Lihaksikas nainen, kamala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Basin
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Mielenkiintoinen aihe! Tää on sellainen asia, mitä oon itsekin kovasti miettinyt - mitä vastakkaista sukupuolta edustavat hemmot ajattelee mun ulkomuodosta siinä vaiheessa, kun se alkaa muistuttaa omaa ihannettani (=sopiva lihaserottuvuus ja naisellinen atleettisuus). Viime syksynä kävin jopa taistelua omassa päässäni siitä, annanko muiden mielipiteiden vaikuttaa omiin unelmiini ja tyydyn vähempään treenaamiseen ollakseni mieliksi valtaosalle miesmassasta (!?!) Niinhän se on, että nää on ihan makuasioita ja kuten aiemmin jo mainittiin; kaikkia ei voi tässä maailmassa miellyttää, joten miksi vaivata päätään miettimällä mitä muut ajattelee? Silloin sitä antaa vaan epävarmuudelleen (=pelolleen) periksi ja päästää irti omasta unelmastaan. Pääasia on se, että itse viihtyy omassa kropassaan ja tekee sitä mistä tykkää :)

Edit. Sitäpaitsi ei muakaan miellytä ne sohvaperunamiehet, jotka eivät pidä terveydestään ja ulkonäöstään huolta, joten ei munkaan tarvii miellyttää niitä :D

Musta tämä taas ei ole yhtään mielenkiintoinen aihe. Jatkuvaa samaa jauhamista. Kuten monta kertaa sanottu, kaikilla oma eriävä mielipide asiasta. Sellainen nainen, joka jonkun muun mielestä on öklöttävän lihaksikas, on toisen silmissä lihaton ja löysä paska. Tehkää siis hommanne niinkuin haluatte ja sillä selvä. Aika heikosti menee, jos pitää kuunnella tai kuuntelee miehiä tai naisia tai ylipäätään muita siitä, että onkos kroppa nyt sovelias vai ei. Tai ylipäätään edes ajatella asiaa, kun joku huomauttaa parin sadan gramman lihaskasvusta.

Parhaiten asiat menee, kun tekee vaan omat hommansa ja ei itse tee numeroa omista lihaskasvuistaan ja salilla käymisistään. Jos joku siitä sitten tekee numeroa, antaa tehdä, eipä niistä kannata välittää. Ei susta nyt parin kuukauden tai vuosienkaan painon heiluttelulla vahingossa mitään Heather Armbrustia tule.

Nyt kun olen parisen kuukautta salilla kovempaa tehnyt voimaharjoitusta ja tuloksetkin ovat pikkuhiljaa nähtävissä :D, monet tutut miespuoleiset kaverini ovat sanoneet että lopeta! Mikä on salilla käyvässä naisessa niin vastenmielistä, muuta en ole kuullut kuin että nainen ei saa olla vahva.

Joka jutussa on ääripäänsä ja keskiväliin tai oikeastaan siihen väliin(arviointipintaan) mihin tahansa mahtuu yksilöitä...
Joku haluaa olla kireä ja pitää hiukan enemmän lihasmassaa kuin tavallinen/keskivertotallaaja.
Joku haluaa olla lihasmassaltaan olla iso(+kireä) ja käyttää siihen kaikkia mahdolliset tarpeet, mitä käytettävissä on.
Kuka tahansa voi olla tavallinen ja kaikessa keskiverto ja tehdä keskivertoisesti asioita.
Jos haluaa enemmän(vrt. keskivertoon) niin luultavasti saa sen myös(tässä sitten pitää huomioida, että ei enään (välttämättä) saa ihailua tavalliselta tallaajalta välttämättä mutta so not, valintojen maailma). Jokaiselle yleensä ottaja löytyy, loppujen lopuksi :)

Kiitos kannustuksista. :D Tosiaan, ihan treenaamalla lihaksia olen pikkusen saanut. Olen muutenkin ehkä isokokoisempi kun ns. normaali nainen, harteikkaampi. Suvussani varsinkaan ei ole yhtäkään ihmistä, miestä tai naista joka käy salilla niin minua ei ymmärretä missään tapauksessa vaan pidetään tyhmänä kun käyn sisällä rehkimässä ja muiden mielestä rääkkäämässä itseä. Sehän on kivaa!! :dance:

En näkisi, että sulla on mitään hätää. Naiselle on toki harvinaisempaa, että on harteikas mutta sen voi myös nähdä etuna eikä ollenkaan huonona juttuna.

Noilla kavereillasi on varmaan mielikuva tällaisesta hormonihirviöstä:

2637se3.jpg

Mutta kyllä naturaali treenimimmi voittaa helposti normaalit ns. laihaläskit.
Tsemiä treeneihin vaan :whip:

Musta tämä taas ei ole yhtään mielenkiintoinen aihe. Jatkuvaa samaa jauhamista. Kuten monta kertaa sanottu, kaikilla oma eriävä mielipide asiasta. Sellainen nainen, joka jonkun muun mielestä on öklöttävän lihaksikas, on toisen silmissä lihaton ja löysä paska. Tehkää siis hommanne niinkuin haluatte ja sillä selvä. Aika heikosti menee, jos pitää kuunnella tai kuuntelee miehiä tai naisia tai ylipäätään muita siitä, että onkos kroppa nyt sovelias vai ei. Tai ylipäätään edes ajatella asiaa, kun joku huomauttaa parin sadan gramman lihaskasvusta.

Parhaiten asiat menee, kun tekee vaan omat hommansa ja ei itse tee numeroa omista lihaskasvuistaan ja salilla käymisistään. Jos joku siitä sitten tekee numeroa, antaa tehdä, eipä niistä kannata välittää. Ei susta nyt parin kuukauden tai vuosienkaan painon heiluttelulla vahingossa mitään Heather Armbrustia tule.

Jokaisella on toki oma mielipiteensä siitä kuinka lihaksikas nainen saa olla ja millainen nainen silmää parhaiten miellyttää. Tredin aloittaja kuitenkin halusi saada tietää mielipiteitä (ja rivien välistä oli luettavissa, että ennen kaikkea miesten mielipiteitä) tästä asiasta.

Uskoakseni suurin osa Suomen miehistä (itseni mukaan lukien) ajattelee, että naisen tulisi olla naisellinen, pieni ja hento, ja ehkä hieman pehmeäkin:D. Tämä ei välttämättä ole sidoksissa miehen omaan fyysiseen kuntoon tai lihaksikkuuteen, vaikka näitä bodausforumilta saatuja mielipiteitä lukiessa näinkin voisi ajatella:D Kaikki isot miehet eivät halua rinnalleen lihaksikasta naista.
Tavis miehillä tämä lihaksikkuus kammo voi olla vielä selvempi, sillä harva mies varmaankaan haluaa rinnalleen itseään vahvemman tai edes lähes yhtä vahvan naisen.

Lisäksi omalta kohdaltani voin sanoa että esim sixpack naisella on omasta mielestäni jo hurjan näköinen. Myöskin selvästi erottuvat suonet tai hyvä lihaserottuvuus eivät ole erityisen kaunis näky. Näihin tekejöihin rasvaprosentilla on tietysti vähintään yhtä suuri merkitys kuin lihaksikkuudella.
Poikkeuksena voin kuitenkin sanoa että pepussa ja reisissä naisella saa olla lihaa enemmänkin IMO. Tämä johtuu ehkä juuri siitä, että naisen jaloissa ja perseessä erottovuus harvemmin on kovin hyvä.

Ottajia toki löytyy varmasti lihaksikkaillekin naisille riittämiin, kuten aiemmat kommentit ovat osoittaneet, uskon kuitenkin useimpien miesten olevan hieman hennompien naisten kannalla.

Jokaisella on toki oma mielipiteensä siitä kuinka lihaksikas nainen saa olla ja millainen nainen silmää parhaiten miellyttää. Tredin aloittaja kuitenkin halusi saada tietää mielipiteitä (ja rivien välistä oli luettavissa, että ennen kaikkea miesten mielipiteitä) tästä asiasta.

Uskoakseni suurin osa Suomen miehistä (itseni mukaan lukien) ajattelee, että naisen tulisi olla naisellinen, pieni ja hento, ja ehkä hieman pehmeäkin:D. Tämä ei välttämättä ole sidoksissa miehen omaan fyysiseen kuntoon tai lihaksikkuuteen, vaikka näitä bodausforumilta saatuja mielipiteitä lukiessa näinkin voisi ajatella:D Kaikki isot miehet eivät halua rinnalleen lihaksikasta naista.
Tavis miehillä tämä lihaksikkuus kammo voi olla vielä selvempi, sillä harva mies varmaankaan haluaa rinnalleen itseään vahvemman tai edes lähes yhtä vahvan naisen.

Lisäksi omalta kohdaltani voin sanoa että esim sixpack naisella on omasta mielestäni jo hurjan näköinen. Myöskin selvästi erottuvat suonet tai hyvä lihaserottuvuus eivät ole erityisen kaunis näky. Näihin tekejöihin rasvaprosentilla on tietysti vähintään yhtä suuri merkitys kuin lihaksikkuudella.
Poikkeuksena voin kuitenkin sanoa että pepussa ja reisissä naisella saa olla lihaa enemmänkin IMO. Tämä johtuu ehkä juuri siitä, että naisen jaloissa ja perseessä erottovuus harvemmin on kovin hyvä.

Ottajia toki löytyy varmasti lihaksikkaillekin naisille riittämiin, kuten aiemmat kommentit ovat osoittaneet, uskon kuitenkin useimpien miesten olevan hieman hennompien naisten kannalla.

juuri näin :)

Uskoakseni suurin osa Suomen miehistä (itseni mukaan lukien) ajattelee, että naisen tulisi olla naisellinen, pieni ja hento, ja ehkä hieman pehmeäkin:D.

Jokaisella on mielipide. Uskallatko todella edustaa tässä yleistä Suomen miesten mielipidettä?

Jokaisella on mielipide. Uskallatko todella edustaa tässä yleistä Suomen miesten mielipidettä?

On syynsä miksi laitoin tuohon alkuun sanan uskoakseni. En tietenkään voi edustaa yleistä Suomen miesten mielipidettä. Ei tämä mikään virallinen lausunto suomen miesten naismausta ollut. Ainoastaan oma uskomukseni johon olen päätynyt lyhyen elämäni aikana tekemien havaintojen ja omien mieltymysteni perusteella.

Asiaan lisätäkseni uskon että useimmat miehet haluavat tuntea itsensä isoksi ja miehekkääksi naisensa rinnalla. Ehkä tähän liittyy ajatus siitä että mies haluaa tuntea pystyvänsä suojelemaan naistaan tarvittaessa(pienet, hennot ja tietysti myös kauniit naiset;) herättävät ainakin itsessäni jonkin suojeluvaiston). Nykyään naiset tuskin suojelua tarvitsevat, mutta ajatus tästä suojelemisesta kuitenkin kärsii jos nainen on iso ja vahva.

Eihän se nyt sitä tarkoita. Kauneus on katsojan silmässä. Toki aina on syytä kannustaa, mutta voi joku olla rehellisesti eri mieltä ilman mitään kateutta.
Mulla ei ole tapana kommentoida kenenkään ulkonäköä negatiivisesti ainakaan esim. henkilölle itselleen suoraan. Ja jos ihminen esim. haluaa kasvattaa lihaksia, laihduttaa tai muuten vaan muokata ulkonäköään, niin miksi sitä täytyy kommentoida negatiivisesti? Olkoon sitten rehellisesti eri mieltä asianomaisen itsensä kanssa. Sori, mutta sen verran kyyninen olen suomalaiseen perusluonteeseen, että tässä maassa kateus ajaa ohi kiiman.
Mä pystyn heittämään 40 metriä keihästä. Silti en mene sanomaan Tero Pitkämäelle, että:" Mun mielestä sun ei tarviis enää treenata, kun heität jo yli 90 metriä, joten voisit varmaan lopettaa."

Pehmeän voi käsittää monella tavalla. Jos kyse bf-kisaajan kisaa lähellä olevasta kunnosta, niin sekä massan että kireyden puolesta Suomen miesten yleinen mielipide on takuulla "liikaa." Ja aivan turha väittää että enemmistö Suomen miehistä olisi jollekin lihaksikkaalle vosulle kateellinen.

Välillä aina unohtaa että potivoorumilla ollaan. Missään muualla ei keskustelun suunta olisi tällainen. Aivan kuin kaikkien treenaavien miesten mielestä naisenkin pitäisi mahtua ovesta vain poikittain. Ja on se nyt perkele kun älähtää että ne 40:t gunsit (enkä puhu nyt tisseistä) ei todellakaan ole naisellinen piirre.

" Oot kateellinen"
" Pistä munas esille niin katotaan onko kenelläkään pienempää "
" Homo "
" Trolli "
" Viestit poistettu "

Mä rakastan naisia, kireitä kuin löysempiäkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Jos haluaisi enemmistön mielipiteen, niin tuskin kannattaa kysyä asiaa Pakkikselta. Täällä monella ulkonäköihanna on kehittynyt tiettyyn suuntaan.

No ei todellakaan ole kamalaa vaikka tytöltä löytyy vähä muutakin kuin nätti naama..:rolleyes:

Kyllä kiintee, treenatty booty vie kaikki rahtiperseet ja aliravitut mimmit ihan sata nolla..

Sopivasti lihasta on rok !

Sitten kun pamautetaan tuonne Ms. Olympian tasolle, niin ei kiitos.
Figure, ehkä vielä hivenen päällekin, niin siinä alkaa IMO olemaan aikalailla max. määrä lihasmassaa naiselle.

Sopivasti lihasta on rok !

Sitten kun pamautetaan tuonne Ms. Olympian tasolle, niin ei kiitos.
Figure, ehkä vielä hivenen päällekin, niin siinä alkaa IMO olemaan aikalailla max. määrä lihasmassaa naiselle.

Samoilla linjoilla TLP:n kanssa, liika on liikaa. Rakastan naisilla kunnossa olevaa fysiikkaa, mutta naisellisuuden pitää säilyä.

Perustreenaaja naisesta nyt ei yleensä edes huomaa, että salilla on jotain erityisempää tullut tehtyä. Jos ei kerro että käy salilla, niin miehet on vaan tyytyväisiä että nainen on timmi, sitten jos erehtyy kertomaan nostavansa penkistä enemmän kuin tangon, reppanoimman miehet aloittaa äilyämisensä rumista lihaksikkaista naisista. Kisaajat sitten on jo asia erikseen, heistä treeni näkyy, mutta he eivät tällaisia kyselyjä teekään, koska oletettavasti ovat sinut itsensä, ihanteidensa ja tavoitteidensa kanssa.

Tämä on tosiaan tällainen ikuisuusruikutus aihe. Kateuskortti on myös vanha tehokeino, sen vois oikeestaan poistaa jo pakasta... En usko että KUKAAN mies on kateellinen treenaavalle naiselle. Ite oon treenannut sen verran että nostan penkistä paljon enemmän kuin sen tangon ja lihaksia on omiin tarpeisiin, siinä ei ole mitään syytä kateuteen rimpuloimmallekaan miehelle, koska ruipeloinkin mies pääsee samoihin tuloksiin ja ylikin jo kuukauden treenillä...

Treenatut jalat on ainakin ihan älyttömän jees. Kuhan ei enemmän lihasta löydy kun iteltä :david:

Kyseessä on ihan perus alemmuuskompleksi, pelätään että mies ei voi enää "suojella" naista olemalla vain mies ja siten "vahvempi". Sama pätee myös pituuteen, mies harvemmin haluaa tai pystyy ottamaan puolisokseen itseään pidemmän naisen. Ei se varsinaisesti ole kenenkään vika jos se on geeneissä:).

Itse koen, että lihaksikas/treenattu ihminen on ehdottomasti kauniimpi kuin löysä vätys joka pursuaa vaatteistaan. Ihmisenä toki voi sohvaperunakin olla mitä ihanin ja monesti onkin. Niin ja jos sen vielä lisään, että liian kireä nainen ei mielestäni saa silti olla; siinä katoaa se naisellisuus joka ainakin itseäni miellyttää. Fitness-kisaajat offilla ovat ehkä sellaisia optimeja.

Aihe jakaa kovastikkin mielipiteitä. :) Ihan mukava huomata se, ja toki kaikki saa olla omaa mieltään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom