Leuanveto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onko palstalaisilla tietoa milloin seuraavat leuanvetokilpailut järjestetään ja missä? Tarkoitan nimenomaan lisäpainoleuanvetoa, enkä voimaleuanvetoa(olen ymmärtänyt, että voimaleuanvedossa lasketaan mukaan myös oma paino). Eli siis super max one - tyyliset kilpailut?

Mitenkä noita leukoja nyt sais paremmaks, kun oon nyt tehnyt 2-jakoisessa kaks kertaa viikkoon vetävien reenissä ylätaljan paikalla tuota twenty pull upsia mutta jotenkin tuntuu aivan helvetin nihkeältä -.- Kesällä tein tuota samaista ohjelmaa 1-jakoisessa eli reeniä tuli 3x viikkoon ja tolleen suju paljon paremmin.

Onko palstalaisilla tietoa milloin seuraavat leuanvetokilpailut järjestetään ja missä? Tarkoitan nimenomaan lisäpainoleuanvetoa, enkä voimaleuanvetoa(olen ymmärtänyt, että voimaleuanvedossa lasketaan mukaan myös oma paino). Eli siis super max one - tyyliset kilpailut?

pidetäänkö jossai toistokilpailuitaki?

Kellään tietoa minkälaisia toistomääriä n. 70 kiloset vetelee?
Viime kesänä veti voittaja (ja myös toiseks tullut) 30 hyväksyttyä toistoa alle 85-kilosissa missä siis myös 70-kiloset kilpailee... Hyväksyttyihin toistoihin vaadittavat kriteerit löydät PDF-muodossa tästä. Suht tiukat säännöt siis on ja osalla meni aika montaki toistoa hylkyyn mutta ei noi mitään ylitsepääsemättömän pahoja ole, itellä ei menny yhtään hylkyyn vaikka tuonne Kiimun sivuille onki merkitty että yks olis muka mennyt? Ens kesänä voi kyllä säännöt olla vähä erilaiset, ainaki tuosta pään yläpuolella olevasta härvelistä puhuttiin vähä siihen sävyyn... Itellä ei kyllä mitään valittamista ollut.

E: Nuorissa alle 70-kiloisissa voittoon riitti 18 toistoa ja yli 70-kilosissa 20..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vieläkös toi jton kirjottama ohjelma tuolla ekalla sivulla vielä pelaa? Eli 8vko monta sarjaa lyhyitä toistoja esim 14*5 ? Kerran kahdessa viikossa lisäpainojen kanssa jne? 6v vanha ohjelma kuitenki ni joko on keksitty parempiakin keinoja? Max toistot tällähetkellä 15. 8kg lisäpainolla meni sarjojen perään 8 ja 6

miksi ihmeessä se ei pelaisi? en mun ohjelmilla oo parasta ennen -päivää.

tota tosin ei sitäkään pidä katella suoraan, vaan suhteessa omaan suorituskykyyn. 8 vkoakin on vaan esimerkki. jengillä tuntuu olevan iso vika ottaa suoraan kaikenlaisia ohjelmia sieltä täältä ja mitenkään miettimättä soveltuvuutta omaan käyttöön alkaa tekeen niitä. sitten ihmetellään miksei pelaa...

Niin ei nyt, mutta 14/15v olin ku enkat vetelin. Olisko pitäny käyä kokeilemassa? :D
Siihen aikaan säännöt oli erilaiset, tuo nuorten alle 70-kilosten voittajaki (vai oliko peräti kakkonen, joku ala-asteikäinen kaveri kuitenki) on vissiin päälle 30 vetäny aikasemmin kisoissa..

Ite oon kans osallistumassa toisto ja tohon max one kilpailuu todennäkösesti, tosin tohon toistoo panostan enemmän :D Onko kellää tietoo koska alkaa noihin kumpaaki ilmottautumiset?

Menee ehkä pikkaisen ohi aiheen, mutta vaikuttaakohan leuanveto sormien verenkiertoon alentavasti? Tullut reilut pari vuotta vedeltyä paljon leukoja ja viimeisen puolen vuoden aikana enemmän raskaampien lisäpainojen kera. Nyt tänä talvena ovat näpit olleet aivan jäässä, vaikka pakkasta ei ihan hirveästi olisikaan. Muuten on ihan mukavan lämmin kevyemmässäkin varustuksessa, mutta sormet ovat jatkuva riesa.

Sormet ovat ennenkin olleet mulle ongelma, mutta jotenkin tuntuu, että tänä talvena ongelmia on ollut tavallista enemmän. En oikein jaksa uskoa, että runsas leuanveto olisi tämän aiheuttanut, mutta onko täällä muita, jotka olisivat kokeneet samaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom