Mielenkiintoinen aihe! Tää on sellainen asia, mitä oon itsekin kovasti miettinyt - mitä vastakkaista sukupuolta edustavat hemmot ajattelee mun ulkomuodosta siinä vaiheessa, kun se alkaa muistuttaa omaa ihannettani (=sopiva lihaserottuvuus ja naisellinen atleettisuus). Viime syksynä kävin jopa taistelua omassa päässäni siitä, annanko muiden mielipiteiden vaikuttaa omiin unelmiini ja tyydyn vähempään treenaamiseen ollakseni mieliksi valtaosalle miesmassasta (!?!) Niinhän se on, että nää on ihan makuasioita ja kuten aiemmin jo mainittiin; kaikkia ei voi tässä maailmassa miellyttää, joten miksi vaivata päätään miettimällä mitä muut ajattelee? Silloin sitä antaa vaan epävarmuudelleen (=pelolleen) periksi ja päästää irti omasta unelmastaan. Pääasia on se, että itse viihtyy omassa kropassaan ja tekee sitä mistä tykkää
Edit. Sitäpaitsi ei muakaan miellytä ne sohvaperunamiehet, jotka eivät pidä terveydestään ja ulkonäöstään huolta, joten ei munkaan tarvii miellyttää niitä :D
Edit. Sitäpaitsi ei muakaan miellytä ne sohvaperunamiehet, jotka eivät pidä terveydestään ja ulkonäöstään huolta, joten ei munkaan tarvii miellyttää niitä :D