim. mie joka nostan yli oman painon penkistä liian vahva, kun verrattuna perusnainen ei jaksa tankoakaan nostaa pari kertaa? (Lihaksia mulla ei ole)
Ei tähän voi sanoa muuta kuin ettäheikko ( mutta hyväkroppainen ) nainen on voimakas nainen on mulle ainakin turn off :(
heikko ( mutta hyväkroppainen ) nainen on voimakas nainen on mulle ainakin turn off :(
Onko satasen penkistä nostavat rimpulaiset pienten sarjojen voimanostajanaiset liian vahvoja? :D
Oonko esim. mie joka nostan yli oman painon penkistä liian vahva, kun verrattuna perusnainen ei jaksa tankoakaan nostaa pari kertaa? (Lihaksia mulla ei ole)
Ihan mielenkiinnosta utelen
Offtopic!
Onko naisilla mitään tietoa millasilla painoilla naiset jotka aloittavat yleensä treenaavat? Pisti mietityttään, kun sain siskoni innostettua salitouhuihin jokunen aika sitten ja ensimmäisillä kerroilla kun kokeiltiin penkkiä niin tangolla meni helpon näkösesti 3x10. Musta toi näytti aika kovalta sellaselle suht laihalle tytölle joka ei ollu punttia vääntäny, niin mitäs mieltä te ootte? paljoko itellä oli ekoilla kerroilla painoa? (kaikkea toi on kyllä harrastanu ja sai jalkaprässiinki latoa enemmän painoa ku itelleni sillon ku ensimmäisiä kertoja kävin salilla)
Kyllä minä ainakin jaksoin nostaa sen tangon heti useamman kerran, taisin laittaa 2,5kg läpyskät päihinkin. Ja jalkaprässiinkin laitoin jonkun 100kg edestä rautaa. Ja oma painohan oli jotain 45 - 48kg... En sitten tiedä, mitä ne mimmit, jotka ei jaksa nostaa edes tankoa, ovat tehneet? Maanneet vain sohvalla eivätkä koskaan esim. kiipeilleet pieninä puissa tms...?