Leuanveto

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyröölääne: lepopäivä, kovat rojektit tosi lähellä menos, pää menis, kroppa ei ihan viälä, liikaa aikaa selkeesti! :)

mä alan pitään itteeni jo kohtuufiksun näkösenä ilman paitaa pipo päässä kiven juurella harjaamassa otteita melki nollassa asteessa...

no siel voi olla lihasepätasapainoo ja paikallisia tiukkuuksia brachialiksenkin alueella. hauiksen tyyppivika ei sekään oo poissuljettu. jos on pienempi ja heikompi, on siel mahdollisesti hermovikaakin. se taas voi johtuu niistä epätasapainoista ja pinteistä jne. eipä näitä tutkimatta voi hutkia.

Ei ollu lepopäivä, rekvenssit menos, roppa kesti kyllä, päästä en sitte tiärä :)

Do it blind.. ..hidden aggression ;-) - YouTube

Onko kyseessä jokin köyhän miähen korkeenpaikan reenileiri? Pussi päässä kun tuota happea ei varmaan saa niin hyvin. Parin viikon päästä kun nappaat pussin pois niin johan menee leukoja vaikka muille jakaa, kun happea riittää.

Onkohan muuten jokin leuanvetäjien ominaisuus että viihtyy kylmässäkin vähissä vaatteissa? Kyröössä roikkuvat puussa paljain jaloin talvisinkin, jto harjailee kiviä ilman paitaa, ja itekkin tulin juuri puolen tunnin kävelyltä räntäsateesta t-paita päällä...

JTO: Oli pikkuusen kyröölääsyyttä mukana vireos :D
Mikä muuten oli nettiosoote siihen lohkarehen paikannuksehen?? Ei löytyny. Oli kyllä mahtava nöyryytys ku jäi perse maahan siinä flikkojen lämmittelyreitillä ;)

Saatana: Mulla ja JTO:lla syyt Newtonin lais uskoosin, mutta tuas on jotaki näyttämisen halua jos t-paita päällä kävelöö pakkaases :) Oliko eres hihat kääritty ylähä? ;)

ei sitä ihan kaikk flikatkaa pääse... 27crags.com. sieltä löytyy aikalailla paljon. suora osote siihen sun nöyryytykselle: X-dream at Uberhänk, Hautuumaa sisältäen myös ns. betavideon.

- - - Updated - - -

vaginaattori: toi pitäs eka tutkituttaa oikeella urheilulääkärillä, et tietäs ees mikä se vika tarkalleen on.

saatana: ilman paitaa ei hikoo ja hiki on kiipeilijän pahin vihulainen, ku kitka heikkenee. ei se ihanaa aina melki nollassa ja viimassa oo, mutta toki pausseilla takki on aina päällä.

mä tykkään tehä lumityöt tai juosta semmosia pikkulenkkejä ilman paitaa. kiva hehku loppuillan. ei mitään pitkiä, mutta about 20minsaa. suosittelen.

Mitenkä eritasovedoissa kannattaa toteuttaa progressio? Silleen normi 3x4--> 6x6 tyyliinkö ja muistiin ne kohdat mistä pitäny kiinni? Nyt lähinnä yrittäny saada nousujohteista treeniä, toistojen ollessa 1-4 ja sarjoja 1-7. Välillä kauempaa kiinnni (n.70cm, jolloin tulee 1-2 toistoo ehkä) ja välillä muualta. Yhden ykl-painoitteisen treenin vedän viikkoon (lähinnä eritasoja) ja kaks normaalia leuanvetotreeniä. Tavoitteena on ensi kesänä sitten ykl, nyt ei talvee vasten varmaankaan onnistu, koska tarkoitus nostaa painoa n. 5kg. En kuitenkaan kehtaa noihin ykl-variaatioihin käyttää enempää aikaa, koska koko kesän niitä treenasin ja eipä se nyt hirveesti edistyny (liekkö väärät treenimetodit), maksimi pysy suunnilleen samassa 45kg niitä tehden, ehkä pientä edistystä niissä variaatioissa mutta ei merkittävää. Eli lähinnä perusvoimaa nyt hankitaan ensi kevään uutta yritystä varten.
Ja arvauksia, onko pikkuveljeni hyvä vaiko minä huono, kun hän kykenee roikkumaan yhdellä kädellä käsi koukussa jonkun verran tai ainakin huomattavasti paremmin kuin minä, joka oikestaan en pysty siihen ollenkaan. Vaikka siis itse nostan n. 7 toistoa enemmän omalla painolla ja lisäpainomax lienee myös joku n.15-20kg pikkuveljee parempi. Itse painan joku 5-7kg enemmän (eli 83), ehkä sentin pitempi oon. Oon vaan pohtinu, että enkö vaan osaa "aktivoida" niitä lihaksia vai mikä siinä on että pikkuveli nokittaa tossa koukussa pitämisessä, vaikka on ns. "heikompi".

ellei edistyny, on siel treenissä jotain vikaa ihan taatusti. toi on hyvä peruskauden systeemi ykl-teeeniin myös.

Mitä kannattaa kokeilla, kun leuanvetotulos on pyöriny 4-8 väliä viimeset puolivuotta? Oon kokeillu jos jonkulaisia temppuja jopa jton valmennuksessa. Nyt olis tarkotus 1-2kk tehdä starting strenghtiä ja siihen pitäis ujuttaa leuat mukaan. Oon monesti keventäny ja pitäny totaalilepoakin, mutta aina tulee samat 5, 5 tai 5, 4 sarjat. Tosi harvoin vedän failureen asti.

viimeset puoli vuotta et sit varmaan oo ollu mun tallissa? kyl se progressivisuus on se tärkein juttu. kausijaollakin pääsee pitkälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom