apulus
TheAlphaSquad
En todellakaan, plussalla olen pitemmän aikaa ollut, paino nousee koko ajan mutta tuntu pitkän aikaa että silti saa lisäpainojakin lisäillä kovaan tahtiin. Lähtötaso oli alkusyksystä 2008 ku rupesin treenaamaan nii se että painoin 49kg (kroppa mallia kenialainen pitkänmatkanjuoksija) niin ei tässä vielä mitään dieettailla, läskiä ei pahemmin ole ja ihan siimalta näytän vieläkin :D Joulukuusta asti tein voimapainotteisempaa treeniä (5 sarjaa, max 7 toistoa per sarja) 3x viikossa, joka treeni vähä erilainen ku edellinen. Tulosta tuli helvetin hyvin. Varmaan alle 40kg oli lisäpainomaksimi sillon ennen ku rupesin tähän leuanvetoon panostamaan enemmän ja oma painokin oli paljon alhaisempi ku nytten..mulla painoa 82kg, lisäpainoilla 50x3 tai 57,5kg. Ykl on koko ajan hilkulla, hyvänä päivänä menee. 70kg elopainoa ja 60kg lisäpainoilla on jo ällistyttävän hyvä suoritus IMO, joudutko pitämään ittes kovalla dieetillä jatkuvasti? Ite yritin kanssa jotain vuosi, puolitoista sitten saada 1:1 lisäpainoilla mutteipä se oikein onnistunut. Meni jatkuvaksi dieettaamiseksi ja sitten katos voimat ja motivaatiotaki piti hakea kaiken aikaa.
Nyt oon siirtyny taas bodailuun eli vähäsen pitempää sarjaa nii voi olla ettei ehkä enää ihan niin hyvin isommat raudat liiku mut kivaa vaihtelua tämä on, tulee tosi hyvä tuntuma latseihin ja mielenkiinto hommaan pysyy yllä.