Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä taitaa Andrey Smaevilla nousta yli 250 kiloa. Vedetty 11.5.2020.
View: https://www.youtube.com/watch?v=ray0xXpFFLE
Meneeks teikäläisellä btw yhden käden leuka/montako? Tai oletko ylipäätään treenaillut/testaillut? Kuuluuko sulla treeniohjelmaan noita alapuolikkaan vetoja? Itsellä niin vahva se alaosa suhteessa yläosaan, että en ole kokenut treenin tarvetta sinne. Takuulla +20 kiloa kokonaisen vedon ykköseen saisi laittaa lisää ja 90 asteen kyynärkulmaan tulisi.On tuo Smaev kyllä vittu hurja. En mäkään tota viimeisintä ykkösvetoa "kisavetoon" edes vertaisi, mutta toisaalta en mä esim ole puolikasta leuanvetoakaan (eli vedetään roikunnasta vain siihen asti että kädet on 90 asteen kulmassa) tainnut saada kuin jotain 120-125 kiloa vyöllä, niin onhan nuo järjettömiä lukemia jos melkein 150 kiloa munissa vedetään edes tuommoinen vajaa leuka. Pitäisi kokeilla jaksaisiko edes roikkua tangossa noilla painoilla.
Meneeks teikäläisellä btw yhden käden leuka/montako? Tai oletko ylipäätään treenaillut/testaillut? Kuuluuko sulla treeniohjelmaan noita alapuolikkaan vetoja? Itsellä niin vahva se alaosa suhteessa yläosaan, että en ole kokenut treenin tarvetta sinne. Takuulla +20 kiloa kokonaisen vedon ykköseen saisi laittaa lisää ja 90 asteen kyynärkulmaan tulisi.
jospa nyt taas kesällä siirtäisi treenejä ulos ja koittaisi saada yhden käden leukoja eteenpäin. Kisa on nyt käyty ja lopputulos oli 23 ja 24. oli tosi lähellä. Tuon edellisen viestin jälkeen aloin treenaamaan voimaa lyhyillä sarjoilla. Ehdin tehdä tuota kolme viikkoa huonoin tuloksin. Sarjapainot nousivat kyllä, mutta maksimitoistot ruumiinpainolla eivät nousseet yhtään. Tuon episodin jälkeen aloin tekemään leukoja Pavel Tsatsoulinen The fighter pull-up -ohjelmaa, jossa siis tehdään usein ja paljon leukoja. Sillä tulikin jonkin verran tulosta ja tällainen keski-ikäinen harrastelija sai nostettua toistot uudelle tasolle.Olen tehnyt tässä pidemmän aikaa aika bodailuhenkistä treeniä, jossa olen lähinnä pyrkinyt hyvään venytykseen ja rutistukseen. Sarjapituudet ovat olleet välillä 10-15 ja sarjoja olen tehnyt aina hyvällä kontrollilla. Toisinaan olen tehnyt räjähtäviä leukoja toisena päivänä viikossa. Leukoja ja erilaisia vetoja taljoissa/koneissa on tullut tehtyä aika paljon ja tämä on tuonut leukoihin lisää toistoja ihan kohtuullisesti. Nykykunto voisi olla jossain välillä 18-20 leukaa.
Kysymys kuuluu, että miten tästä eteenpäin? Jatkanko samalla linjalla, jonka uskon tuovan edelleen lisää toistoja, vai olisiko hyviä ideoita uusista kujeista, joilla saisin nostettua toistomäärät kahden kuukauden päässä olevaan kisaan.
Lisäpainovyöksi käy köydenpätkä Biltemasta vaikka. Ite käytän kiipeilyköyden pätkää. Kestää 2500kg huitteilla. Toistaseks on riittäny.
Toistomaksimiin auttaa erilaiset klusterit oikein hyvin. Sisältö riippuen sit nykyisestä toistomaksimista hieman. Pelkät pitkät sarjat on usein liian kuluttavia, jos menee yli 20 toiston.