^ Totta.. :P Toki tietenkin heti ajattelin miten itsellä mennyt :D Oma paino pyörii siinä 100 molemmin puolin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tulipa ekaa kertaa elämässä nähtyä kun joku sai vedettyä yli 40 leukaa ja oli vielä puhtaita. kädet suoriks ja leuka tangon yli.. kaveri ei treenaa ollenkaan lisäpainoilla
toki nyt puhuttiin kahden käden vedosta kun oli puhe noista toistomaksimeista jne. mä oon hyvin yleisesti saarnannut oman kropan painon käytöstä kunnon voimaharjotteluun täälläkin. noi yhden käden variaatiot nyt lienee isoksi osaksi mun esilletuomia muutenkin. kiipeilyssä aika yleisiä osaharjoitteita. mutta ihan hyvä muistutus vastuksen lisäämismahiksesta niille, jotka ei esim. pääse punttisalille juurikaan.Leuanvetoa remmeillä. Tässä suorituksessa tulee hyvin esille miten leukoja vedetään ilman lisäpainoja, Huom! oikea rytmi tekniikka. Lisäpainoilla juttu on aivan eri. Kaveri ei ole vetänyt lisäpainoilla sitten viime kevään. Eli katsokaa youtubessa leuanveto 106

blueberry: kyllä.
lowprofile: treenit jaetaan kausiin, joten ei kannata leikkiä hapoilla perusvoimakaudella. tietenkään liian orjallista toistoformaattia kannattaa aina vältellä.