Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
On tämä threadi näköjään hiukan räjähtänyt jussin aikana... Miten joku on oikeesti jaksanu kitistä juhannuksena noin paljon? Taisin jossain vaiheessa lukea jotain sellaista että tämä olisi Miken "salanick". Eli toisin sanoen Mike olisi jaksanut nähdä vaivaa ottaa jostain tallustajasta kuvia ja pistää ne "kuvat" osiolle ja olettaisi että sen näköiseltä kynikseltä otettaisiin vakavasti kritiikki toisia proteiineja kohtaan.. No ei, mutta tosissaan aika rankkaa läppää. Ihan vaan se että jos miettii sitä vaivan määrää vaikuttaa niin monen tuhannen käyttäjän makuun lisäravinteista.

Ihan vaan Cokelle sellasta että mikä vitun järki siinä on mennä henkilökohtaisuuksiin. Ilman sitä edes joku olisi voinut miettiäkin sun mielipidettä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi :lol2: tätä ketjua. Muutama päivä poissa pakkikselta ja heti sattuu ja tapahtuu kunnolla. Nyt on taas pakko kysyä, että "mistä näitä sikiää?"

Voe ELÄMÄ mitä tolloja täällä juoksee?!??!! Siinä sitä olisikin kauppiaalle hyvät neuvot kun pitäisi kilpailija tuotteita mainostaa :david:

Siis oikeasti.. Kuinka moni on nähnyt Prismassa vaikka Cittarin mainoksia??

On kaverilla kyllä ideat :jahas:

Mikelle :rock: ja pakkikselle :worship: :thumbs:

Eläkää pumpulissa vitun homot, tuliskin joltain varteenotettavalta käyttäjältä kommentteja niin vois ottaa vakavasti. Mutta kaikki kommentit tulee joltain 14-20 kesäsiltä pelleiltä jotka puuttuu täysin kyky ajatella itsenäisesti.

Niin. Sustaa ja dekaa, sillä se brändi on luotu. Pojilla kävi kyllä hyvä tuuri että läpällä aloitetusta foorumista saatiin muille foorumeille trollaamalla suomen suurin(ko) verkkolisäravinnekauppa.

Mutta ehkä liioittelin tossa kusetushommassa, ihan yhtä rehellisiä vastauksia saa muiltakin liikemiehiltä. Tarkoitan vain että sieltä ei kannata ostaa koska muualta saa halvemmalla.

Ja mietis näin, jos sä oot just perustanut uuden foorumin ja haluat sinne lisää käyttäjiä, niin mitä tekisit? a) odottaisit että se ajan myötä erottuu edukseen kilpailijoistaan b) levittäisit linkkiä ympäri netti ja toivoisit että ihmiset jaksavat kiinnostua vaikka halvalla mainostetaankin c)keksisit nerokkaan markkinointitavan joka vetoaa nuoreen käyttäjään ja on samalla "nettiuskottava"

Noni, nyt SULLA on se foorumi ja olet juuri perustanut sinne verkkokaupan. Mitä SINÄ tekisit ? a) toivoisit että käyttäjät ostavat tuotteita koska olet Mike B)ylistäisit oman kauppasi tuotteita maasta taivaaseen yhdellä nickillä ja selittäisit että "kallis on parempaa" c) käyttäisit useita kymmeniä eri nickejä tehokkaaseen markkinointiin ympäri foorumia ja samalla muokkaisit yleistä mielipidettä enemmän imperiumisi hyväksi sekä varmistaisit että toisinajattelijat teilataan ja muuta kaupat julistetaan "yleisen mielipiteen ja käyttäjien kokemuksien mukaan" kusetusliikkeiksi.

Ihan oikeesti. Mitä SÄ tekisit? Mä tiedän mitä mä ainakin tekisin. Business is Business.

Just. Sinä se vasta agentti taidat ollakin kun paljastit ihan ite Miken luoman fantasia-virtuali-matrixin jossa Mike on ihan itte keksinyt tuhatkunta jannua treenitaustoineen ja muokannu veil fotosopilla kuvatki niistä kuvat osiolle VIP-puolelle. Sitte se mestari on viel väärentäny kehonrakennuksen ja voimanoston tulokset, tai ainakin saanu hienosti sovitettua nuo omat "virtuaalihahmot" sinne listoille ja osan vielä loistavasti menestyneeksi!

Hieno suoritus Mike! millon tulee elokuva aiheesta "Miken matrixi"?

Ottaa kokis nyt vaan selvää asioista ennenku tarjoo pumpulia omasta perseestään kellekkään nuoltavaksi!

coke sanoi:
Eläkää pumpulissa vitun homot, tuliskin joltain varteenotettavalta käyttäjältä kommentteja niin vois ottaa vakavasti. Mutta kaikki kommentit tulee joltain 14-20 kesäsiltä pelleiltä jotka puuttuu täysin kyky ajatella itsenäisesti.

Ahaa, iso paha salaliitto on levinnyt pakkiksellekin - selevä. Ainakaan minun mielestäni täällä ei häiritsevissä määrin ole tyrkytetty verkkokaupan tuotteita, mutta jos se sinua haittaa, niin mikäs pakko tänne on tulla?

Cokelle vähän faktaa.
http://www.pakkotoisto.com/historia.htm

Noin tämä homma on edennyt ja kovalla työllä saatu Suomen isoimmaksi alan mediaksi. Ilmeisesti se vituttaa sua ylikaiken. Olet jopa niin säälittävä mitättömyys, ettet saa edes bannia aikaiseksi itsellesi tälle forumille.

coke sanoi:

Coke sitä saa mitä tilaa. Olisit varmasti saanut niitä "vakavastit" otettavia kommentteja jos et ois ite eka vetäny sitä juhannuskokkoa nenääs (jostain syystä jota et ole viellä suostunu kertomaan) ja alkanu julistamaan tätä sun salaliittoteoriaa Miken salanickeistä :david:.

Tiesittekö ettei Oravat oikeesti tykkää pähkinöistä saatikka syö niitä, se on vaan noitten pähkinäfirmojen ja Oravien salaliitto, oravat saa tammenterhoja ja pähkinäfirmat saa lisää ostajia koska Green Peace ja muut eläinyhdistykset syöttää oravia pähkinöillä, sama koskee punatulkkuja ja auringonkukan siemeniä.

Tainnu "Hiilihapot" syövyttää vähä nuppia Coke ;)

coke sanoi:

Mitähän sulle pitäisi vastata ja kenenn että nämä "kriteerisi" täyttyisivät? Jonkun pitäisi vissiin olla sun kanssa samalla aallonpituudella ja näinollen olla kanssasi samaa mieltä, mikä muu sulle tuskin kelpaisi. Enpä ole säälittävämpää piipittämistä taas aikoihin kuulunut.

Mut ei silti, hauskaa tän ketjun lukeminen on kyllä ollut, siitä kiitos cokelle.

Tämä on paras off topic threadi mitä olen ikinä lukenut :D Samalla rasittavin..

coke sanoi:
Voi voi kun on Koka-setä raivona. Lukasehan nyt ihan ajatuksella omat juttusi läpi ja mieti onko niissä mitään järkeä? Luuletko että näitä sinun juttujasi voi ottaa vakavasti? Selität täällä kuinka Mikellä on miljoona eri nickiä joilla se floodaa mainoksia koko ajan, ja olet muutenkin jollain henkilökohtaisella ristiretkellä koko foorumia ja verkkokauppaa vastaan. Sitä paitsi täällä ei ole kiellettyä keskustella lisäravinteista, vain muihin kauppoihin linkitys on kielletty. Jos haluaa tietää muita nettikauppoja lisäravinteille niin googlesta kyllä löytää jos vain viitsii etsiä. Sitten lisäravinteista: kokemusta on tullut monista merkeistä, ja kaikissa tuotteissa on hyvät ja huonot puolensa. Myös Fastin tuotteissa. Eivät ole halvimpia mutta ovat järjestään hyvän makuisia ja sekoittuvat helposti. Halvimmat jauheet taas eivät usein sekoitu hyvin, voivat sisältää enemmän laktoosia, eivätkä yleensä maistu hyvälle. Kaikkea ei voi saada.

itse ostin tuota samaa scheissee useamman kilon joskus aikoinaan kun halvalla sai, semmosia 800g metallipusseja? kellertävää jauhe oli ja haisi aivan h*lvetin pahalle kyllä, kaakaota hiilarina sekaan reilusti niin hyvin upposi :hyper: vaahtokin laski mulla ainakin :eek:

Mikk0 sanoi:
itse ostin tuota samaa scheissee useamman kilon joskus aikoinaan kun halvalla sai, semmosia 800g metallipusseja? kellertävää jauhe oli ja haisi aivan h*lvetin pahalle kyllä, kaakaota hiilarina sekaan reilusti niin hyvin upposi :hyper: vaahtokin laski mulla ainakin :eek:
Kai ne on sitte vaan päästäny käsistään yhden huonon satsin. Leaderit on nyt kuitenkin palautettu kauppaan, ja tilalle otettu tuttua ja turvallista NutriPlussaa. Siinäkään en oikeastaan pidä mausta mutta nyt kun rahat on tiukilla niin kelvatkoon.

Ei kait tuo Coke vielä lopettanut vainoharhaista vimmaansa :hyper:
Se oli niin koomista paatosta että viihdearvoa ei voi edes mitata :lol2:

Täytyy antaa pisteet Cokelle siitä, että sanoo suoraan mielipiteensä pakkotoistosta, vaikkei se myönteistä ollutkaan. Yleensä joko ylistetään pakkista tai sitten ollaan ihan hiljaa. Harva ryhtyy arvostelelemaan.

Lisäpisteitä ois tippunu siitä, jos Coken jutuissa olis ollu jotain järkeäkin. :lol2:

Ensin tohon alkuperäiseen kysymykseen: Kokeile laittaa kaakaoo siihen sekaan. Mulla on ollu joskus protskua joka vaahtosi helvetisti jos joskus otin sitä ilman kaakaojauhetta. Kaakaon kanssa ei vaahdonnu yhtään. Toinen mitä kaanattaa koittaa, on se, että pistät sen sheikkerin melkein täyteen vettä. Silloin siellä ei ole tilaa muodostua vaahtoa. Mitä enemmän siellä on tyhjää, sitä enemmän vaahtoakin muodostuu. Siihen ritilään asti kun laitat vettä, niin jo toimii. Pystyy jopa vielä sekoittamaan.

Ja Cokelle: Ootko ikinä harkinnut ammattiauttajalla käyntiä? Toi kuulostaa jo vakavalta. Sulla ei taida hissi nousta ihan vintille asti, vai mikä saatanan skitsofrenia sulla on? Noi sun salaliittoteoriat kuulostaa jo niin naurettavalta, että alkaa kohta itkettään. Mä en tajua mitä vikaa siinä on että kauppias yrittää tehdä tulosta? Olisko parempi vaihtoehto mainostaa kaikkia muita lisäravinnefirmoja paitsi omaansa? Ei sekään varmaan sulle kelpais. Siinäkin olis joku salaliitto takana. Mike itse omistaa kaikki maailman lisäravinnemyymälät??? Mä en muutenkaan ymmärrä tota sun itkemistä. Mun mielestä täällä ei pahemmin ole linkkejä tonne kaupan puolelle. Ei kai se ole väärin, että Mike laittaa linkin omaan kauppaansa jos joku kysyy mistä saa lisäravinteita? Olisko oikeesti parempi linkittää naapurin kauppaan? Näytäpä mulle sitten niitä mahdollisia Miken salanickien postaamia mainoksia. Mulle ei tule mieleen että kukaan muu olisi mainostanut pakkiksen kauppaa kuin Mike itse. Vai onko se tehnyt sen niin ovelasti että kukaan muu kuin sinä ei ymmärrä mitä rivien välissä sanotaan? No, jos et tajua mitä tämän postin rivien välissä sanotaan, niin voin kertoa sen sulle: Sä oot ihan vitun keila.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom