jto
AMMATTILAINEN
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vedän 2-3 viikossa leukoja ja mulla tulee tuohon forkkujen alueelle semmoinen jomotus. Häiritsee kovasti aina seuraavia sarjoja. Jotain kalvon kireyttä ilmeisesti? Ilmeisesti hieronta voisi auttaa, mutta auttaisko joku magnesium tai muu valmiste tälläisiin vaivoihin?
Mm. leuanvetoa käsittelevä Sisusavotta podcast, jossa olen vieraana: Sisusavotta Podcast #2 - Tuomas Rytkönen
Kyseistä podcastia käsittelevä blogikirjoitus: Atleettisen Partasuun Blogi: Vieraana Sisusavotta podcastissa (U)
...Leuanvetointoa kaikille! ...ja tulkaahan kaikki kynnellekykenevät mukaan lisäpainoleuanvedon Suomen CUP:iin 11.1.2013: Suomen Leuanveto ry ? Lisäpainoleuanvedon Suomen CUP 2014
CUP-kisan on tarkoitus olla matalan kynnyksen kisa kokeilla lajia (ei ole minimialoitusrautoja jne.) eli tammikuun kisa on oiva paikka tulla kokeilemaan lajia vaikkei kärkipään sijoituksista pystyisikään kamppailemaan.
Pistäkääs nyt jotain suuntaa antavaa arvioita millaisia rautoja tuolla vedellään? Itsellä voisi olla joskus kiinnostusta käydä kokeilemassa, lisäpainot pyörivät sielä 85-90kg paikkeilla tällä hetkellä.

Nuilla nyt varmasti jo pärjää helepostikin. Mikäs on omapaino?
Se on siinä 95kg paikkeilla.
Pistäkääs nyt jotain suuntaa antavaa arvioita millaisia rautoja tuolla vedellään? Itsellä voisi olla joskus kiinnostusta käydä kokeilemassa, lisäpainot pyörivät sielä 85-90kg paikkeilla tällä hetkellä.

Suoritus on puhdas, kun suorituskriteereinä toimivat nykaikaisen lisäpainoleuanvedon säännöt.
Ei keihäänheittäjäkään heitä keihästä paikaltaan tai pikajuoksija juokse kädet selän takana.
Ihan oikeassa olet, mutta ajatuksena toi sun pointti on ihan helvetin pudottava, siis suoraan keihäänheittoon verrattuna. Toiset kärkinimet heittää about 85 metrisiä heittoja, täydellä vauhdilla ja loppuun vielä heittäytymällä ku tero pitkämäki... sitten tulee Kyrölääne ja heittää paikaltaan ilman vauhtia melkee 100 metriä. :D
edit: pitää lisätä, ettei ole tarkotus vähätellä muitten suorituksia, vaan lähinnä taas kerran hehkuttaa kyrölääsen järjettömiä suorituksia.

Olen aivan samaa mieltä, täysin stabililla ja puhtaalla teknikalla vetäjä tekee kaikista noista kiemurtelijoista naurun aiheen.