Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitkä on sitten oikeat luvut ja suhteet?Noi luvut ja suhteet nyt on ihan perseestä revittyjä.
No joo.Toki mä nyt ajattelin tavan tallaajaa, en spesialisteja.
Ja onko lie esim. penkkispesialistilla lihastasapaino optimaalinen muutenkaan, sehän on penkkispesialisti?
Mutta ymmärrän.
OT:mikäs on sitten järkevä suhde esim penkin, maven ja kyykyn suhteen? Kysyy paska kyykkääjä.

No toi nyt riippuu niin valtavasti välityksistäkin. Aloittelijoille yleensä tyrkytetään jotain 1-1,5 x kehonpainon penkkiä, 1,5-2 x kehonpainon kyykkyä ja 2-2,5 x kehonpainon maastavetoa ns. hyväksi pohjaksi, mutta tosielämässä meitä on niin monenmallisia mahdottoman erilaisilla lähtötasoilla varustettuna, että ei noita kannata liikaa funtsia. Kehonpainostandardit on muutenkin ihan perseestä, jos ei satu olemaan täysin keskikokoinen ihminen. Kunhan treeni on nousujohteista, hyvä.OT:mikäs on sitten järkevä suhde esim penkin, maven ja kyykyn suhteen? Kysyy paska kyykkääjä.
No joo.Toki mä nyt ajattelin tavan tallaajaa, en spesialisteja.
Ja onko lie esim. penkkispesialistilla lihastasapaino optimaalinen muutenkaan, sehän on penkkispesialisti?
Mutta ymmärrän.
Mua naurattaa aina nää "ideaalit" prosentuaaliset suhteet liikkeiden välillä.missään nimessä ei ole olemassa mitään prosenttilukua, mitä kapeen penkin "pitäis" olla ollakseen toimiva leuanvedon suhteen. eikä ihan varmasti se luku oli niinkin tarkka kuin 81%.
juu on. täysin. ja noi ek - jk -suhteet riippuu täysin takakyykyn tyylistä. painonnostajilla osuu paremmin.
leuanvedosta vaihteeksi: kattelin pikaisesti muutaman kumpaankin lajiin enemmän tai vähemmän vakavasti panostavien nostajien suhteita penkki vs. leuat ja niillä kyllä leuoissa tulee kokonaismassana hieman enemmän kuin penkissä.
Oktottakai. mieluiten eri päivinä vaikka.
leuanvedosta vaihteeksi: kattelin pikaisesti muutaman kumpaankin lajiin enemmän tai vähemmän vakavasti panostavien nostajien suhteita penkki vs. leuat ja niillä kyllä leuoissa tulee kokonaismassana hieman enemmän kuin penkissä.
Mihin muuten perustuu että penkin avoimen ennätys on aika paljon enemmän kuin leuanvedossa tuo kokonaismassa ennätys?