jto
AMMATTILAINEN
Maksimivoima kehittää kestovoimaa, ei päinvastoin. Sen takia ne pitkät roikkumiset ei oo sitä parasta grippitreeniä. Eli käytännössä se perus- ja maksimivoima 5-30s roikunnoilla mahdollisimman kovaksi ja sitten ennen kisoja aletaan jalostaan sitä kestoksi. Sekin mieluiten klustereilla kuin suorilla roikunnoilla.
Eli paljonko painat ja millä lisäpainolla pystyt roikkuun sileässä tangossa lapasilla 10s? Testiin vaan.
Grippitreenien vaihtelu sormenpääjutuilla ja muilla on ok, mutta se on "vain" vaihtelua ja niistä se siirtovaikutus ei oo niin hyvä, ku lajinomaisemmasta grippitreenistä. Ite oon 22v kiivennyt ja mun sormenpäävoimat on aika kovat. Silti esim tangossa roikkuminen ei varmaan kovin erikoinen olis, ku en sitä oo treenannu. Lajinomaisuus merkkaa paljon.
Eli paljonko painat ja millä lisäpainolla pystyt roikkuun sileässä tangossa lapasilla 10s? Testiin vaan.
Grippitreenien vaihtelu sormenpääjutuilla ja muilla on ok, mutta se on "vain" vaihtelua ja niistä se siirtovaikutus ei oo niin hyvä, ku lajinomaisemmasta grippitreenistä. Ite oon 22v kiivennyt ja mun sormenpäävoimat on aika kovat. Silti esim tangossa roikkuminen ei varmaan kovin erikoinen olis, ku en sitä oo treenannu. Lajinomaisuus merkkaa paljon.
Juu kyllä mä Heliä oon opastellut ja hyvin hänellä näpit pitää. Sanotaan nyt, että muutamia satoja muitakin tässä vuosien varrella oon opastellut. Voimailijoista kiipeilijöihin.