Leuanveto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
voiko tuota penkkiä tuohon repäistä noin :wtf: itsellä ehkä nousee penkistä samanverran kuin leuoissa on lisäpainoja eikä nyt hirveen epätasainen olo ole

mielummin sitä kehuu et on tullu tehtyä oikeesti töitä kuin että joo ekalla yrittämällä kylmiltää darrassa veti satasen penkistä 15 kesäisenä :rolleyes:

Penkista saan 3 *20 80 kilollam se on osa kuntopiiria. Leukoja treenaan 15kg lisapainoilla. 3 * 12 kerran viikossa. talla hetkella tauot on 1min.
Samaan tyyliin koko kroppa, paitsi etta kyykyssa 50kg ja 3 * 20 toistot.

Toikseni teen paljon lapiohommia. maastavetoa en tee ollenkaan, mutta muutama toisto tulee 200kg ihan treenamatta.

Taustaan kaikenlaisesta urheilusta on kylla. Tavoitteena leuanvedossa on etta tuolla 15kg tulee 25 toistoa.

tohon leuanvedon toistomaksimin nostoon kannattaa käyttää intervalleja, jos ja kun voimatasot on kohdallaan jo. esim. 6*5*20kg/ 10-30" pausseilla. jos niitä toistoja yrittää lisätä pikkuhiljaa koko ajan, voi tulla tasanteita aika helpolla.

Oisko jollain heittää jotain hyvää vinkkiä, ku oon täs nyt kiinnostunu toisto leuanvedosta et millä pääsisin koviin tuloksiin? Lähtötaso 17 leukaa. Oon täs nyt muutaman viikon jo reenannu leuanvetoo (tottakai teen muutakin eikä vaa leuanvetoo :D, mut pääpaino tälle), oon siis tehny 3x10 10kg lisäpainolla. Onko tosta seuraavana hyvä yrittää saada 3x15? 3x20? vai siirtyä isompaa painoo. vai onko tuo ollenkaa hyvä tapa päästä toistoiltaan suuriin tuloksii?

Oisko jollain heittää jotain hyvää vinkkiä, ku oon täs nyt kiinnostunu toisto leuanvedosta et millä pääsisin koviin tuloksiin? Lähtötaso 17 leukaa. Oon täs nyt muutaman viikon jo reenannu leuanvetoo (tottakai teen muutakin eikä vaa leuanvetoo :D, mut pääpaino tälle), oon siis tehny 3x10 10kg lisäpainolla. Onko tosta seuraavana hyvä yrittää saada 3x15? 3x20? vai siirtyä isompaa painoo. vai onko tuo ollenkaa hyvä tapa päästä toistoiltaan suuriin tuloksii?
Kannattaa välillä tehä lyhyempää sarjaa isoilla painoilla, vaikka jotain 1-5 toiston sarjoja useempi kappale per treenikerta.

Kannattaa välillä tehä lyhyempää sarjaa isoilla painoilla, vaikka jotain 1-5 toiston sarjoja useempi kappale per treenikerta.

Ok. Entä minkälaisel palautuksel noit lyhyitä ja pidempiä kannattaa tehä, ku kestävyyttähän tarvii suuriin toistoihin? eli lyhyet palautukset?

Onko kellään tietoa että milloin alkaa ilmoittautuminen tuonne Kiimingin toistokisoihin ku ei Kiimingin urheilijoiden sivuja ole päivitelty..?

Ok. Entä minkälaisel palautuksel noit lyhyitä ja pidempiä kannattaa tehä, ku kestävyyttähän tarvii suuriin toistoihin? eli lyhyet palautukset?
Pitkät tauot mielellään maksimivoimaharjottelussa. Joku 3-5min on mun mielestä jees.

Onko kellään tietoa että milloin alkaa ilmoittautuminen tuonne Kiimingin toistokisoihin ku ei Kiimingin urheilijoiden sivuja ole päivitelty..?

Viime vuonna ilmoittautuminen alko 1.6., joten luultavasti melko piakkoin nytki. Eiköhän tuota sivua kohtapuoliin joku käy päivittämässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jos haluaa kestovoimaa, kannattaa tauot pitää lyhyinä, jos tekee intervalleja lyhyillä sarjoilla, esim. 10*5*n kg/ 20". jos taas haluaa (maksimi)voimaa, luonnollisesti tauot ovat pidempiä.

voimaleuanveto

millä ihmeen konstilla tuon joskus saa. nyt menee puhtaita normeja 30. ei ykl olleskaan. rintaan tulee monesti vedettyä mutta siitä kapuaminen on mahdotonta.

grip: aktivoi enemmän hauiksia, mutta muuten ei sen kummempaa.

voimaveto eli muscle up on enempi rytmi- ja tekniikkajuttu kuin puhdas voimahomma.

Olisi tarkoituksena kasvattaa leuanvetojen maksimeja ja samalla latsien kokoa. Olen ajatellut vetää ykkösiä ja pyramideja vaihtaen niiden välillä kuukauden välein. Saisiko tällä tavalla tulosta aikaan?

Onko tyypit jo ilmottautunu tonne leuanvedon SM-kisoihin? Laitoin sähköpostia sinne ku ei sitä kisakutsua näkynyt niin nyt laittoivat sen nettiin.. Ilmoittauduin saman tien, nyt tosin ei mee varmaan ku 20 leukaa mutta eiköhän se kestävyys rupea paranemaan ku intervallit otin käyttöön viime treenissä :)

kysymys pakkiksen kilpavetäjille :D että vedättekö selälle massakausia ollenkaan, vai onko se lähinnä maksimivoimaa tai jos toistokisat edessä niin sitten kestävyyttä, esim. cunccu jonkun kuvan pistäny niin mieletön selkä jätkällä :D pisti vaan miettiiin että onko se kasvanu maksimilla vai onko massailullakin paikkansa leuanvedossa jos äärisuorituksiin halajaa

kysymys pakkiksen kilpavetäjille :D että vedättekö selälle massakausia ollenkaan, vai onko se lähinnä maksimivoimaa tai jos toistokisat edessä niin sitten kestävyyttä, esim. cunccu jonkun kuvan pistäny niin mieletön selkä jätkällä :D pisti vaan miettiiin että onko se kasvanu maksimilla vai onko massailullakin paikkansa leuanvedossa jos äärisuorituksiin halajaa

Ite en ainakaa jumita pelkässä maksimissa vaan vaihtelen noita toistoalueita aina sieltä ykkösmaksimeista omalla painolla tehtäviin toistomaksimeihin, joskus kippausleukojaki että saa pidennettyä sarjaa entisestään. Enimmäkseen kuitenki liikutaan siellä välimaastossa eli 5-15. Jos massakaudella tarkotat jotain kehonrakennustyyppisiä erikoistekniikoita, niin niitä ei oo pahemmin tullu käytettyä (rest-pausea ja satunnaisia negatiivisia lukuunottamatta). Eli ihan perusjumppailulla tämä selkä tähän mennessä on kasvateltu, sillon ku oli kisat mielessä niin treenattiin tosiaan selkää kohtuu kovastikki ja sillonhan se kans kasvaa kovasti, ei siinä sen ihmeempiä.
Kovasti on ollu kyllä mielessä testailla jotain rankkoja pudotussarjojaki tässä joskus. Vielä jos hommais vetoremmit ja kuminauhat keventämään, niin sais vedettyä kerranki selän ihan tukkoon.

lähinnä meinasin treeniä joka tähtää vaan tuohon selän kasvatukseen, meinasin sitä että onko se pitemmällä tähtäimellä toistomaksimin ja ykkösen kannalta fiksua toi selän turpoaminen, luulis että ruutia tulee lisää kumpaankin tavoitteesen ja toisaalta enemmän tavaraa mitä hermottaa. ajattelin että ei taida silti olla oikoreitti onneen. mutta juu selvensi mukavasti :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom