Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
coke sanoi:
Mike sanoi:
Onko se siis hyvää vai huonoa ?
Hyväähän tuo näyttäisi olevan kun niin moni sitä aina vain käyttää. Itse käytän vähän kaikkea mitä omasta kaupasta löytyy, koska kaikki ovat peruskamaa niin voin sanoa että hyviä ovat.

Meillä on varsin maltillinen markkinointi. Emme tunge joka trediin omia tuotteitamme, vaan annamme käyttäjien keskustella keskenään. Olemme laittaneet tarkoituksella omalle alueelleen kaupan infon, mikä on mielestäni reilua. Jokainen voi siis päättää lukeeko niitä tuoteuutisia vai ei. Jos floodaisimme joka trediin joka alueelle tuotteitamme tyrkyttämällä, niin voisit kritisoida markkinointia. Emme ole myöskään koskaan käyttäneet lähes 20 tuhannen sähköpostin tietokantaa markkinointiin. Joku muu olisi floodannut viikottain kaupan tuotteita maileihin massapostituksella.

Voi olla että joskus lanseeraamme jonkun supertarjouksen niin, että sen mailaamme. Jokainen voi kuitenkin katkaista ylläpidon mailit profiilistaan jos tämmöistä tapahtuisi ja se häiritsisi ylenpaljon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
coke sanoi:
Hyväähän tuo näyttäisi olevan kun niin moni sitä aina vain käyttää. Itse käytän vähän kaikkea mitä omasta kaupasta löytyy, koska kaikki ovat peruskamaa niin voin sanoa että hyviä ovat.

Eli ei. Tai on. Yhtä hyvää kuin leader. Kalliimpaa tosin. Siis koska samalla tavalla Kazaa on hyvä P2P ohjelma koska sitä niin moni käyttää.

Voithan sä lukea tämän tredin ja katsoa miten jengi juuri kiroaa Leaderin vaahtoamista ja paskaa makua. Fastista vastaavaa mekkalaa ei ole. Leader on halvempi ja siksi varmaan paskemman makuinen ja vaahtoaa, ei siinä mitään kummaa ole. Ei tuon hintaiselta tuotteelta voi odottaa mahtavaa makua ja huippuhyvää sekoittumista.

Monet kuitenkin katsovat että maku on tärkeä kuin myös sekoittuminen ja siksi Fastilla on asiakkaita. Samoin jenkkituotteilla on kovasti asiakkaita, näiden kohdalla se maku ja sekoittuvuus on taas hinnan takia reilusti halpiksia parempi.

Sun pitää Coke ymmärtää muutamia edellämainittuja asioita ennenkuin vetelet tähän mukaan jotain waretusohjelmia.

Mike sanoi:
Meillä on varsin maltillinen markkinointi. Emme tunge joka trediin omia tuotteitamme, vaan annamme käyttäjien keskustella keskenään. Olemme laittaneet tarkoituksella omalle alueelleen kaupan infon, mikä on mielestäni reilua. Jokainen voi siis päättää lukeeko niitä tuoteuutisia vai ei. Jos floodaisimme joka trediin joka alueelle tuotteitamme tyrkyttämällä, niin voisit kritisoida markkinointia. Emme ole myöskään koskaan käyttäneet lähes 20 tuhannen sähköpostin tietokantaa markkinointiin. Joku muu olisi floodannut viikottain kaupan tuotteita maileihin massapostituksella.
Muistaakseni oot laittanut omalla nickilläs melkein jokaiseen aloittelijoiden osioon missä joku kysyy että mitä lisäravinteita kannattais hankkia niin jonkun linkin omaan kauppaas.Siihenhän tää perustuu, monet epävarmat kuluttajat ei tiedä paremmasta ja luottaa pakkiksen asiantuntijoihin.Aikamoinen ihme olisi päässyt käymään jos vain ja ainoastaan pakkikselta saisi ne "maailman parhaat lisäravinteet". Joo, joku tyhmä ois tehnyt ton spfloodauksen mutta jos on vähääkään netissä pyörinyt niin tietää ettei toi kannata. Samoin susta ja deka jutut takavuosina osoittaa että nettiuskottavuutta pitää hankkia luovasti eikä suoraan mainostamalla.

Mike sanoi:
Voithan sä lukea tämän tredin ja katsoa miten jengi juuri kiroaa Leaderin vaahtoamista ja paskaa makua. Fastista vastaavaa mekkalaa ei ole. Leader on halvempi ja siksi varmaan paskemman makuinen ja vaahtoaa, ei siinä mitään kummaa ole. Ei tuon hintaiselta tuotteelta voi odottaa mahtavaa makua ja huippuhyvää sekoittumista.

Monet kuitenkin katsovat että maku on tärkeä kuin myös sekoittuminen ja siksi Fastilla on asiakkaita. Samoin jenkkituotteilla on kovasti asiakkaita, näiden kohdalla se maku ja sekoittuvuus on taas hinnan takia reilusti halpiksia parempi.

Sun pitää Coke ymmärtää muutamia edellämainittuja asioita ennenkuin vetelet tähän mukaan jotain waretusohjelmia.
Onse kumma kun mulla ei vaahtoa eikä maistu paskalta. Päinvastoin, hyvältä maistuu, herkulliselta. Samalta kuin mäcin pirtelöt.Taidat olla sinä joka täällä salanickeilläs sitä haukut koska kyseinen tuote voi hyvinkin olla pakkiksen pahin kilpailija.

Nyt sä kyllä taidat sekoittaa laadun ja onnistuneesti luodun brändin keskenään! Kun sä kerran olet niin fiksu tuolla markkinointipuolella, niin ymmärrät varmaan, miksi David:n verkkarit ovat kalliimpia kuin adidaksen, vaikka niitä myytäisiinkin vähemmän. Molemmat ovat varmasti hyvälaatuisia tekstiilejä, mutta tavoiteltu asiakassegmentti on varsin eri kokoinen ja koostuu myös hieman eri käyttäjistä.

Hyvin moni ostaa fastin tuotteita mm. sen takia koska niitä myydään prismassa ym. päivittäistavarakaupassa. Miksei niitä sitten pitäisi saada myös lisäravinneliikkeistä. Uskoisin, että myös pakkotoiston laatustrategiaan kuuluu testierän tilaaminen, kokeileminen/kokeiluttaminen, palautteen kerääminen ja vasta tämän jälkeen suuremman tilauksen tekeminen.

Kun tuo markkinointitaktiikka päässäsi hahmottuu noin hyvin niin perustahan oma putiikki vaikka toiselle puolella tietä pakkotoistosta katsottuna. Voit sitten vaikka tukkimiehen kirjanpidon avulla laskea asiakasmäärää, nimittäin omaasi. Ei tarvitse kovinkaan montaa vihkoa ostaa vuodeksi näitä laskutoimituksia varten.

coke sanoi:
Muistaakseni oot laittanut omalla nickilläs melkein jokaiseen aloittelijoiden osioon missä joku kysyy että mitä lisäravinteita kannattais hankkia niin jonkun linkin omaan kauppaas.
No eikö tuo nyt ole aika päivänselvää? Miten sä asioita oikein kelaat? Jos jonnekin suosittelen tuotteita, niin tottakai suosittelen oman kaupan tuotteita, en kai mä nyt aivan ääliö ole.

Kerros nyt sitten miten tämä homma pitäisi hoitaa kotiin? Mainostamalla muita tuotteita ja linkittämällä toisiin kauppoihin?

coke sanoi:
Muistaakseni oot laittanut omalla nickilläs melkein jokaiseen aloittelijoiden osioon missä joku kysyy että mitä lisäravinteita kannattais hankkia niin jonkun linkin omaan kauppaas.Siihenhän tää perustuu, monet epävarmat kuluttajat ei tiedä paremmasta ja luottaa pakkiksen asiantuntijoihin.Aikamoinen ihme olisi päässyt käymään jos vain ja ainoastaan pakkikselta saisi ne "maailman parhaat lisäravinteet". Joo, joku tyhmä ois tehnyt ton spfloodauksen mutta jos on vähääkään netissä pyörinyt niin tietää ettei toi kannata. Samoin susta ja deka jutut takavuosina osoittaa että nettiuskottavuutta pitää hankkia luovasti eikä suoraan mainostamalla.

Oot kyllä aivan oikeessa! Munkin mielestä Miken pitäis ehdottaa noille alittelijoille, että hakisivat lisäravinteensa ikivihreästä tai vaikka Minimanista. Eihän toi oo ollenkaan reilua, että kauppias mainostaa omia tuotteitaan. NOT x :david: x coke x 1000!

Onko sulla menny putiikki nurin?
Onko sulla yksinäinen juhannus?
Onko sulla kavereita? Miksi ei?
Potkiiko elämä päähän?
Johtuuko kaikki siitä, että joku riivaaja laittaa pahoja ajatuksia suuhusi?
Etsitkö useinkin apua ongelmiisi vääriltä foorumeilta?
Onko lisäravinteisiisi laitettu taas pakkausvaiheessa hormooneita ja steroideja?

Totta. Toi ei ärsytä mua laisinkaan. Edellämainitut asiat kyllä, ne voit kiistää niin paljon kuin haluat. Jokainen tehkööt omat johtopäätöksensä.

Tämän keskustelun aikana melkein myönsit että Fast prode ei oo mitään hyvää.
Voiskin alkaa tonkimaan niintä negatiivisia asioita tosta tuotteesta (löytyy helposti) ja postata tänne niin saadaa joku roti tähän hommaan.

coke sanoi:
Voiskin alkaa tonkimaan niintä negatiivisia asioita tosta tuotteesta (löytyy helposti) ja postata tänne niin saadaa joku roti tähän hommaan.
No jos sun juhannus siitä paranee niin anti mennä vain. Ihmetyttää vain tuo uskomaton polte mikä sulla on päällä. Ota nyt banaani ja kiipeä takaisin sinne puuhun juhannuksen ajaksi kaivamaan niitä negatiivisia asioita.

coke sanoi:
Muistaakseni oot laittanut omalla nickilläs melkein jokaiseen aloittelijoiden osioon missä joku kysyy että mitä lisäravinteita kannattais hankkia niin jonkun linkin omaan kauppaas.

Tietenkin omaan kauppaa idiootti! Itsekin laittaisin omaani jos minulla semmonen olisi! Vai kannattaako se linkki laittaa naapurin kauppaan?? Käytä aivojas toope, jos on :rolleyes:

Oon maistanut muscle+:ssaa suklaisena, enkä tykänny yhtään. Ostin tuotetta Intersportista lahjakortilla, ja uskon sen vastaavan täysin samaa kuin pakkotoiston vastaava. Ei tämä tee pakkotoistosta sen huonompaa kauppaa mielestäni.
Ostanhan minä prismasta kaljaakin vaikka ne myyvät myös karpalomehua josta en tykkää. Jos kauppias ei tykkää itsekään karpalomehusta niin miksi hän sitten ei poista sitä hyllystä. No siksi, että karpalomehulla on potentiaalinen ostajakunta, joka voisi vierailla naapurikaupassa sen takia, että sieltä saa muut ostokset ja samalla myös karpalomehua. Makuasioista ei voi kiistellä, mut sä voit varmaan kiistellä ihan joka vitun asiasta, jos joku vaan jasaa sun kanssas väitellä.

Eis oo coke aika sekopää tuo mikekin!

Tuolla se sadoissa thredeissä keskustelee itsensä kanssa eri nimimerkeillä. Sillä näyttää olevat satoja tietokoneitakin hyrräämässä asunnossaan, joiden välillä se sitten juoksentelee jatkuvasti vastailemaan itselleen ja bannaamaan muita sisälle yrittelijöitä. Vittu nytkös mä sen vasta tajusin. Onneksi tulit palstalle, sillä mä oon elänyt valheessa kaiken tän aikaa. Onneks meitä on nyt kolme oikeetakin ihmistä tällä palstalla nimimerkki miken lisäksi. Sinä, minä ja yks poutiainen, jota sä et vissiin ookkaan vielä tavannut. Teistä tulis varmaan tosi hyviä kavereita. Sillä on oma palstakin johon sä voisit päästä vipiksi. Siltä saa kans vähän asiantuntevampia neuvoja kun tuolta Mikeltä, koska se on natikka ja suomenmestari kehonrakennuksessa.

Mike sanoi:
No jos sun juhannus siitä paranee niin anti mennä vain. Ihmetyttää vain tuo uskomaton polte mikä sulla on päällä. Ota nyt banaani ja kiipeä takaisin sinne puuhun juhannuksen ajaksi kaivamaan niitä negatiivisia asioita.

Tulihan se sieltä.

coke sanoi:
Tulihan se sieltä.
Mikä? Banaanilla tarkoitettiin tämmöistä keltaista syötävää mitä apinoille yleensä annetaan, ei bannia. Kohta saamme lukea muilta saiteilta miten Coke vuodattaa olematonta banniaan.

fruit-banaani01b.jpg

coke sanoi:
Aikamoinen ihme olisi päässyt käymään jos vain ja ainoastaan pakkikselta saisi ne "maailman parhaat lisäravinteet".

Onko jossain mainostettu näin?

Nimimerkin takana taitaakin kirjoitella oikea kitisevä ämmä, ne kun tykkää laittaa sanoja miesten suuhun ja ymmärtää tahallaan väärin kaiken mitä sanotaan. Mike kirjoitti just samalla sivulla, että:
Mike sanoi:
Itse käytän vähän kaikkea mitä omasta kaupasta löytyy, koska kaikki ovat peruskamaa niin voin sanoa että hyviä ovat.

Mikä helvetti se sun pointti nyt oikein on tuon kitinän keskellä? Onko sut kannettu niskaperseotteella Albertinkadun myymälään, väkisin juotettu paskanmakuiset maistiaiset ja pakotettu ostamaan viikkorahoilla tribulusta vai mitä?

Mä jo luulin että mulla on juhannus pilalla kun jouduin ajokieltoon ja tälläkin hetkellä siivoan kämppää...

onneksi non-pepsillä menee heikommin :whip:

blashyrkh sanoi:
Mä jo luulin että mulla on juhannus pilalla kun jouduin ajokieltoon ja tälläkin hetkellä siivoan kämppää...

onneksi non-pepsillä menee heikommin :whip:

:hyper:
Ei ole totta! Minä en siis todella ollut ainoa joka vietti juhannusta JUURI noin, eli kortti läks 3 viikkoa sitten ja aattoiltana tuli siivoiltua kun vettäkin satoi.. :itku:
Niin, ja siivous jatkui juhannuspäivänä. :whip:

:offtopic: Vittu aatelkaa jos jollain ei ois parempaa tekemistä jussina ku lukee pakkotoistoo... :hyper:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom