Mulle ei oikein sovi tollaset kovin suunnitellut ohjelmat kun päivästä riippuen voimat on siellä täällä joten joudun aika paljon soveltamaan. Nyt aloin tekemään 35:lla kolmosia lisäten sarjoja kun jostain syystä ei tunnu menevän edes vitosta 35:lla vaikka viime talvena meni kolmonen 45:lla? välillä vedän 15kg kymppejä ja lisään sarjoja. Siitä sitten vaihdan enemmän noihin lyhempiin sarjoihin ja nousevaan rasitukseen.
Voi olla että tossa on syy mun kehittämättömyyteen. Jotenkin vaan ei paukut riitä noihin lähelle maksimia sarjoihin ohjelman mukaan siten että jaksais ohjelman vetää loppuun. Vikat sarjat tippuu monella toistolla alaspäin. Huono kunto tottakai vaikuttaa tai se että tekee vuorotellen leukaa, penaa ja ylöspunnerrusta?
Voi olla että tossa on syy mun kehittämättömyyteen. Jotenkin vaan ei paukut riitä noihin lähelle maksimia sarjoihin ohjelman mukaan siten että jaksais ohjelman vetää loppuun. Vikat sarjat tippuu monella toistolla alaspäin. Huono kunto tottakai vaikuttaa tai se että tekee vuorotellen leukaa, penaa ja ylöspunnerrusta?