Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
coke sanoi:
..Ja niin saapuivat ruskeakieliset lakeijat -vanha kansa
Ja sinä olet yksi vitun ärsyttävä kitisijä. Jonkun vitun muronörtin tai minkälie jutut menee satasella läpi. Jos kerran on niin vastenmielinen paikka ettei voi olla, niin toki voit surffata helvettiin tältä palstalta. Täällä ole pakko kenenkään olla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Coke, kerro toki mikä olisi paras ja ei niin vittumaisin markkinointistrategia.

coke sanoi:
Joka threadiin ja varmaan jokaiselle foorumille jaksat mainita et osta pakkiselta. Et varmaan muuta tee kuin fleimaa kaikille foorumeille omaa mestaas. Fiksua, joskus mannellakin välähtää.
Kuinka pihalla sä olet? Mä en kirjoittele mitään mainoksia koskaan muille forumeille, saan tosin lukea paskaa sieltä sun täältä ja nyt alkaa selvitä kuka niitä sinne kirjoittelee.

Hassua sinällään, että jokapaikassa sanotaan, että täältä saa bannit jos vähän vastaan sanoo, sä et kuitenkaan ole saanut vaikka jatkat tota katkeraa tilitystäs ja vainoharhaista itkua.

Vaikka itse sanonkin, niin voin väittää meidän olevan varsin reiluja kauppiaita, koskaan ei tyrkytetä mitään, eikä varsinkaan valehdella tuotteiden tehosta. Jokainen kaupassa asioinut voi tukea tuota väitettäni.

Kun nyt oot niin kova arvostelemaan, niin hommaa ekana kokemuksia meidän kaupasta ennenkuin alat syyttelemään täysin päättömästi.

Ja katsoppas jatkossa mitä kirjoittelet muille forumeille, alkaa sun vittuilut menemään yli kun tulet jo tännekin päätäs aukomaan.

Aika monta pussillista tota Leaderin heraa oon vetäny kun opiskelijana ei oo muuhunkaan varaa. Kuselta maistuu ja näyttää, jonkun verran vaahtoaakin, mut aika nopeesti se vaahto laskeutuu. Nykyään en vedä tota pelkiltään ollenkaan, soijaproden kanssa tai palautusjuomassa ainoostaan. Nyt kun vielä "erehdyin" ostamaan saman valmistajan maltoa, niin kyllä on soppa kasassa. Se malto on nimittäin tosi huonoa liukenemaan.. jättää semmosia klimppejä sheikkerin ritilään, mut kyl nekin suihkun jälkeen on liuennu.

Summa summarum, toi prode siis vaahtoaa kyllä ja maisuu pahalta, mut ei sen lusikoitavaksi pitäis mennä, kuhan antaa laskeutua edes vähän aikaa.

Ihme valitusta protskujauhoista, itse ostan jauhot mistä milloinkin ja kokeilen eri merkkejä ja malleja. Noin ainakin löytyy ne jotka itselle maistuu. Ja aivan varmasti makuja on monia, kuka tykkää tyttärestä, kuka äidistä, ja joku veljen serkusta, ei tämä jauho juttu ole ikinä mustavalkoinen. Tunnustan että kauheasti en ole pakkikselta ostanut mutta se ei todellakaan ole johtunut siitä että Mike olisi ns. "mainostanut" jauhoja täällä foorumilla. Mulle se että jossain maksaa euron enemmän tai vähemmän ei ratkaise vaan se miten kokonaisuus kaupassa toimii ja miten on haluamaani jauhoa saatavilla.

Jos nyt jotain mielipidettä protskumarkkinoista yleensä voi sanoa on se että paskanmakuisia tai huonoja on ja tulee aina olemaan ja noista viimekädessä ei ota selvää kuin kokeilemalla ja kuuntelemalla muiden kokemuksia ao. jauhosta.

Lähes protsku kuin protsku menee kurkusta alas jos niin haluaa, jos haluaa makua niin siitä valitettavasti joutuu usein maksamaan, ei tosin aina kuten XL tapauksessa (juu ei ole pakkis mainostusta sitä saa muualtakin jos jotain nyt tämä jurpii :))

:offtopic:
Mike sanoi:
Kuinka pihalla sä olet? Mä en kirjoittele mitään mainoksia koskaan muille forumeille, saan tosin lukea paskaa sieltä sun täältä ja nyt alkaa selvitä kuka niitä sinne kirjoittelee.

Hassua sinällään, että jokapaikassa sanotaan, että täältä saa bannit jos vähän vastaan sanoo, sä et kuitenkaan ole saanut vaikka jatkat tota katkeraa tilitystäs ja vainoharhaista itkua.

Vaikka itse sanonkin, niin voin väittää meidän olevan varsin reiluja kauppiaita, koskaan ei tyrkytetä mitään, eikä varsinkaan valehdella tuotteiden tehosta. Jokainen kaupassa asioinut voi tukea tuota väitettäni.

Kun nyt oot niin kova arvostelemaan, niin hommaa ekana kokemuksia meidän kaupasta ennenkuin alat syyttelemään täysin päättömästi.

Ja katsoppas jatkossa mitä kirjoittelet muille forumeille, alkaa sun vittuilut menemään yli kun tulet jo tännekin päätäs aukomaan.

Empäs kirjoittele muille foorumeille. Muistaakseni sanoin etten osta pakkikselta mitään, ja aloit tivaamaan Manne tyyliin että miksen osta. Ja sitten aloit jakamaan jotain palkintoja.

Kyllä tästä paikasta ja sen tuotteista pitäis pystyä olemaan mitä mieltä tahansa, eri asia jos joku vakavastiotettava tulis tähän threadiin jotain aukomaan, minulle kaikki muut tähän offtopic keskusteluun osallistuneet ovat Miken alternativeja (salanickejä). Kyse on kuitenkin rahasta ja luulis olevan itsestäänselvää että pakkotoisto oy käyttää tämänlaisia taktiikoita vaikuttaakseen yleiseen mielipiteeseen foorumilla. Ja bannithan tottakai on heti tulossa jos ei ylistä pakkista, sehän on selvä.

Kukaan suomessa ei kuseta mitään, mitä tulee markkinointiin. Ei semmonen "1500% testotasojen nousu"-vale kannata koska tyhmiä ihmisiä on yksinkertaisesti liian vähän.

Huvittavin käänne tässä massojen aivopesussa oli toi Hica-episodi. Miken arvovalta ylittään Timo Seppälän !!! Mike on treenannut vuosia, ja penkkissä saa tossa ajassa lääkärin koulutuksen!!! Tuote toimii tai ei, mitä vittua joku roinaava luuseri on noin arvovaltaista tyyppiä arvostelemaan. Tottakai kun kauppaan sitä ei tule, niin siitä ei saa keskustella. Pakkiksen tuotteet = hyvä , kaikki muut tuotteet = huono.

minulle kaikki muut tähän offtopic keskusteluun osallistuneet ovat Miken alternativeja (salanickejä).

Nyt kyllä viiraa jossain.. Aika tuulipukuhessulta kuulostat.

Empäs kirjoittele muille foorumeille.
Elä valehtele, sä olet ollut se joka tuolla jauhaa juuri tätä samaa paskaa mitä nytkin täällä. Katkeraa lässytystä, millä teet vain itsesi naurettavaksi.

Kyllä tästä paikasta ja sen tuotteista pitäis pystyä olemaan mitä mieltä tahansa, eri asia jos joku vakavastiotettava tulis tähän threadiin jotain aukomaan, minulle kaikki muut tähän offtopic keskusteluun osallistuneet ovat Miken alternativeja (salanickejä).

Saahan sitä olla mitä mieltä vain, mutta tyhmä ei pidä olla. Sä et ole tuotteista sanonut mitään, olet vain arvostellut että olemme kusettajia ja keinottelemme nimimerkeillä.

Kyse on kuitenkin rahasta ja luulis olevan itsestäänselvää että pakkotoisto oy käyttää tämänlaisia taktiikoita vaikuttaakseen yleiseen mielipiteeseen foorumilla.

Tajuatko sä miten helvetisti täällä on porukkaa ja viestejä. yli 600 tuhatta viestiä, yksinkö mä täällä niitä kirjoittelen? Jos sä olisit noin halpamainen, että käyttäisit tätä forumia markkinointiin noin, niin elä oleta että muut ajattelevat samoin. Hassua tässä on se, että nyt jokainen joka tässä tredissä on sinulle sanonut tietää itse, että ei todellakaan ole mun nimimerkki. Eli sulle nauretaan parhaillaan joka suunnasta.

Ja bannithan tottakai on heti tulossa jos ei ylistä pakkista, sehän on selvä.
No hyvin sä täällä vielä keikut, vai bannattunako kirjoittelet?

Kukaan suomessa ei kuseta mitään, mitä tulee markkinointiin. Ei semmonen "1500% testotasojen nousu"-vale kannata koska tyhmiä ihmisiä on yksinkertaisesti liian vähän.
Juurihan sä kovaan ääneen huusit että kaikki kusettavat, koita nyt poika päättää.

Tuote toimii tai ei, mitä vittua joku roinaava luuseri on noin arvovaltaista tyyppiä arvostelemaan. Tottakai kun kauppaan sitä ei tule, niin siitä ei saa keskustella. Pakkiksen tuotteet = hyvä , kaikki muut tuotteet = huono.
Me ei koskaan haukuta muita tuotteita, esim evolutionia ei ole koskaan haukuttu, vain kritisoitu yrityksen toimintaa, sama pätee Hicaan. Mitä tulee Seppälän ammattitaitoon, niin mieshän on lääkäri, minä lisäravinnekauppias. Kumman sä luulet olevan ammattitaitoisempi markkinoimaan lisäravinteita netissä?

Koitas nyt Coke ottaa ne aivot käteen ja ajatella hetken. Sä päästelet semmoisia sammakoita suustas ettei mitään rajaa.

Tilaa joskus meiltä, niin näet, että varsin asiallisesti toimiva firma olemme, kuten varmasti kaikki muutkin. Noi kusetukset on sun omassa kaalissa.

Tulipas mieleen sanonta: "Myyjä ei ole koskaan voittanut yhtään väittelyä asiakkaan kanssa". Miksi edes vaivautua tässä tapauksessa. Tämä kaveri on selvästi päättänyt, että 20.000:sta rekisteröityneestä nimimerkistä Mike kirjoittelee noin 10.000:lla. Jokainen uskoo mihin haluaa... coke taitaa tosin olla vielä siinä iässä, että uskoo myös joulupukkiin. Asiallinen varoitus olis tosin paikallaan noista henkilökohtaisuuksiin menemisistä.

edit: t: yksi niistä 10.000:sta

Mike sanoi:
Tajuatko sä miten helvetisti täällä on porukkaa ja viestejä. yli 600 tuhatta viestiä, yksinkö mä täällä niitä kirjoittelen? Jos sä olisit noin halpamainen, että käyttäisit tätä forumia markkinointiin noin, niin elä oleta että muut ajattelevat samoin. Hassua tässä on se, että nyt jokainen joka tässä tredissä on sinulle sanonut tietää itse, että ei todellakaan ole mun nimimerkki. Eli sulle nauretaan parhaillaan joka suunnasta.
Ei ehkä jokaista viestiä, mutta kyllä varmasti pari kolme lyhyttä pakkiksen tuotteita ylistävää kommenttia pystyy laittamaan oikeisiin viestiketjuihin..

Juurihan sä kovaan ääneen huusit että kaikki kusettavat, koita nyt poika päättää.
Muistaakseni se oli ihan selvästi luettavissa että pakkis ei ole mikään poikkeus kauppiaiden kohdalla. Jos annetaan semmonen kuva että pakkis ajattelee vain asiakkaidensa parasta ja tekee lähes hyväntekeväisyyttä myymällä tuotteitaan. Se JUST SITÄ KAUPPIAAN PASKAPUHETTA, missä sinällään ei ole mitään vikaa, markkinatalouden laki. Vituttaa vaan se että muut firmat saattavat korostaa sitä jossain mainoksessa tai iskulauseessa, mutta täällä sitä tehdään päivittäin ns. frendipohjalta ja muka muiden mielestä. Sen takia en koskaan osta mitään pakkisen kaupasta.

Me ei koskaan haukuta muita tuotteita, esim evolutionia ei ole koskaan haukuttu, vain kritisoitu yrityksen toimintaa, sama pätee Hicaan. Mitä tulee Seppälän ammattitaitoon, niin mieshän on lääkäri, minä lisäravinnekauppias. Kumman sä luulet olevan ammattitaitoisempi markkinoimaan lisäravinteita netissä?
Eli,tuote olis hyvä jos sinä markkinoisit sitä täällä? Mutta se on huono koska Timo Seppälä on sen valmistanut/sitä ei myydä täällä?
Kyllä sä tän markkinoinnin osaat, sustaa ja dekaa viestiketjuja jippiille jos kauppa tekee huonoa tulosta. Seppälä saattaa kenties osata valmistaa oikeesti hyvän tuotteen, ei vain markkinoida paskaa hyvänä. Esim. Fastin tuotteista ei paljoa hyvää sanottavaa löydy muualta kuin pakkiselta, miksiköhän?

coke sanoi:
Ei ehkä jokaista viestiä, mutta kyllä varmasti pari kolme lyhyttä pakkiksen tuotteita ylistävää kommenttia pystyy laittamaan oikeisiin viestiketjuihin..

Muistaakseni se oli ihan selvästi luettavissa että pakkis ei ole mikään poikkeus kauppiaiden kohdalla. Jos annetaan semmonen kuva että pakkis ajattelee vain asiakkaidensa parasta ja tekee lähes hyväntekeväisyyttä myymällä tuotteitaan. Se JUST SITÄ KAUPPIAAN PASKAPUHETTA, missä sinällään ei ole mitään vikaa, markkinatalouden laki. Vituttaa vaan se että muut firmat saattavat korostaa sitä jossain mainoksessa tai iskulauseessa, mutta täällä sitä tehdään päivittäin ns. frendipohjalta ja muka muiden mielestä. Sen takia en koskaan osta mitään pakkisen kaupasta.

Hei, moonface, oletko ikinä edes nähnyt Mikeä livenä?

Itse sanoisin, että Mike on harvoista rehellisistä kauppiaista, jotka myyvät lisäravinteita, eivätkä markkinoi niitä millään huuhaa jipoilla.

makew sanoi:
Hei, moonface, oletko ikinä edes nähnyt Mikeä livenä?

Itse sanoisin, että Mike on harvoista rehellisistä kauppiaista, jotka myyvät lisäravinteita, eivätkä markkinoi niitä millään huuhaa jipoilla.
Tarkottaako että Mike on ns. hidas? Selittää paljo. :)

MIKE MIKSI POISTIT VIESTISI?!?

Taitaa coke saada pian bannia tätä menoa.
Jospa lukisit muutama sata thredia, niin tietäisit hieman, mikä pakkiksen meininki ja millaisisa tuotteita otetaan myyntiin.

coke sanoi:
Tarkottaako että Mike on ns. hidas? Selittää paljo. :)

MIKE MIKSI POISTIT VIESTISI?!?
Eikö sulla ole jumalauta juhannuksena muuta tekemistä kun tulla vittuilemaan miehelle jota et varmaankaan ole koskaan edes nähnyt??? :david:

Vastaillaan nyt tälle trollipeikolle kun kerran jaksaa itkeä. Uskos nyt jo, Pakkotoiston ylläpidolla tai moderaattoreilla ei ole muita nimimerkkejää.
Muistaakseni se oli ihan selvästi luettavissa että pakkis ei ole mikään poikkeus kauppiaiden kohdalla. Jos annetaan semmonen kuva että pakkis ajattelee vain asiakkaidensa parasta ja tekee lähes hyväntekeväisyyttä myymällä tuotteitaan. Se JUST SITÄ KAUPPIAAN PASKAPUHETTA
Persesilmälläkö sä näitä viestejä luet? Jos luet, niin pyyhi nyt edes toimituksen jälkeen että sina ymmarta naita hassu numero ja kirjain mita mina tanne laitta.

Kuka tässä on hyväntekeväisyyttä julistamassa, meillä vain sattuu olemaan tuossa Optimumissa hyvä hinta, ei siellä kaupassa lue isolla "ANNETAAN ILMAISEKSI AFRIKAN LAPSILLE".
Eli,tuote olis hyvä jos sinä markkinoisit sitä täällä? Mutta se on huono koska Timo Seppälä on sen valmistanut/sitä ei myydä täällä?
Ei sitä tuotetta ole kukaan edelleenkään haukkunut.

Kyllä sä tän markkinoinnin osaat, sustaa ja dekaa viestiketjuja jippiille jos kauppa tekee huonoa tulosta.
Peräänkuuluttaisin edelleen sitä lukutaitoa. En kirjoittele mitään mainoksia muille forumeille, enkä varsinkaan tommoisia.

Esim. Fastin tuotteista ei paljoa hyvää sanottavaa löydy muualta kuin pakkiselta, miksiköhän?

Ei se nyt ihme ole että sitä haukutaan jokapaikassa kun se meillä on myynnissä. Ennen sitä kehuttiin kun sitä ei meillä ollut.

Niin tai näin, mitä Pakkotoisto tekeekin, niin aina joidenkin mielestä on väärin. Sä olet onnistunut nyt siis edullisesta Optimumista vetämään johtopäätöksen, että olemme kusettajia. Jos se olis kalliimpaa kuin muualla, niin sitten huutaisit kusetukseksi kun on niin kallista.

Mike sanoi:
Peräänkuuluttaisin edelleen sitä lukutaitoa. En kirjoittele mitään mainoksia muille forumeille, enkä varsinkaan tommoisia.
En mä kirjoittele myöskään muille foorumeille.
Ei se nyt ihme ole että sitä haukutaan jokapaikassa kun se meillä on myynnissä. Ennen sitä kehuttiin kun sitä ei meillä ollut.
Onko se siis hyvää vai huonoa ?

Pakkotoisto Oy:lle :rock: ja sitten :worship: .Elä anna yhden idiootin pilata päivää Mike...

Tehdäänpäs Coke nyt silleen, että päräytät perseesi pakkotoiston myymälään heti pyhien jälkeen, jossa Mike tai kumppani tarjoaa sulle maistiaisen "talon parhaasta" myyntiartikkelista. Voit sitten kertoa itse kauppiaalle, mikä tuotteessa on vikana, miten se ilmenee, miten tuotetta on markkinoitu huonosti/harhaanjohtavasti, Miksi vihdoin tuottava yritys ei saa harjoittaa verkkovälitteistä markkinointia tärkeimmän asiakassegmenttinsä parissa? Voit myös varmasti opettaa noin huonoa kauppiasta siinä, miten tuottavaa yritystä tulisi pyörittää ja antaa eettisen pesun kestäviä ohjeita jatkon kannalta.

Ei tosin kannata olettaa, että vierailu aiheuttaisi minkään laisia muutoksia Pakkotoiston toiminnassa, mutta saisitpahan ainakin puhuttua asiat halki ja suoraan asianomaiselle. Mistäs todellakaan tiedät kuka tuon nimim. Miken takana oikeasti kirjoittele. Olisikohan hra. Virtamo vai kenties Ilkka Nummisto?

Nyt sulla on tuhannen taalan paikka saada äänesi kuuluviin ja saada aivan tappituntumaa asioihin, joita pidät kaiken pahan alkuna ja juurena. Ainahan voit kuitenkin pyrkiä vaikuttamaan asioihin nettivittuilulla, joka perustuu perstuntumaan tai laskuhumalaan. Niin taidat aina tehdäkin. Onnea valitsemallesi uralle ja huku jussina :thumbs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom