Empäs kirjoittele muille foorumeille.
Elä valehtele, sä olet ollut se joka tuolla jauhaa juuri tätä samaa paskaa mitä nytkin täällä. Katkeraa lässytystä, millä teet vain itsesi naurettavaksi.
Kyllä tästä paikasta ja sen tuotteista pitäis pystyä olemaan mitä mieltä tahansa, eri asia jos joku vakavastiotettava tulis tähän threadiin jotain aukomaan, minulle kaikki muut tähän offtopic keskusteluun osallistuneet ovat Miken alternativeja (salanickejä).
Saahan sitä olla mitä mieltä vain, mutta tyhmä ei pidä olla. Sä et ole tuotteista sanonut mitään, olet vain arvostellut että olemme kusettajia ja keinottelemme nimimerkeillä.
Kyse on kuitenkin rahasta ja luulis olevan itsestäänselvää että pakkotoisto oy käyttää tämänlaisia taktiikoita vaikuttaakseen yleiseen mielipiteeseen foorumilla.
Tajuatko sä miten helvetisti täällä on porukkaa ja viestejä. yli 600 tuhatta viestiä, yksinkö mä täällä niitä kirjoittelen? Jos sä olisit noin halpamainen, että käyttäisit tätä forumia markkinointiin noin, niin elä oleta että muut ajattelevat samoin. Hassua tässä on se, että nyt jokainen joka tässä tredissä on sinulle sanonut tietää itse, että ei todellakaan ole mun nimimerkki. Eli sulle nauretaan parhaillaan joka suunnasta.
Ja bannithan tottakai on heti tulossa jos ei ylistä pakkista, sehän on selvä.
No hyvin sä täällä vielä keikut, vai bannattunako kirjoittelet?
Kukaan suomessa ei kuseta mitään, mitä tulee markkinointiin. Ei semmonen "1500% testotasojen nousu"-vale kannata koska tyhmiä ihmisiä on yksinkertaisesti liian vähän.
Juurihan sä kovaan ääneen huusit että kaikki kusettavat, koita nyt poika päättää.
Tuote toimii tai ei, mitä vittua joku roinaava luuseri on noin arvovaltaista tyyppiä arvostelemaan. Tottakai kun kauppaan sitä ei tule, niin siitä ei saa keskustella. Pakkiksen tuotteet = hyvä , kaikki muut tuotteet = huono.
Me ei koskaan haukuta muita tuotteita, esim evolutionia ei ole koskaan haukuttu, vain kritisoitu yrityksen toimintaa, sama pätee Hicaan. Mitä tulee Seppälän ammattitaitoon, niin mieshän on lääkäri, minä lisäravinnekauppias. Kumman sä luulet olevan ammattitaitoisempi markkinoimaan lisäravinteita netissä?
Koitas nyt Coke ottaa ne aivot käteen ja ajatella hetken. Sä päästelet semmoisia sammakoita suustas ettei mitään rajaa.
Tilaa joskus meiltä, niin näet, että varsin asiallisesti toimiva firma olemme, kuten varmasti kaikki muutkin. Noi kusetukset on sun omassa kaalissa.