Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se huonostikkaan ole, mutta uskoisin että sulla olis potentiaalia paljon isompiinkin rautoihin jos kerta ykl menee. Itselläni on painoa n. 70kg ja lisäpainoja nousee uskoakseni likemmäs 60kg mukana, eikä ole mitään jakoa saada ykl:ää.Leuanvedosta lisäpainoilla: kun ite painan semmoset 65kg ja vedän 50kg lisäpainoilla yhden leuan suht helposti, onko kova sana koska olen kuullu ettei isommatkaan körmyt sais 50kg lisäpainoilla leukaa. Yhden käden leukojaki menee muutama.
Jos ei saa yhtäkään oikein kunnon leukaa niin kuinka treenata leukoja?
Tekeekö vaan niin että tekee leuan niin hyvin kuin pystyy ja yrittää pitää itseensä siellä kauan?
Ja olisiko jotain sarjamääriä tälläisille?
apulus sanoi:Negatiiviset leuat on hyviä, samoin avustetut leuat. [...] Ylätalja on kans ok apu, mutta itse lähtisin liikkeelle ihan noilla leuanvetojutuilla. Negatiiviset leuat toimi ainaki hyvin ku siskoa "valmensin"
Mikä hitto siin on ku ei millää saa edes yhtä leukaa (mies 16/167/54)? mut sit esim punnerruksii menee se 100 ja sit jostai kuullu et jos 50 punnerrust menee nii pitäis saada ainaki se 1 leuka...
edistääkö leuanveto rintaan normaali vedonkin 'räjähtävyyttä' jotenkin? sillä itse ainakin saan vastaotteella kolautettua tangon rintaan juurikin vain tekemällä homman tosi nopeasti ja sitten kun alkaa hyytyä ei sinne asti pomppaakaan..?
toinen kysymys olisi: jos tekee leuoissa lisäpainoilla 4x4->8x5 jos tuon tekee salilla niin onko mitään hyötyä / haittaa tehdä kotona esim. 5-10 helppohkoa sarjaa omalla painolla, 5min palautukset eli ei mitää happoilua?
e: tämä siis koskee ylipäänsä hermoreeniä, eli onko raskaiden painojen lisäksi järkeä ottaa suurempaa volyymia pienemmillä kuormilla lisäksi jos puhtia riittää
Ei se huonostikkaan ole, mutta uskoisin että sulla olis potentiaalia paljon isompiinkin rautoihin jos kerta ykl menee. Itselläni on painoa n. 70kg ja lisäpainoja nousee uskoakseni likemmäs 60kg mukana, eikä ole mitään jakoa saada ykl:ää.