Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos sillä muuten suurikin ero selkätreeniä ajatellen kummalla otteella noita leukoja nyt äheltää?
Joo, kasivitosissa kisataan. Itellä on ongelmaa gripin kanssa, joten koitan panostaa siihen tän viimesen kuukauden (tai ainaki osan siitä). Sulla ei siitä kuitenkaa tuntus olevan kyse. Sulla mahtaa olla ongelma siinä, että tuota voimakestävyyttä ei oo tarpeeks. Jto on ainaki sanonu moneen otteeseen, että voimakestävyyttä treenattaessa toimii hyvin intervallit ja sitte ku lähestyy kisat tai ennätyskokeilu tms. niin siirrytään yksittäisiin pitempiin sarjoihin.Mitäs tässä nyt kannattaa tehdä? Kuukausi aikaa kisoihin.. Olishan se kiva tuolle cunculle edes vähän tarjota vastusta, nyt ku näyttää siltä että en varmaan vedä puoliakaan niistä leuoista mitä cunccu Vai ollaankohan me edes samassa sarjassa, meinaatkos cunccu vedellä alle 85-kiloisissa?
Itse kehityin lisäpainoilla vetelyssä hyvin kun vetelin The Twenty Pull-ups Challengella. Vetelin aina viikot 1-4 ja sitten sen jälkeen lisäsin painoja ja aloitin saman homman alusta. Monta kuukautta vetelin tuolla ja lisäpainoykkönen nousi jostain 35 kilosta 60 kiloon ja kehon paino nousi samalla reilusti, plussalla nimittäin olin..jto: No miltä kuulostais, jos vaihtaisin ton sunnuntain räjähtävät pitkin päivää vetelyks.
Tossa mä vähän yritin kysellä mikä ois sopiva progressio lisäpainojen kanssa heiluessa, kun vähän uutta hommaa on vielä mulle, mutta miltä kuulostais seuraavanlainen progressio: 4*4*10kg -> 6*6*10kg ja 3*8*2,5kg -> 4*10*2,5kg. Tollasta olit ehdotellut ketjussa aikaisemmin. Ja kun tosiaan olen nyt voimaa hakemassa niin olisiko noissa sarjojen välissä viisi minuuttia sopiva paussi? Pitkin päivää vedetyissä sen sijaan paussit ovat yleensä puolen tunnin luokkaa.