taivaskäsi
VIP
ei meitä päästetty morttikaudella edes iltavapaille, sotkkuun kyllä päästivät mutta kylälle ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäkin räjäyttelin hernekeittopurkkeja taisteluparini kanssa, kun oltiin tarkkailemassa ammuntojen aikana varoaluetta.
Oltiin semmosen tolkuttoman kallion päällä ja katseltiin jäätä.
Itekkin tuli monasti jätetty ne vaan puoliksi korville tai raotettua tai vastaavaa, kun ammuttiin. Ihan vaan sentakia, että pääsee kuuntelemaan onko se oikeesti niin kova ääni. No eihän se ooTon kuulonsuojauksen suhteen kyllä mun mielestä hifisteltiin vähän turhankin paljon. Mullakin unohtui kuulonsuojaus monta kertaa eikä edes korvissa tuntunut yhtään. Kaverikin ampui aina räkäpääammunnat ilman tulppia tai peltoreita ja kuulo vain parani alokastarkastuksesta kotiuttamistarkastukseen. :D
Sitten aika lailla.......! Sanoi tarvitsevansa loman meikästä...
Ton kuulonsuojauksen suhteen kyllä mun mielestä hifisteltiin vähän turhankin paljon. ....... kuulo vain parani alokastarkastuksesta kotiuttamistarkastukseen. :D
Itekkin tuli monasti jätetty ne vaan puoliksi korville tai raotettua tai vastaavaa, kun ammuttiin. Ihan vaan sentakia, että pääsee kuuntelemaan onko se oikeesti niin kova ääni. No eihän se oo
Naama sen kiväärin perän vieressä ääni ei ole läheskään niin kova kun naama piipun vieressä.
Kokeileppas laukasta RK piippu korvan vieressä niin johan tinnittää.
Ei niitä kuulosuojaimia välttämättä pidetä sen takia että omasta aseesta tulisi liikaa mökää. Itelläkin mahtui vuoteen yllättävän monta kertaa, kun joku sankari ampui räkäpään naaman vieressä taistelun tuoksinnassa.
On ne pikku säleetkin muuten kivoja poskessa.
Serkkupoika ja kumppanit onnistuivat hävittämään tankkinsa kesken metsäharjoituksen..:jahas:
Löytykö se vai onko jossakin metsässä ruostunut tankki:D
OFFtopic:
vuosia sitten olin metsällä ja ihan keskeltä korpea löyty sankollinen puolukoita. No kiertelin siinä pari tuntia ja sitten viellä kuljin tietä pitkin aika lenkin ja ketään ei löynyt mistään. Päätin että annan sen sankon olla seuraavaan päivään ja jos sitä ei ole haettu pois niin marjat lähtevät mun mukaan. No seuraavana päivänä kävin hakemassa sangollisen marjoja. Ainut kerta kun olen marjoja poiminut:D
Meillä yksi gonahtanut luutnantti kielsi yskimisen.
Serkkupoika ja kumppanit onnistuivat hävittämään tankkinsa kesken metsäharjoituksen..:jahas:
Turvallisuuspääliköltä lähtee ainekin vitun hyvää tarinaa:jahas: notMilloinkas Oskari- oli Utissa? Meinaan vaan, että toivottavasti saitte olla tekemisissä vartiopäälliköitten kanssa, heiltä irtosi aina ihan älytöntä settiä!
Vähän samanlainen, olitiin justiin ylennytty alikessuiksi ja joku luti piti meille oppituntia. No jouduin siinä vastaamaan johonkin kysymykseen ja ajattelin vaan kokoajan et muista esitellä ittes alikessuna niin kuinkas se menikään, "Herra Alikersantti, alikersantti abine, plääplääplää". Luutnantti karjaisi suureen äänen et "mikä perkele", siinä vaihees tajus et vituiksesi varmaan meni.