Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun aloin tekemään tokalla sivulla olevaa ohjelmaa, jossa eka päivä menne näin: (Tuon mainion podcastin kuulleena toisaalta olet siirtynyt enemmän niihin 'jää varaa' sarjoihin joten toivotaan että kuitenkin sopii mulle tai ainakin tulee vaihtelua.)
Pystyykö sormilukkoa hyödyntämään leuanvedossa? Mä oon kokeillut ja todennut, että ei toimi noin päin ja jopa selkeesti heikentää otetta, mut kuitenki jollain random videolla totaki tehtiin. Vai pitääkö toi sit tehä jotenki erilailla, ku vaikka mavessa?
kyllä sitä maksimia sieltä kannattaa hakee nyt ja vaikka kauden edetessäkin pitää hieman mukana. kiipeily itessään jo tuo sen verran töitä selälle, ettei kauheesti leukoja kannata määrällisesti kiskoo. toki nyt sitten riippuu millasta kiipeet.
40 tavotteena kisatyylillä. Se jos menee viel, ni harkitsen kisaamista. Nyt menee about tuo kyseinen 40 toistoa tolla videon tyylillä. Rytmitys erittäin tärkeetä ja se, ettei jää liikaa lepäileen alhaalla. Heiluminen on vihollinen, pitäis pysyy tosi tiukkana joka toistossa, ni veto lähtee ku hissi ylös.