Leuanveto

Meta title: 💥 Leuanveto – Yläkropan kuninkuusliike ja kilpailu egojen sekä voimien rajasta

Meta description: Keskustelua tekniikasta, ohjelmista, lisäpainoista ja kehityksestä – kuka repii eniten ja millä tyylillä?**

Oli kyllä komia maitolasin kulauttelu!

...sen verran jatkan tuota keskustelua tuosta voimaleuanvedon sääntömuutoksesta, että vanhat Suomen ennätyksethän pitäisi oikeastaan kirjata historiaan vanhojen sääntöjen Suomen ennätyksiksi ja tänä vuonna alkaa pitää uutta listaa nykyaikaisilla voimaleuanvetosäännöillä tehdyistä Suomen ennätyksistä. Ei keihäänheitossakaan ole voimassa ns. liitokeihäällä tehdyt maailman ennätykset. Ne ovat vanhojen sääntöjen maailman ennätyksiä, mutta eivät nykyisten.

PS. Toistoleuanveto 22 x 101 kg: 100 kg toistoleuanvetohaaste 7.6.2013: 22 x 101 kg - YouTube
...laitoin nyt tännekin tuon toisen ketjun 100 kg toistoleuanvetohaasteen videon, kun tämä on varsinainen leuanvetoketju. Tuo oli maksimivoimakauden jälkeen tuo 22 x 101 kg. Mielenkiintoista nähdä mitä tulee samassa testissä kesän voimakestävyyspainotteisemman kauden jälkeen lähempänä toistoleuanvedon SM-kisoja...

PPS. Kyrölääselle kysymys: Mitkä ovat Kyrölääsen tärkeimmät voimailutavoitteet loppuvuodelle 2013 ja tulevalle vuodelle 2014?

Hianua jotta leuanvetäjät ymmärtää huumoria :)

Nua tilastot on lajin järijestäjästä kii, tua naisten keihäänheittohan ME oli pitkähän kans rullamitalla nuan 80m ennenku tajusivat muuttaa :)

Mulla on tavoottehet 1. keskisormimave 2. YKmave sormilukolla 3. YKL pölläälyt ja otevoimareeni

Mutta jos leuanvetolisäpainokisat sattuu sopivahan saumahan niin mikä ettei, kyllähän punaasen mairon juaja ny aina jotaki vetää ylähä asti :)

Itsehän en ole mitenkään erityisemmin ikinä harrastanut tuota leukojen vetoa. Ihan vaan huvikseni kun kämpiltä tanko löytyy niin joka päivä nykiny niitä leukoja. Aamuisin päivisin ja illalla ilman erityistä ohjelmaa. Tänään sitten salilla osittain väsyneenä jo treenaamisesta päätin koitaa leuanvedossa tuota max yköstä. Olen 173cm mies ja 17-vuotias. Painoa löytyy 58kg. Laitoin lisäpainoa 50kg ja se meni melko vaivalloisesti. Toisaalta taas, uskoisin, että olisi mennyt 5kg enemmän, jos olisin vetänyt maximit siten, että kevyet lämmöt alle ja siitä sitten. Tankokin oli vain kattoparru josta ei mitään kovin hyvää otetta saanut. Onko tuo tulos hyvä/keskiverto/huono? :)

Itsehän en ole mitenkään erityisemmin ikinä harrastanut tuota leukojen vetoa. Ihan vaan huvikseni kun kämpiltä tanko löytyy niin joka päivä nykiny niitä leukoja. Aamuisin päivisin ja illalla ilman erityistä ohjelmaa.

Eikös tuo juuri ole sitä harrastamista... :face:

Onko tuo tulos hyvä/keskiverto/huono? :)

Lähtötasolla ei ole mitään väliä, miksi edes kysyt tuollaista?
Tule kolmen kuukauden päästä kertomaan kuinka paljon tuloksesi on noussut, se on se mikä ratkaisee.

Itsehän en ole mitenkään erityisemmin ikinä harrastanut tuota leukojen vetoa. Ihan vaan huvikseni kun kämpiltä tanko löytyy niin joka päivä nykiny niitä leukoja. Aamuisin päivisin ja illalla ilman erityistä ohjelmaa. Tänään sitten salilla osittain väsyneenä jo treenaamisesta päätin koitaa leuanvedossa tuota max yköstä. Olen 173cm mies ja 17-vuotias. Painoa löytyy 58kg. Laitoin lisäpainoa 50kg ja se meni melko vaivalloisesti. Toisaalta taas, uskoisin, että olisi mennyt 5kg enemmän, jos olisin vetänyt maximit siten, että kevyet lämmöt alle ja siitä sitten. Tankokin oli vain kattoparru josta ei mitään kovin hyvää otetta saanut. Onko tuo tulos hyvä/keskiverto/huono? :)
50 kg on jo peruskova tulos (kova "lähtötaso") ja tuosta on hyvä lähteä rakentamaan vaikka laajamittaisempaakin leuanvetouraa. Ei muuta kuin määrätietoista harjoittelua lajin parissa, niin sieltä niitä kiloja alkaa tulla lisää...

Tua on älyttömän kova lähtötaso jos suurin piirtehin oman painonsa verran romuja vetää, Ribosomi: lähtötaso valitettavasti merkkaa enempi ku kolomen kuukauren nousut, itte puhun ny vähintään kolomen vuaren reenistä silloon ku reenistä puhun, sitte jos kaikki on tehty oikeen niin tulokset jo jotaki puhuu.

joo mä oon marsin...ööö...venuksen... pluton??? poika :)
ehkä tunnettu tai ei, en mä oikein tapaa tehdä mun henkilöstä numeroo. jutellaan treeneistä vaan. kyröölääne tietää kuitenki, et oon tosi herttaanen :)

50 kg on jo peruskova tulos (kova "lähtötaso") ja tuosta on hyvä lähteä rakentamaan vaikka laajamittaisempaakin leuanvetouraa. Ei muuta kuin määrätietoista harjoittelua lajin parissa, niin sieltä niitä kiloja alkaa tulla lisää...
Testailin 75kg lisäpainolla ja se meni. Oli tosiaanki tiukka veto, mutta meni kuitenkin niin että leuka tangon yläpuolella.

Testailin 75kg lisäpainolla ja se meni. Oli tosiaanki tiukka veto, mutta meni kuitenkin niin että leuka tangon yläpuolella.
No huh, huh! ...olet kyllä kovan luokan lahjakkuus lajissa, jos todella olet 75 kg suorilta käsiltä kiskonut ylös asti. Laitahhan videoo tulemaan, niin päästään me "vanhat parrat" ihmettelemään!

"Kokeilin eilen salilla 20kg lisäpainolla ja sain sen 5 leukaa tehtyä suorilta käsiltä"

Noin olet puntti kirjoittanut toisessa tredissä kaksi viikkoa sitten. Joku tässä nyt mättää ja pahasti.

"Kokeilin eilen salilla 20kg lisäpainolla ja sain sen 5 leukaa tehtyä suorilta käsiltä"

Noin olet puntti kirjoittanut toisessa tredissä kaksi viikkoa sitten. Joku tässä nyt mättää ja pahasti.

Tulee kyllä semmosta settiä välillä kyseiseltä herralta, että itse en ainakaan vaivaudu näin internetissä ihmettelemään, ennenkö videota iskee tiskiin 75kg vedosta ;D.

terv. Koko nuoruuden maalla kiipeillyt ja leukoja vetänyt, progressiivista hyvää treeniä 2v ja silti 75kg + 55kg :D

vaginaattorikin pysyy nyt housuissaan ja jättää noi hegemonialliset trolliheitot pois. hartiaympärys mitataan samoin kuin rinta, koko kehon ympäri. eiköhän puntti itse kommentoi noihin sarjoihinsa, kun otti muhunkin yhteyttä treenien suhteen. nää topicit menee liian usein typeräksi huuteluksi ja oletuspohjalta.

1361681208374.jpg

joo mä oon marsin...ööö...venuksen... pluton??? poika :)
ehkä tunnettu tai ei, en mä oikein tapaa tehdä mun henkilöstä numeroo. jutellaan treeneistä vaan. kyröölääne tietää kuitenki, et oon tosi herttaanen :)

Vänkäämiseksi menny tääläki, mutta sen ainaki tiärän jotta meleko herttaanen oot ;) Jos joku rupiaa väittämähän jotaki muuta, niin sitte mäki rupian asiasta vänkäämähän :D Ja sitte reissuhun, jos vaikka elokuulla taas rimpuulis sitte ulukona :)

Vänkäämiseksi menny tääläki, mutta sen ainaki tiärän jotta meleko herttaanen oot ;) Jos joku rupiaa väittämähän jotaki muuta, niin sitte mäki rupian asiasta vänkäämähän :D Ja sitte reissuhun, jos vaikka elokuulla taas rimpuulis sitte ulukona :)

Ot: Miksi sun pitää kirjoittaa tuolla tavalla? Ei kai kukaan täysjärkinen kirjoita omalla murteellaan? Helvetin ärsyttävää lukea.

miksei freshness itte kirioota kiriakiälellä? kyllä voi olla tympiää ja aharasmiälistä ihimistä joka paikas ;) jos ärsyttää, älä lue. kielipoliisin hommia on varmaan tarjolla muuallaki.

miksei freshness itte kirioota kiriakiälellä? kyllä voi olla tympiää ja aharasmiälistä ihimistä joka paikas ;) jos ärsyttää, älä lue. kielipoliisin hommia on varmaan tarjolla muuallaki.

Ei kai kukaan tollasta kieltä kirjoita "automaattisesti"? Sitä mietin.

niin en tiä. ei kai murteis pitäs mitään pahaa olla ja ite mieluusti myös vanhaa kotiseutua tuon puheiskin esiin. onko nyt sit tällanen teksti sen parempaa, kun ei oo kirjakieltä, voi aina miettiä. käsitteellisestihän tää on sama asia, ku murreteksti. kyllä kyröölääne iha ymmärrettävästi tuo asiansa esille ja vaikkei toiskaan, teot puhuu sen verran kovaa kieltä, et ihan sama. koitetaas nyt vaan olla suvaitsevaisia täällä rakkaasssa suomessamme :)

Back
Ylös Bottom