Jeps, Jännästi noi menee.. Itellä ihan eri suhteet veikkaan että siinä vaiheessa ku mulla tulee 25kg x6 niin op leuat pyörii jossain +25 toiston kantturoilla.. Varmaan vaikuttaa aika paljon toi kun meikäläinen treenannut kestävyyttä vuosikymmenen![]()
Mulla on aina ollut kehonpainolla tehtävissä yläkropan liikkeissä aika alhaisia noi toistomaksimit. Silloin kun dippejä vielä pystyi tekemään, niitä meni 15, etunojapunnerruksia taas varmaan joku 30. Oon tosin aina ollut avuton punnertamaan ( heikko penkki ), että sekin vaikuttaa noihin myös. En sitten tiedä, miksi noi lisäpainoleuat ei korreloidu ton enempään op toistoihin.
Yksi juttu mitä huomasin, niin toi 13 toiston sarja oli kuin yö ja päivä, jos vertaa lisäpaino-maksimi sarjoihin. Noissa lisuri sarjoissa ekasta toistosta lähtien oli ikäänkuin "kaikki pelissä", eli voimia ei pidä säästellä yhtään, eikä hapensaantiakaan tarvi kauheasti miettiä, kun suoritus on niin lyhyt. Eli vähän sama, kuin tekisi jossain kyykyssä tai penkissä maksimi sarjaa.
Sit kun veti omalla painolla, niin piti paljon enemmän keskittyä, että muisti hengittää toistojen välissä, ja myös kropan asentoa piti kontrolloida paljon enemmän, kaikki heiluminen syö niin paljon voimia. Eli noi on suorituksina kaksi täysin eri asiaa, vähän sama kuin vertaisi bodausta ja voimailua.