Minen mun lempilintuja ampuisi:DEi saatana, oisit pölliny! Ois vähän ramboo pätkytellä harakoita RK:lla sarjatulella
Sensijaan sillä oisi tosi leettiä mennä hirvimettälle <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minen mun lempilintuja ampuisi:DEi saatana, oisit pölliny! Ois vähän ramboo pätkytellä harakoita RK:lla sarjatulella
HAahhhaa meidän yksi alikkiOli niin jäätävää perseilyä koko porukalta että paha mennä poimimaan parhaita :D Yksi hyvä esimerkki oli erään mestarin suoritus, nimittäin Prince of Persian pelaaminen vanhalla 386:lla viestipasissa (DOS <3) samalla hetkellä kun skappari pamahtaa ovesta sisään.
edit: Tietoturvan vaarantaminen, olisko ollu 14pv poistumiskieltoa ja sopivasti sitten jouluaattona 19.00 lomille.
HAahhhaa meidän yksi alikki
Taisi olla vielä niin että kaikki aukin loppuun saaneet saivat jonkun yli kymmenen päivän loman jonka tämä jamppa oli kiinni juurikin tuon takia :D
KoroHoroKomppaniassa tämä kaveri on tällä hetkellä alikkina, siirtyy luultavasti viestiin kun meidän p-kausi loppuu.Säkylän viestikomppania? :D
Kyllä ja kyllä. Tosin enpä enää ole missään kunnossa(ikinä ollutkaan) kun tuli ryyppäiltyä aika paljon ennen inttiä ja muutenkin sluibailtua kaikesta liikunnasta ja salista. :DOlet siis hippinakki KRHK:ssa alokkaana? Kai olet 3. joukkueessa? Siihenhän laitettiin parhaimmassa kunnossa olevat. Itse näes asun viikot kyseisen komppanian tuvassa 8 :D
Mäkin räjäyttelin hernekeittopurkkeja taisteluparini kanssa, kun oltiin tarkkailemassa ammuntojen aikana varoaluetta.
Oltiin semmosen tolkuttoman kallion päällä ja katseltiin jäätä.
Pistettiin hernekeittopurkkeja hyvin suunnattuna nuotion reunalle. Muutaman minuutin, kun odotteli kuului aina mieletön pamaus ja rokat lensi vähän vajaan 10 metrin päähän yhtenä könttinä. :D
Ai saatana kun oli hauskaa. Oli muuten melkonen jysäys.
Edit: Ensimmäinen jysäys taisi myös olla aivan puoli vahinko.
Milloinkas Oskari- oli Utissa? Meinaan vaan, että toivottavasti saitte olla tekemisissä vartiopäälliköitten kanssa, heiltä irtosi aina ihan älytöntä settiä!