Laitoitko muuten ite ton rant... tohon, vai onks toi joku Pakkiksen oma? Ei siinä, autismiahan se oli kuten ainaJep. En tiedä kun en ketään seuraa.
Tarkoitin vaan että mainitsee tuon vajaan liikeradan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoitko muuten ite ton rant... tohon, vai onks toi joku Pakkiksen oma? Ei siinä, autismiahan se oli kuten ainaJep. En tiedä kun en ketään seuraa.
Tarkoitin vaan että mainitsee tuon vajaan liikeradan.
Pakkiksen salaVIP lisävarusteita...WoW, upeasti keksitty toi rant... tohon! Hauska tapa tiivistää olennainen lainattavasta tekstistä️
.
Haluun olla isona kuten säPakkiksen salaVIP lisävarusteita...
Nice. Lippu on must paljo helpompi, ja enemmän tekniikasta kiinni. Vaakaan vaan souat ittes kiinni, mut lipus on vähän työntöä & vetoa samanaikasesti, ni oli ainaki itelle hankala tajuta ekoilla kokeiluilla. Straddle(haarukset vaan auki) flagi pysyy varmaanki 30s luokkaa. Jalat yhessä sit hieman vähemmän. Takavaaka varmaan vaikein näistä mulle, ku en oo silleen kunnolla ees kokeillut. Niveliä kuormittavin ainaki selkeesti.Etuvaaka tullut itselle melkein ”lahjana” sen jälkeen kun aloitin kiipeilyn. Joku 10s pysyy suorana. Samoin lippu onnistuu nyt ilman mitään treeniä.
ihmettelee moni muuki.Enemmän ihmettelen, et missä vaiheessa/miks toi leuka tankoon kaula mutkalla on muodostunu vakioks.
Olen joskus vuonna miekka ja kypärä lukenu, lähdettä en muista, niitä oli minusta pariki, englanninkielisiä, että tuo niskan taittaminen taakse ja leuan kurottaminen ylös ois niin luonnoton asento että kroppa selkäydintä suojellakseen vähentää sillon tehoja liikkeestä.a) ton tulis mun mielestä tehä kaikki sarjat painosta riippuen tolleen, ja/tai b) tollasen vajaan vetelyn tulis olla tehokasta, ja kehittävää. Mitä se ehkä tiettyyn pisteeseen, ja jollain tasolla on.
En mäkään tyyliin lattiaan tuijota vetäessä. Salee pää liikkuu snadisti, mut menee silti aina reilusti tangon yli.ihmettelee moni muuki.
Olen joskus vuonna miekka ja kypärä lukenu, lähdettä en muista, niitä oli minusta pariki, englanninkielisiä, että tuo niskan taittaminen taakse ja leuan kurottaminen ylös ois niin luonnoton asento että kroppa selkäydintä suojellakseen vähentää sillon tehoja liikkeestä.
Onko @jto lla tai muilla faktatietoa tämmösestä? Kuulostaa kyllä ihan ymmärrettävältä.
Joskus calisthenics-hommia tuli duunailtua, niin tää oli ylivoimaisesti helpoin noista. Siinä pystyy tangolla vielä kikkailemaan jos laittaa kädet pikkusen olkapäitä kapeammalle, pystyt ottamaan tukea latseista.Takavaaka varmaan vaikein näistä mulle, ku en oo silleen kunnolla ees kokeillut. Niveliä kuormittavin ainaki selkeesti.
Niin on takavaaka noista luokitukseltaanki helpoin. Jotkut ihan kirjainarvot oli vaikeusasteelle noilla voimistelussa. Oisko Etuvakaa ollu joku B, & ja takavaaka C tjs. Ihmislippu tuskin kuuluu koko lajiin. Täytyy kokeilla joskus ajatuksella, mut muistelen et takavaa'assa oli ehkä vähän tekniikka olennaisempaa kanssa. Vastaote vai myötäote? Etuvaakaa joskus aikoinaan tein aina ihan liian leveellä otteella, koska kuvittelin että helpoin niin. Todellisuudessa todella kapeeki ote on paljo helpompi, koska saa jotenki lavat aktivoitua voimakkaammin. Näin ainaki itellä.Joskus calisthenics-hommia tuli duunailtua, niin tää oli ylivoimaisesti helpoin noista. Siinä pystyy tangolla vielä kikkailemaan jos laittaa kädet pikkusen olkapäitä kapeammalle, pystyt ottamaan tukea latseista.
Etuvaaka menee jotenkuten vieläkin vaikka näitä juttuja ei oo tullu tehtyä muutamaan vuoteen. Lippu tuskin, menis varmaan olkapäät lopullisesti paskaks.
Ei tietenkään lattiaankaan, ja tottakai liikkuu, mutta suurinpiirtein ruoto suorana ois käsittääkseni paras vetää.En mäkään tyyliin lattiaan tuijota vetäessä. Salee pää liikkuu snadisti, mut menee silti aina reilusti tangon yli.
Eli ei jatkoon.Joo takavaa'assa kun hoksaa sen tekniikan niin se on helppo. Vastaotteella vielä paljon helpompi, mutta tuntuu tosi paljon hauiksissa. Etuvaa'assa semmoinen about olkapäiden levyinen ote on paras.Niin on takavaaka noista luokitukseltaanki helpoin. Jotkut ihan kirjainarvot oli vaikeusasteelle noilla voimistelussa. Oisko Etuvakaa ollu joku B, & ja takavaaka C tjs. Ihmislippu tuskin kuuluu koko lajiin. Täytyy kokeilla joskus ajatuksella, mut muistelen et takavaa'assa oli ehkä vähän tekniikka olennaisempaa kanssa. Vastaote vai myötäote? Etuvaakaa joskus aikoinaan tein aina ihan liian leveellä otteella, koska kuvittelin että helpoin niin. Todellisuudessa todella kapeeki ote on paljo helpompi, koska saa jotenki lavat aktivoitua voimakkaammin. Näin ainaki itellä.
Näyttää tutulta. Todennäköisesti mun tekemät.Ootko muuten joskus myynyt mulle sun ite tekemät pienet nojapuus? Joltain ton tyyliseltä nimimerkiltä useempi vuos sit nää ostin.

Aikanaan paikallisella liikuntahallin salilla kattelin, kun sellanen papparainen vetelee leukoja/leuantapaisia niin, että nostaa ylhäällä jalat tangon yläpuolelle vähän samaan tapaan kuin Elina tuossa. Katoin että kovakuntonen ukkeli, mikähän lienee.
Nikulan Penttihän se oli