Whatever you do... Sanoisin että leuanvedossa kehittyy useimmat nopeasti ja sitten tulee vauhtisokeus ja sitten tulee hauisjänne ym ongelmia ja sitten tulee isosti takapakkia. Tämä oma kokemus. Ja kun oon kattonu täällä muutaman vuoden kokemuksella miten jengi postailee että leuat etenee moneltakin tutulta kasvolta ja sit yhtäkkiä ne postaukset loppuu ja leuat ei etenekään enää...
Varmasti kannattaa tehdä huoltavia juttuja samankaltaisia liikkeitä pidempiä sarjoja, negatiivisia, vaihdella otteita jne. Voi olla että toi miten oot noita ottanu ei ole ihan miltä kuulostaa, että olet lämmöissä ja tehny jotain muuta. Mutta jos 95kg olet ja vaan rykäset ohimennessä seiskan, niin huh-huh ei kukaan norminaturaali tollasta penkissä tee nevöevö, että kävelis penkille kun sattuu olemaan siinä ja rykäsis seiskan 70%+:lla ilman lämpöjä?
Lisää volyymiä ja/tai painoja joka viikko paitsi kevennellessä ei ole mitään rakettitiedettä, varmasti kehittyy, mut jos sitä pitäis pitää yllä vaikkapa 30 viikkoa eikä 3 viikkoa, niin sit saattaa muodostuakin rakettitieteeksi. Ainakin mun geeneillä näin kävi. =D Tosin olen moniongelmainen.

Mun mielestä tää leuoissa kehittyminen ei ole niinkään kauhia lyhyen aikavälin ohjelmoinnin suunnattoman vaikea ohjelmointiprobleemi, vaan enempi pitkän aikajänteen juttu. No mikäpä ei olisi....