Leuanveto + lisäpainot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kannattaako treenata tuota loppuvetoa erikseen, jos lähtee lisäpainoilla suorilta käsiltä helposti, mutta jää 10 cm vajaaksi? Jos vetää omalla painolla tai lisäpainoilla rintaan asti, niin tulee vedettyä alhaalta niin kovaa, että se menee vauhdilla rintaan asti.

Taitaa johtua loppuvedon heikkous siitä, ettei pysty käyttämään enää hauiksia, vaan pitää vetää pelkästään selällä.

Pistin nyt ekaa kertaa lisäpainoja kehiin kun oli hinkannut omalla painolla vuoden alusta. Eipä nyt mitään ihmeempiä tuloksia irronnut. Kämmenet poispäin hartijoita leveämmällä otteella 6 toistoa 10kg limpulla. Sitten toiset kuusi toistoa kämmenet naamariin päin (se perinteinen). Teki kyllä toisen sarjan viiminen jo vähän tiukkaa...

Omapaino jotain 86-87kg. Dippiinkin pistin saman 10kg limpun nyt käyttöön. Kyllä tää tästä alkaa paraneen pikkuhiljaa :)

Leukoja vedetty omalla painolla 20 kpl. Nyt tänään vedin 10 kg lisäpainolla 3x5 ja tosissaan sai viimeisen sarjan jo kiskoa. Mahtaa olla melkoisen heikko tämä lisäpainolla vetäminen suhteessa 20 toistoon omalla painolla?

Tosin lisäpainoilla en ole tätä ennen säännöllisesti vetänytkään, nyt otin kyseisen liikkeen mukaan ohjelmaan kerran viikossa.

Mitä kaikkee tarttee, jos tekis ite tollasen lisäpainovyön? Ja minkälaiseen vyöhön/hihnaan sellanen kannattais tehä? Joku vois vähän antaa vinkkejä :)

heh... ite käytän vanhan kiipeilyköyden pätkää. paksuutta 10.2mm ja kestävyys n. 2500kg. riittänee. helppo, mukava ja nopea käyttää.

25kg:llä 10 toistoa ja 30kg:llä 7 toistoa..
leveällä myötäotteella ja painoa allekirjottaneella n.71kg..
tuntuupi vaan, ettei enään voikaan lisätä limppuja joka treeniin "viittä kiloa",
mitenkähän noin???:D

25kg:llä 10 toistoa ja 30kg:llä 7 toistoa..
leveällä myötäotteella ja painoa allekirjottaneella n.71kg..
tuntuupi vaan, ettei enään voikaan lisätä limppuja joka treeniin "viittä kiloa",
mitenkähän noin???:D

Sulla on aika hiton tarkalleen samat nuo lisäpainoilla tehdyt sarjat, kuin mulla. Mulla vaan on oma paino hieman vajaa 80 kg ja omalla painolla en saa kun max 14 leukaa. En tiedä mistä johtuu. Just kävin itkemässä samaa tuohon toiseen leuanveto keskusteluun.

Sulla on aika hiton tarkalleen samat nuo lisäpainoilla tehdyt sarjat, kuin mulla. Mulla vaan on oma paino hieman vajaa 80 kg ja omalla painolla en saa kun max 14 leukaa. En tiedä mistä johtuu. Just kävin itkemässä samaa tuohon toiseen leuanveto keskusteluun.

Jos oot tehny aina lisäpainoilla ja et aikoihin omalla painoilla niin voi vähän tökkiä. Ja sama toisin päin et jos on tehnyt pelkästään omalla painolla ja rupee tekemään lisäpainoilla niin alku tökkii, mut kyl se siitä.

ei tosiaankaan saa kehitystä, mutta jospa joskus sitten taas..
omalla painolla (myötäotteella taas) menneepi 25 +/- joitain toistoja ja riippuen päivästä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
pari vkoa sitten testattu 1RM miinuskaloreilla ja aamuintervallitreenin jälkeen 1x+60 kg vastaote. Omapaino silloin 103,5 kg.

pudota paino 70 niin etköhän sinäkin sitten sen noin 20kertaa saa ;). jos 25kilolla saat 10 toistoa ja op 14 niin sitten olet varmaan tehnyt op vedot ilman lämpöjä tai jotenkin muuten väsyneenä tjs.... kokeileppa joskus kun on ns hyvä päivä että vedät 25kg lisurilla 3-4 räväkkää toistoa(viimeinen lämppä sarja siis) sitten huilia ja sitten vedät op maximit. kyllä sun pitäs mun mielestä sellanen 18-20leukaa saada. muista että nopeus=voimaa kun tollasia pitkiä sessioita aletaan tekemään, kokoajan vedetään täysiä eikä hiljennellä vasta ku on pakko. jos siinä sarjassa alkaa jeesusteleen(hidasteleen siis) niin on varma että monta toistoa tippuu tulos.

Intissä 24 joista 2 hylättiin ku tein ne "liian nopeaa."
Lisäpainoilla nykyään (ja muutenki lisäkiloilla, 84kg painan) +15kg kuus kertaa leveällä myötäotteella. Ihan puhtaita kädet 100% suorina käyttäen joka toiston välillä. Ei näitä "hauisleukoja" mitä näkee surkean usein vedettävän.

eiköhän noita naruja löydy rautakaupastakin ja halvemmalla. älä liian ohutta osta. joku 15mm vois olla mukava. saa hyvin solmuun ja ei paina.

pudota paino 70 niin etköhän sinäkin sitten sen noin 20kertaa saa ;). jos 25kilolla saat 10 toistoa ja op 14 niin sitten olet varmaan tehnyt op vedot ilman lämpöjä tai jotenkin muuten väsyneenä tjs.... kokeileppa joskus kun on ns hyvä päivä että vedät 25kg lisurilla 3-4 räväkkää toistoa(viimeinen lämppä sarja siis) sitten huilia ja sitten vedät op maximit. kyllä sun pitäs mun mielestä sellanen 18-20leukaa saada. muista että nopeus=voimaa kun tollasia pitkiä sessioita aletaan tekemään, kokoajan vedetään täysiä eikä hiljennellä vasta ku on pakko. jos siinä sarjassa alkaa jeesusteleen(hidasteleen siis) niin on varma että monta toistoa tippuu tulos.

Ei ole paljon vara pudotella tätä painoa enää! Aika kuivassa kunnossa olen...

Maananntaina esim tein niin, että tein 8x20, joka oli kevyt ja välittömästi päälle 4-5 toistoa oikein tunteella omalla painolla. Noita tiputussarjoja tein kaksi. Hauskaa tästä tekee se, että jos olisin aloittanut omalla painolla, niin sarjan pituus olisi jäänyt parin toiston tarkkuudella samaan.

Mulle tulee ihan älytön pumppi ja polte nimenomaan habaan, kun teen leukoja. Mikäli teen ekan sarjan edes melko kovaa, niin toinen sarja jää täydelliseksi torsoksi. Ihan sama, teenkö myötä- vai vastaotteella. Nykyään teen vastaotteella.

Ja kiitos isosti noista vinkeistä. On totta, että omallapainolla hinkatessa tulee nautiskeltua ehkä liikaakin. Eli etenkin alaspäin todella rauhallisesti... Lopetin juuri HST:n ja siinä ei kertkakaikkiaan tullut kuin toisen viikon viimeisessä treenissä 15 ekalla ja joku 11 tokalla sarjalla. Seuraavalla viikolla aloitin kevyesti 2x10x10kg. Ja oli todellakin kevyttä. lopetin 10x25 kg. Ei ole lähelläkään linjaa muiden kirjoittajien kanssa. Mutta ei kai auta kun vaan itkeä itsekseen ja käyttää lisäpainoja.

Mutta kiitti tipeistä, kokeilen kyllä menetelmääsi!

Missä myydään hyviä leuanvetotankoja? Ei mitään ihan pilipalivehkeitä ilman ruuveja jotka tippuu heti niinkun kaverilla leukaa vedettiin, molemmat tippu tangon kera.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom