Mut missä ne heput piileskelee sit :D? Mielellään näkis edes sen YHEN videon kisoista, ku joku tolla vetää. Lisäpainokisoista siis. Mä aloin tolla vetään seuraavista syistä alunperin: rasittaa hauiksen jänteitä/kyynärpäitä vähemmän mulla, korreloituu paljo selkeemmin/suoraan kaikkiin tangossa tehtäviin liikkeisiin(vastaotteella ei tehä yhtää mitään, paitsi jtn taka vaakaa korkeintaan), ja varmaan uskoin sillon siihen broscienceenki, et ''vastaote on habaliike, ja myötäote selkä'' tai johki vastaavaan paskaan, mikä nyt ei ihan pidä paikkaansa. Helpompi toi ote ei tod ollu alunperin, ja vastaote menis nopee ohi kyl, jos tekisin.
Ei mun kaa tarvii väitellä jossei haluu, mut oon aika vakuuttunut, että tän hetkinen argumenttini on aika vahvalla pohjalla. Vetoaisin yhä siihen, ettei kisat oo absoluuttinen mittari automaattisesti, mut olisin yksin ton mielipiteen kaa. Absoluuttisella mittarilla tarkotan nyt sitä siis, ettei ne kerro leuanveto-jumalan totuutta, vaan vertailupohjaa voi, ja kannattaa hakea kyl paljo muualtaki.
Jep toistokisoista löytyy, vaikka hyvin vähän sieltäki. Ite meinaan just lisäpainokisoja. En kyl suostu uskoon, ettei kukaan ois ikinä edes koittanu tuolla tota
. Mut aika vitusti noit videoita kattonu, ja ei oo vaan näkyny. Jtn sumovetoja näkee about 50% kaikista maveista ikinä.