Leuanveto

eli vetelet siis tollasia toistoja leuoissa? vai miten ne siis liittyy grippireeniin? paitsi sen leukasarjan keston ajan kautta toki.

jos sä haluat grippiä lisää, sun pitää hankkia lisää woimaa ja reserviä kestolle. pelkkä keston hinkkaaminen ei vie niin pitkälle ollenkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hio paprulla ne kovettumat aina pois joka tapauksessa.
Miksi muuten aina neuvot hiomaan ne pois? Ettei mene rikki tai tule kipeäksi ja sen lisäksi sileät kädet vain on kivemmat? Kun mulla on melkoiset känsät käsissä, ollut siitä asti kun teininä salilla aloin käydä, mutta niistä ei ole ollut mitään haittaa, niin enpä niille mitään kyllä jaksa tehdäkään. Ei ne kipeydy tai ala vuotaa verta vaikka miten mavettaa ja roikkuu.

ne repee. joillakin ei ja hyvä niin. mulla se hiominen on tosi tärkeetä, koska aika kovia pisterasituksia tulee käsien iholle ja varsinki sormille. jos iho repee, siihen joutuu laittaan teipin ja sen kitka on tosi huono verrattuna ihoon. ei siinä valuvassa veressäkään niin hyvä kitka oo :) tällasia lajinyansseja siis nää hiomiset vaan, mutta koska liikutaan aika pienillä marginaaleilla joskus, pitääkö joku ote vai ei, kaikki otetaan. ei ne ite haavat niin haittaa ja mulla on kädet ja sääret aika ruhjottu koko ulkokauden. lisäksi tohon kitkapeliin tietenkin lisätään ilman lämpötila, kosteusprosentti, ihon kunto muuten eli vuotaako kudosnestettä ulos= ei hyvä, kivilaatu, mankan määrä ja laatu jne. hyvä laji :)

punttipuolella joillakin ne on tosi kivuliaita ja joillakin ei. hermopäätesälää ja sitä kautta säkää, miten noi kellekin on vaivaksi. ihon ominaisuudet vaikuttaa kans eli miten elastinen se kovettumakin sit on. eri asia tässä tietenkin on se, että mitään haavoja en päästäis tonne nivelien lähelle muutenkaan, ettei tuu haavaa pahempia haittoja.

Miksi muuten aina neuvot hiomaan ne pois? Ettei mene rikki tai tule kipeäksi ja sen lisäksi sileät kädet vain on kivemmat? Kun mulla on melkoiset känsät käsissä, ollut siitä asti kun teininä salilla aloin käydä, mutta niistä ei ole ollut mitään haittaa, niin enpä niille mitään kyllä jaksa tehdäkään. Ei ne kipeydy tai ala vuotaa verta vaikka miten mavettaa ja roikkuu.

Mulla on revenny useesti känsät. Synkkinä toiminnallisen harjoittelun aikoina toi oli aika rasittavaa, ku oikeestaan kaikki muuttu vähän hankalaks ku puuttu pari palaa kämmenestä. Kahvakuula tulee päälimmäisenä mieleen välineistä, jotka repi noi herkästi auki.

enempi se on hygieniajuttu salilla ja alcospray pitää kyl olla mukana. teippi ny suojaa jotenki ne potentiaaliset nirhapaikat.

Morjesta vaan!
Teen leukoja myötäotteella ja melko kapealla. Nyt useamman kuukauden vaivannut oikea rinta. Ala-asennossa tuntuu . Kipu on kirstävää ja jää helposti jomottamaan sarjan jälkeen.
Mitä kapeampi ote sen enemmän tuntuu. Pieni rintalihasko se siellä kiukuttaa?
Viime reenissä tein 5x18 toistoa omalla painolla ja ensimmäinen sarja oli kapealla tehty. Joka oli kyllä aika kivulias. Levensin huomattavasti otetta ja sitten pystyi tekemään jotenkin. Kaikki sarjat silti suht helppoja.
Olin pari viikkoa tekemättä leukoja eikä se oireita vienyt pois. Ehkä vähän.....
Muutama kuukausi sitten aloin tekemään palomiespunnerruksia ja ylhäällä samalla punnerruksia, Olisko sillä mitään tekemistä tämän vaivan kanssa?
Täällä tuntuu olevan kovia vetäjiä joten luulisi että nämä vaivat ei nyt ihan harvinaisia ole :)
Jos jotain vinkkejä löytyy niin kiitosta vaan !

voi olla se pec minor, jos tosi kapeella vielä teet. ite sanoit, että kapeempi haittaa, joten älä tee. tai sit painat rintaa pystyyn ylhäällä, eikä torsoo köyryyn. noin hataralla infolla en lähtis kuitenkaan liikoja neuvoja heitteleen, sillä se "rinta" on aika laaja käsite.

Juu eli kainalosta vähän rintaan päin. Sieltä syvältä tuntuu. Peukalolla pääsee painamaan kipeään kohtaan. Tällä hetkellä pelkkä roikkuminenki kiristää aika paljon.
Mitä tarkoitat tolla "rintaa pystyyn ylhäällä, eikä torsoo köyryyn"? Pitäisi olla enemmän köyryssä eikä pystyssä? :)

eiku päinvastoin. rintaa pystyyn just niinku sanoin. vedä kyynärpäitä taakse. ei toi kainalosta vähä rintaan päin kyllä kerro mitään sen tarkemmin. rintalihakset osallistuu leuanvetoon mitä enempi köyryyn vedät yläkroppaa, joten voi siellä joku vamma niissäkin olla. älä ny ainakaan ylimääräsiä kiusaa. anna aikaa parantua hetki ja tee vain kivuttomia juttuja.

Ote mul ei kyl koskaan valu, ni ei nää vauriot siitä johu. Mavessa toi lukko pitää 100%, jos kunnon karhee tankoki viel. Tol on vaan hintansa.
Jos rehellisiä ollaan, ni mua myös vituttaa asetella noit remmejä. Ihan helvetin rasittavaa :D. Varsinki tossa tempaus mavessa. Mut taidan tehä niin nyt ainaki, et jos kädet on huonossa jamassa, tai epäilen, et tulee noston jälkeen oleen, ni laitan sit ne remmit. Ei oo sen arvosta kuitenkaa, et kädet ihan revityt, ja lykkääntyy tietyt treenit. Helvetin ärsyttävää kyl, koska en oo kellään nähny tätä ongelmaa samalla tasolla, ku mulla. Tavallaa mun periaate remmeistä on tyhmä sikski, koska vedän kuitenki lukolla. Lukolla toki sormet joutuu yhä puristaan semisti, mut kuitenki.
Millasia romuja nostelette jos remmejä tarttee? Ite vetelen mavea ristiotteella, ja ei ole ollut remmeille tarvetta. Tosin mulla onki painot vasta 120kg luokkaa. Mutta ei ole jäänyt otteesta kiinni, ettei vois isompia nostaa :)

Millasia romuja nostelette jos remmejä tarttee? Ite vetelen mavea ristiotteella, ja ei ole ollut remmeille tarvetta. Tosin mulla onki painot vasta 120kg luokkaa. Mutta ei ole jäänyt otteesta kiinni, ettei vois isompia nostaa :)
Mulla on vähän historiaa hauisongelmien kanssa ja fyysinen työ joka kuormittaa forkkuja vitusti, niin en näe syytä olla vetämättä remmeillä jos siltä tuntuu. Mitä nyt ristiotetta joskus testailen, niin korkeana räkkivetona saa ladata >100 kg yli normivedon maksimin eikä tunnu miltään.

No eipä sitä pysty tosta päätteleen välttämättä. Maailmas on kyl ihmisiä, joilla vahvat jalat, vaikkei ulkoa päin siltä näyttäiskään.
Jostain pohkeiden/säärien paksuudesta en lähtis vetään yhtään mitään johtopäätöksiä ite ainakaan :D.

Katsoppa tuo toinen leuanveto-video ukon instagramista ja vertaa reisiä vaikka käsiin. Eipä siinä mitään, varmaan ihan harkittu päätös kun on noin hyvä leuanvetäjä.

Katsoppa tuo toinen leuanveto-video ukon instagramista ja vertaa reisiä vaikka käsiin. Eipä siinä mitään, varmaan ihan harkittu päätös kun on noin hyvä leuanvetäjä.

Silti voi olla ihan kovia tuloksia alakropan voimilla hyppyjä tms. Tommoselle jäbälle jos hyppää vauhditonta kolme metriä niin on all-around kova jätkä, kohtuutonta vaatia että grindaa 300kg kyykyssä tai mavessa. Jos vauhditonta hyppyä menee 1,5m ja sata metriä 20 sekkaa, niin sit vois hieman mussuttaa, mutta siltikin olis helvetin kova nykimään itseään käsillä ylös, ei siitä mihinkään pääse. :-)

Silti voi olla ihan kovia tuloksia alakropan voimilla hyppyjä tms. Tommoselle jäbälle jos hyppää vauhditonta kolme metriä niin on all-around kova jätkä, kohtuutonta vaatia että grindaa 300kg kyykyssä tai mavessa. Jos vauhditonta hyppyä menee 1,5m ja sata metriä 20 sekkaa, niin sit vois hieman mussuttaa, mutta siltikin olis helvetin kova nykimään itseään käsillä ylös, ei siitä mihinkään pääse. :-)

Muuta en väittänytkään, kyllä se aina silti silmiin pistää kun jalat ovat about yhtä paksut kuin kädetkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom