Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähä joka pualella joutunu mutta pääasias Itä-Afrikas, siälä yritän jotenki mongertaa jotta ymmärtääsivät. Eivät oikeen perus neste rallia tajua ihimiset siälä suunnalla, tai ainakaa ku Puuppolas asuva velii sitä on yrittäny.Ootko Kyröölääne oppinu enklantia puhumaan Afrikassa vai missä, kun mun korvaan siinä on sellanen klangi?
165 kilonen kaveri koittaa laihduttaa, ja lupasin hänelle 100e käteistä, jos vetää yhden leuan jonain about 140 kilosena tai aiemmin(tyyli vapaa, kuhan leuka tangon yli). Tosta diilistä tuli mieleen, että kuka on painavin henkilö, jonka ootte nähnyt tekevän vähintään yhden leuan? Ei lasketa 2 metrisiä & helvetin vahvoja voimamiehiä tai vastaavaa.
Livenä en kenenkään oikeesti lihavan oo nähnyt, mut onneks on youtube, mistä löytää kaiken.
Ainakin itse kyykyn maailmanennätysmiehen laskisin siiihen porukkaan.Mitä eroa sillä on onko paino rautaa jalkojen välissä, läskiä vyötäröllä tai vaan valtavat pallit lyijystä? Painavimmat treenaavat nyt vaan sattuu aika usein olemaan pitkiä isoja voimamiehiä.
No siis ite lajilla ei ookaan välttämättä väliä mun pointin kannalta. Enemmän ehkä hain takaa, mihin valtaväestön oikeesti painavat heebot kykenee. Siis törkeesti sanottuna läskit. Noi slry:n tulokset esim. oli mielenkiintoset ja mulle myös toi Ray williamsin leuanveto kykenevyys tuli aika yllätyksenä. Vähän joo vaikea vetää mitään rajaa, ku on painavia ihmisiä, joilla valtaosa lihastaki massasta(varsinki noilla maailman huipuilla). Tällä kaverillaki, kenen kaa ton vedon tein, on reippaasti voimaaki(penkki vähän alta 200kg yms.), mut silti leuat ei hievahdakkaan, koska kropassa silti semmoset ainaki 50kg ylimäärästä keskimittaselle.
Käyn aina välillä vilkuulemassa, kuinka ihmisten leuat kulkee. Hyvinhän täällä näyttää liikkuvan. Pistäny silmään tuo @Vaginaattori leukaalu, kun harvoin päästät käsiä suoraksi? Onko joku kyynärpää ongelma vai mistä johtuu? Rivakasti liikkuu, ei siinä mitään. Tuo vajaa liikerata vain ihmetyttää, kun muuten alkaa olemaan jo kuitenkin ihan hyvät toistot ja painot leukailussa.
Huomannut senkin, että todella monet leukoja vetävät eivät hahmota sitä, miten alas oikeasti pitää mennä, että kyynärnivelet ojentuvat. Yksikin kaveri meinasi oikein hermostua, kun hän veteli omasta mielestään puhtaita leukoja ja sitten näytin videokuvaa, että käsivarret jäävät alhaalla koukkuun.
Tämä kommentti ei siis ollut kritiikkiä Vaginaattorille ;)
Ruattin tanko oli stiffi heti lattiasta ja kauhian vaikia nostaa sen takia IPF on sen vissihin leimannu.