Leuanveto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
piikkailu

nyt on leuoissa 3x4->8x5 peruskausi takana, homma eteni 3x4x75->8x5x87%
kyseisen ohjelman esittelystä syvä kumarrus jtolle ja kaikille jotka ovat osansa tähän trheadiin antaneet :D

tarkoitus ennen potailuun siirtymistä olis noin kk piikkaus tehdä, ei aloittelijalle varmaa pitempi fiksua... :rolleyes:
niin olisiko tämä esimerkki hyvä

"Week1 maksimitesti 1*90, 1*95, 1*100, 1*uusi maksimi?
Week2 maksimivakautus 2*2*90, 3*1*95, 2*2*90
Week3 kevennys 2*3*80, 2*2*85, 2*3*80
Week4 Maksimitestaus ?" suoraan 5x5 ketjusta,

oon tällä peruskaudella vetäny leukoja 4 kertaa viikossa. niin kuulostaako fiksulle esim yks "kova" treeni yläpuolen quotesta + 2 nopeustreeniä joissa mielinmäärin sarjoja, ettei tuntuma tohon "paljoon" treenamiseen katoaisi joka volyymin kasvatuksella on tullu, ettei pohja potailuun mene? :)

mä lähtisin piikkaileen melkolailla perinteisemmin, koska lienet aika aloittelija. lisäksi toi mun piikkausmalli ei oo niinkään ykkösen hakuun se paras, vaan yleensä maksimivoiman stressikauden treeneihin. eli jos haet pari viikkoa maksimikolmosia, sit -kakkosia ja lopuks -ykkösiä, alkaa se huippu kyl löytyyn. väleissä kevyemmät viikot alle 85% kuormalla.

Mitä vittua oikein horiset? Siis tässä vedossa omapaino 130kg ja lisäpainoja 70 kiloa. Vetäjän rasvaprosentti samaa luokkaa mitä sun ÄÖ!!!
Näytät itse painavan 90kg??? Kerro meille millä romuilla vetelet leukoja jos 70kg on naurettavan pientä???? :rolleyes::rolleyes:

Kyllä mä tajuan että nää on jotain trollijuttuja mut nyt taas mene yli hilseen!! :curs:

Nyt tulee juurikin tuo 70kg, eika oo mun mielesta mikaan kova rauta. kayn salilla kerran viikossa, teen silloin koko kropan. Semmosta kuntopiiria.

Voimaleuanvedossa onkin kyse siitä että paljonko se nostettava yhteispaino on, sulla se on 160kg kun taas tuolla Qvintuksella 200kg.. Mutta tottahan tuo on että voimaleuanveto on aika tuore laji ja kilpailijoita ei ole kovin paljoa, itsekkään en ihmettelisi vaikka kaks ja puoli markkaa joku vetäisi muutaman vuoden sisällä.

perinteisesti piikkamaan siis

voiko leuanvedossa forkut olla heikko kohta siinä itse ylöspäin vedossa. meinaan voiko brachioradialis http://www.elitefts.com/images/PICTURES/fatbar-training/image001.jpg jummata vetoa. kuten esim myötäote hauiskäännössä `, eli forkkujen heikkous ei välttämättä ole vain gripin surkeutta? :(

Ainakaan mulla ei tuo lihas ole vahvimmasta päästä. Myötäotteella hauiskääntöä en ole tehnyt aikoihin. Ote pitää kyllä, kun treenaa grippereillä. Myötäotteella tuohon lihakseen tulee enemmän osumaa kuin vastaotteella. Miten näin päättelisit että se olis heikko linkki?

Hahaha itellä maksimilisäpainot on jotain 60+ kg luokkaa... ~120kg yhteistuloksella ei pitkälle pötki :D
Onko nuissa jotain painoluokkia? voisin mennä höyhensarjaan jos semmonen olis

Ainakaan mulla ei tuo lihas ole vahvimmasta päästä. Myötäotteella hauiskääntöä en ole tehnyt aikoihin. Ote pitää kyllä, kun treenaa grippereillä. Myötäotteella tuohon lihakseen tulee enemmän osumaa kuin vastaotteella. Miten näin päättelisit että se olis heikko linkki?

LUULEN että se voisi se heikko kohta koska selkään ei minkään pituisilla sarjoilla ole ikinä tullut tunnetta että töitä olisi tehty. mutta forkut huutaa hoosiannaa. ja gripissä en usko olevan vika sillä monin verroin noiden leukailusuoritusten ajan pystyn tangossa apinoimaan. vaikkei selkä/olkavarsi osoita väsymisen merkkejä nii johonki aina tyssää :D

e. onkos rasitus tuollaisen liikkuvan suorituksen aika gripin kannalta raskaampaa?

Hahaha itellä maksimilisäpainot on jotain 60+ kg luokkaa... ~120kg yhteistuloksella ei pitkälle pötki :D
Onko nuissa jotain painoluokkia? voisin mennä höyhensarjaan jos semmonen olis
Voimaleuanvedossa -75kg, -90kg ja isot pojat. Super max onessa -75kg, -85kg ja isot pojat. Itellä parhaimmillaan oma paino + lisäpainot suunnilleen 130kg luokkaa n. 70-kilosena, nykyään reilusti kevyempänä reilusti vähemmän..

Nyt tulee juurikin tuo 70kg, eika oo mun mielesta mikaan kova rauta. kayn salilla kerran viikossa, teen silloin koko kropan. Semmosta kuntopiiria.

Tervetuloa kisoihin todistamaan sanasi. Jos ei 70kg ole mikään kova rauta niin sittenhän tämä touhu on aivan helppoa jos kuntopiiri kaveritkin vetelee tämmöisiä HYVÄKSYTYSTI YLÖS ASTI tosta vaan. btw, 90kg kaveri tarvitsee 110kg kuntopiirirautaa että pystyy samaan mihin Esa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jarrutusraita: kokeilepas tehdä sillai, että annat ala-asennossa hartioiden nousta korviin. sitten kun veto alkaa, alota se jälleen hartioista ja vedä ne alas. vasta sitten käsiveto. pidä hartiat alhaalla koko ajan, kunnes laskeudut taas alas. keskity myös vetään rinta korkeella ja kyynärpäitä taakse, ei selkä köyryssä, jolloin rasitus menee jo aikalailla rintalihaksillekin.

Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa leukojen ykkösmaksimia . Yks toisto meni 25kg lisäpainolla myötäotteella oman painon ollessa n.80kg. Eli aika surkeasti. Miten kannattaa alkaa treenaamaan että sais jouluna yhen toiston 40kg lisäpainolla?

perinteisesti piikkamaan siis

voiko leuanvedossa forkut olla heikko kohta siinä itse ylöspäin vedossa. meinaan voiko brachioradialis http://www.elitefts.com/images/PICTURES/fatbar-training/image001.jpg jummata vetoa. kuten esim myötäote hauiskäännössä `, eli forkkujen heikkous ei välttämättä ole vain gripin surkeutta? :(

Joo forkut voi olla heikko kohta leuanvedossa. Mutta omasta mielestäni leuanveto on yksi parhaista liikkeistä forkkujen kehitykseen. Eli vedä leukoja niin saat voimaa forkkuihinkin.

no yllätys, jos pitää jossain roikkua... ne sormien lihakset on siellä forkuissa...

70kg lisäpainot leuoissa on jo isot raudat ja omapaino 90 kg. Yhteensä siis 160 kg.
Jos yläkropan suhteet on kunnossa niin penkistäkin pitäs nousta jotain 160 kilon luokkaa. Harvoin näkee kuntopiirillä saatuja tän tasosia tuloksia. Tulokset vaatii pitkäjänteisestä ja kovaa työtä.
Miks ihmiset yleensä sanoo että vetää leuan 80kg lisäpainoilla ja on reennannu kerran viikossa kuntopiiriä, aloitti reenauksen vuoden alussa. Miks kehityksellä kehutaan usein ja muka koviin tuloksiin päästään helposti vain parin kuukauden treenillä?

Jos yläkropan suhteet on kunnossa niin penkistäkin pitäs nousta jotain 160 kilon luokkaa.
--
Miks kehityksellä kehutaan usein ja muka koviin tuloksiin päästään helposti vain parin kuukauden treenillä?
voiko tuota penkkiä tuohon repäistä noin :wtf: itsellä ehkä nousee penkistä samanverran kuin leuoissa on lisäpainoja eikä nyt hirveen epätasainen olo ole

mielummin sitä kehuu et on tullu tehtyä oikeesti töitä kuin että joo ekalla yrittämällä kylmiltää darrassa veti satasen penkistä 15 kesäisenä :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom