Lihaksikas nainen, kamala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Basin
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Lihaksikkaissa naisissa ei ole mitään vikaa, mutta toisaalta en myöskään pidä naisista jotka tekee hauiskääntöä 25 kg käsipainoilla.

Mari on kyllä tosi upea :worship:, että ihmeellisiä kommentteja on tullut todellakin. Kaipa niitä makuja on vaan niin joka lähtöön.

No pistäkää ny akat niitä kuvianne tänne, niin kerrotaan että onko liikaa musklea vai ei. Nyt pitää vaan arvailla.

Kun noin nätisti pyydät niin alkaa varmaan kuvia tulla ;)

Mari on niin Täydellinen:haart:

Todella loistava esimerkki naisellisesta lihaksikkuudesta.

Kyllä mun mielestä lihakset naisella on pirun seksikäs juttu. Antaa naisesta vahvan ja itsenäisen kuvan. Saa olla nainen jo himotreenaaja että on mun makuun liikaa lihasta jos on natu. Ei sitä lihasta tarvi olla että nainen on seksikäs mutta ei ne ainakaan negatiivinen juttu ole!

Eli voima häiritsee muttei lihakset?

Ei, enemmän hervottomat lihakset loppujen lopuksi häiritsee. Kyllä naisella voimaa saa olla, mutta vaikka olisin itse kuinka iso, niin(älkää nyt ottako tätä mitenkään pahalla) koen hyvin voimakkaat naiset jotenkin liian miehekkäiksi. Eli en vertaa naisen voimia itseeni, vaan lähinnä muihin naisiin.

No, ehkä olen loppujen lopuksi vain idiootti jolla on harvinaisen typeriä näkemyksiä asioista:dance:

Treenattu nainenhan on helvetisti paremman näköinen kuin löysä ja laiha ruikelo tai lihava plösö, mutta tässäkin liika on liikaa. Jos lihakset alkavat näyttää liian miehekkäiltä, ei näytä hyvältä.

Ei, enemmän hervottomat lihakset loppujen lopuksi häiritsee. Kyllä naisella voimaa saa olla, mutta vaikka olisin itse kuinka iso, niin(älkää nyt ottako tätä mitenkään pahalla) koen hyvin voimakkaat naiset jotenkin liian miehekkäiksi. Eli en vertaa naisen voimia itseeni, vaan lähinnä muihin naisiin.

No, ehkä olen loppujen lopuksi vain idiootti jolla on harvinaisen typeriä näkemyksiä asioista:dance:
Onko satasen penkistä nostavat rimpulaiset pienten sarjojen voimanostajanaiset liian vahvoja? :D

Oonko esim. mie joka nostan yli oman painon penkistä liian vahva, kun verrattuna perusnainen ei jaksa tankoakaan nostaa pari kertaa? (Lihaksia mulla ei ole)

Ihan mielenkiinnosta utelen :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Oonko esim. mie joka nostan yli oman painon penkistä liian vahva, kun verrattuna perusnainen ei jaksa tankoakaan nostaa pari kertaa? (Lihaksia mulla ei ole)

heikko ( mutta hyväkroppainen ) nainen on :kuola: voimakas nainen on mulle ainakin turn off :(

heikko ( mutta hyväkroppainen ) nainen on :kuola: voimakas nainen on mulle ainakin turn off :(
Ei tähän voi sanoa muuta kuin että :david:

Miten se, että naisella on voimaa tekee siitä epäseksikkään? Jos nainen treenaa hermotuksen kuntoon niin seksikkyys tippuu niin että ropisee? :eek:

Entäs jos ei kerro että on vahva? Hähhähhää.

Vahvuus kertoo terveydestä ja hyvistä fyysisistä ominaisuuksista, joten luulisi että biologiseltakin kannalta vahva nainen miellyttäisi. Oon aina ihmetellyt, että miksi jotkut miehet tykkää sellaisista heiveröisistä ja nälkiintyneen näköisistä naisista, koska ulkonäkö kuitenkin kertoo terveydestäkin ja paljon kuitenkin biologiset perustarpeet säätelee näitäkin ihanteita...

Onko satasen penkistä nostavat rimpulaiset pienten sarjojen voimanostajanaiset liian vahvoja? :D

Ihan mielenkiinnosta utelen :)

Juu kyllä satasen penkkaavat naiset on liian vahvoja. Mun treenipainoja ei auta lähennellä:hyper:
Sinä nyt et vielä liian vahva ole, kun olet onneksi sen verran pieni tyttö. Tai no kyllä se riippuu vähän siitä että paljonko yli oman painon sie penkkaat:D

Sehän olis ihan helvetin kätsyä jos tyttöystävä ottais penkkiä samoilla painoilla kuin itse, ei tarvisi vekslata treeneissä painoja eestaas vaan vuorotellen vaan nopeeta sarjaa! :D

Taskuamatsoni, toi kertomatta jättäminen on ihan loistava idea! :D:D

lihaksikas nainen on mun mielestä parasta mitä on! ei se tarkota et kaikki näyttää joltain jenkki huipuilta. kattoo esim. kotimaisia kilpakehonrakentajia.esim. eva kovalainen ja inkeri salminen on kumpikin paremman näkösiä ku ykskää tän maan miss suomi viimesen 20vuoden ajalta.:thumbs:

Offtopic!

Onko naisilla mitään tietoa millasilla painoilla naiset jotka aloittavat yleensä treenaavat? Pisti mietityttään, kun sain siskoni innostettua salitouhuihin jokunen aika sitten ja ensimmäisillä kerroilla kun kokeiltiin penkkiä niin tangolla meni helpon näkösesti 3x10. Musta toi näytti aika kovalta sellaselle suht laihalle tytölle joka ei ollu punttia vääntäny, niin mitäs mieltä te ootte? paljoko itellä oli ekoilla kerroilla painoa? (kaikkea toi on kyllä harrastanu ja sai jalkaprässiinki latoa enemmän painoa ku itelleni sillon ku ensimmäisiä kertoja kävin salilla)

Offtopic!

Onko naisilla mitään tietoa millasilla painoilla naiset jotka aloittavat yleensä treenaavat? Pisti mietityttään, kun sain siskoni innostettua salitouhuihin jokunen aika sitten ja ensimmäisillä kerroilla kun kokeiltiin penkkiä niin tangolla meni helpon näkösesti 3x10. Musta toi näytti aika kovalta sellaselle suht laihalle tytölle joka ei ollu punttia vääntäny, niin mitäs mieltä te ootte? paljoko itellä oli ekoilla kerroilla painoa? (kaikkea toi on kyllä harrastanu ja sai jalkaprässiinki latoa enemmän painoa ku itelleni sillon ku ensimmäisiä kertoja kävin salilla)

Kyllä minä ainakin jaksoin nostaa sen tangon heti useamman kerran, taisin laittaa 2,5kg läpyskät päihinkin. Ja jalkaprässiinkin laitoin jonkun 100kg edestä rautaa. Ja oma painohan oli jotain 45 - 48kg... En sitten tiedä, mitä ne mimmit, jotka ei jaksa nostaa edes tankoa, ovat tehneet? Maanneet vain sohvalla eivätkä koskaan esim. kiipeilleet pieninä puissa tms...?

ettei vaan olis ollu joku vaakaprässi kyseessä? on muuten aika helvetin kovat painot treenaamattomalle jos on 4 kertaa 25 kilon läpysköitä. Itsehän sillon aikaa sitten aloitellessani pistin 50 kiloa kiinni ja muistan vieläkin kauhukseni kun alkoivat jalat kramppailemaan jo siinä vaiheessa :D (tokihan se johtui siitäkin ettei venyttelyä tehnyt jne.) ja tämä vaikka olen harrastanut viisi vuotta koripalloa ja toiset mokomat jalkapalloa :P Toisaalta olinhan mä alottaessa varmaan neitejäkin heikompi, ei 50 kilon elopainolla paljoa juhlittu.

(sori kovat offtopicit)

Kyllä minä ainakin jaksoin nostaa sen tangon heti useamman kerran, taisin laittaa 2,5kg läpyskät päihinkin. Ja jalkaprässiinkin laitoin jonkun 100kg edestä rautaa. Ja oma painohan oli jotain 45 - 48kg... En sitten tiedä, mitä ne mimmit, jotka ei jaksa nostaa edes tankoa, ovat tehneet? Maanneet vain sohvalla eivätkä koskaan esim. kiipeilleet pieninä puissa tms...?

Eipä kovin paljoo auttanut ne 10-15 vuotta sitten harrastetut puussakiipeilyt ja poikien kanssa tappelut (ala-asteella olin monia poikia vahvempi...), kun sen jälkeen liikunnat rajoittuneet koirankusetukseen ja koulufillarointiin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom