Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Driamer ton sun kuvauksen perusteella kyllä kuulostaa, että tuotteessa on jotain vikaa. On mullakin tota heraa joskus ollu, mutta ei se noin pahasti vaahdonnu. En tosin enää osta uudestaan, kun melkein samaan hintaan saa 16x parempaa prime wheytä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja kysytääs nyt tässä samassa yhteydessä, että onko jollakin kokemuksia Sportlife Nutritionin Whey100 -herasta? En löytänyt edes koko valmistajaa googlesta, joten en ole uskaltautunut kokeilemaan.

Kokeileppas sekoitella varovasti haarukalla tai lusikalla niin ei vaahtoa, tuo on yleensä toiminu hyvin. Toinen vaihtoehto on laittaa sekaan jotain vaahtoamatonta heraa ja sekoittaa jauhot eka keskenään ja sitten vasta vettä perään. Tuo kyseinen maustamaton halpis hera oli mulla väriltään semmosta kellertävää ja haisi ja maistui melko kuvottavalle. :urjo:

wbb sanoi:
Ja kysytääs nyt tässä samassa yhteydessä, että onko jollakin kokemuksia Sportlife Nutritionin Whey100 -herasta? En löytänyt edes koko valmistajaa googlesta, joten en ole uskaltautunut kokeilemaan.

Joo, ostin muutama viikko sitten purnukan tätä tuotetta. Sekoittuu hyvin ja makukin on ok. Tosin en käytä palautusjuomassa joten en tiedä vaahtoutuuko malton kanssa. Pelkkään veteen sekoitettuna vaahtoa tulee jonkun verran mutta laskee kuitenkin nopeasti.

Mihin PERKELEESEEn te ihmiset sekoitatte näitä jauhoja :hyper:

Mulla oli leaderin mauton herapussi (maistui kananmunalle, erinomaisen hyvää sanon minä :kuola:), 800g herapussi, maksoi 9E.

Sekoitin puolitoista desiä sitä ja maltoa/dextroa veteen, ravistin sheikkerissä. Ei yhtään vaahtoa.

Ihme tyyppejä :david:

MEV sanoi:
Mihin PERKELEESEEn te ihmiset sekoitatte näitä jauhoja :hyper:

Mulla oli leaderin mauton herapussi (maistui kananmunalle, erinomaisen hyvää sanon minä :kuola:), 800g herapussi, maksoi 9E.

Samaa shittiä oli itellänikin ja veteen sekoittelin, en muista maistuiko (mädälle) kananmunalle vai mille, mut järkyttävän pahalle kuitenkin ja maku tunki läpi vaikka sekaan laittoi 50/50 suhteessa Dymatizen ällömakeeta heraa. Jauho oli semmosta kellertävää ja melko karkeaa ja muistutti lähinnä jotain jauhettua parmesan juustoa.. Rehellisesti sanottuna tuo oli kauheinta shittiä, mitä olen suuhuni pistänyt, ja melkein kaikki halpisherat ja soijat on kokeiltu. Voihan se tietysti olla, että tuossakin tuo laatu vaihtelee aina valmistuserän mukaan, niinkuin näkyy myös tuossa whey1:ssä vaihtelevan. Mutta IMO, jos hera maistuu kananmunalle, niin kyllä silloin on jotain pahasti pielessä. :jahas:

Kyllä sitä osaa yksi mies olla tyhmä. Menin palauttamaan herat kauppaan, antoivat mukitsematta vaihtaa ja mitäs otin tilalle... Mansikalla maustettua Leader heraproteiinia :david: Siitä jatkoin suoraan salille, ja kun siellä avasin purkin huomasin virheeni. Purkissa oli noin 15cm vähemmän tavaraa kuin yleensä, koostumus näytti enemmän maltomaiselta kuin heralta, pistävän kirpeä haju, jauhe vaahtoutui samalla tavalla kuin se maustamatonkin ja makua ei erota hiivasta :curs: Nyt sitten lähetin hiukan postia leaderille ja kyselin että mikä siellä mättää kun yhtäkkiä tuotteet on muuttunut niin dramaattisesti. Ei voi olla tahallinen muutos...

P.S Sen takia koetin uudestaan ostaa Leaderia koska siinä ei ole laktoosia. Eikä paikallisessa kaupassa ole oikeastaan muita heraproteiineja jotka olisivat laktoosittomia.

Viimeksi muokattu:
Mike sanoi:
Eiks nyt herraisä kannattais jo vaihtaa merkkiä?
No oli kyllä viimeinen kerta kun tuohon merkkiin kajoan. Taidanpa alkaa säästämään jossain muussa ja alkaa taas käyttämään Prolabin Pure Wheytä. Siinä on ainakin maku kohdallaan.

Mike sanoi:
Eiks nyt herraisä kannattais jo vaihtaa merkkiä?
Kauppiaan puhetta.

Driamer sanoi:
noin 15cm vähemmän tavaraa kuin yleensä, koostumus näytti enemmän maltomaiselta kuin heralta, pistävän kirpeä haju, jauhe vaahtoutui samalla tavalla kuin se maustamatonkin ja makua ei erota hiivasta
Jotenkinn tuntuu että turhaan neiteilit jotain ja saat jonkun hirveen paniikkikohtauksen jos hera vaahtoaa vähäsen, edelleenkään mulla ei ole mitään pahaan sanottavaa tosta, meinaan kyllä ostaa tota optium whey:tä (en pakkikselta) ja testata että mitä eroja löytyy.Jos sinä epäilet että jauhoa on liian vähän, kannattaisi punnita koko purkki. Mulla on käyny joskus niin että ekan kerran kun avaa, purkki on kukkuralleen täynnä jauhoa, mut sitten kun toisen kerran avaa niin sieltä on maagisesti kadonnut muutama sentti, ilmaa :david: varmaan kadonnut "välistä" :)

Driamer sanoi:
Kyllä sitä osaa yksi mies olla tyhmä. Menin palauttamaan herat kauppaan, antoivat mukitsematta vaihtaa ja mitäs otin tilalle... Mansikalla maustettua Leader heraproteiinia :david:
Mulla on pelittänyt hyvin, vaikka onkin makunsa puolesta turhan imelää. Leaderin protskuista on tullut koeajettua kaakaon, päärynän ja mansikan makuiset, joista päärynä lieni paras, maistui melkoisesti päärynämehulta. Näistä kokeiluista toi mansikka kyllä toimii huonoiten, sen koostumus on hankalinta ja vaahtoisinta. Kaakaon makuinen pelittää kans hyvin, mutta maistuu siltä veteen sekoitettaessa kuin veteen sotkettu kaakaojauhe yleensäkin, eli aika laimealta. Maidon kanssa ihan ehdan kaakaon makuista.

Jos laktoosi/tms-syistä haluat tyypata sitä leaderia niin mä veikkaan, että sekä kaakaon että päärynän makuiset toimivat. Eihän ne laadultaan mitään fastia ole, mutta jotain kuitenkin.

Mike sanoi:
No mikä ettet? Ylivoimaisesti edullisin Suomessa. Muualla 64-74€, Pakkiksella 57€ ja myymälässä vipeille 51,30€.

Ihan vain mielenkiinnosta kysyn kun oikein allekirjoitit että ei meiltä.

Itseasiassa tulee samanhintaiseksi postituskulujen kanssa. Ja muutenkin kuvottaa tämän lafkan markkinointistrategiat, suoraan sanottuna. Hyvä foorumi tämä on, mutta samanlaisia kusettajia ne kaikki kauppiaat on, sanoitpa sen sitten vaikka sadalla nickillä että "pakkis ei kuseta".

coke sanoi:
Itseasiassa tulee samanhintaiseksi postituskulujen kanssa. Ja muutenkin kuvottaa tämän lafkan markkinointistrategiat, suoraan sanottuna. Hyvä foorumi tämä on, mutta samanlaisia kusettajia ne kaikki kauppiaat on, sanoitpa sen sitten vaikka sadalla nickillä että "pakkis ei kuseta".
Kyllä nyt David palkinto voidaan kymmeneksi vuodeksi myöntää sulle. Moderaattoreilla tai mulla ei kenelläkään ole kuin yksi nimimerkki. Mulla on toinen Forum admin, mikä ei tosin ole kirjoittanut pariin vuoteen.

Mitä vikaa on meidän markkinoinnissa? Missä vaiheessa olemme kusettaneet ketään? Meidän markkinoinnissa ei luvata 700% lihasmassan lisäyksiä, me emme kuseta yhtään ketään emmekä tule kusettamaan.

Ei jaksa kuin ihmetellä miten helvetin negatiivisia ihmisiä on, jotkut tosiaan pitävät kaikkia kusettajina. Onneksi olkoon elämällesi.

coke sanoi:
Ja muutenkin kuvottaa tämän lafkan markkinointistrategiat, suoraan sanottuna. Hyvä foorumi tämä on, mutta samanlaisia kusettajia ne kaikki kauppiaat on, sanoitpa sen sitten vaikka sadalla nickillä että "pakkis ei kuseta".
En ole missään threadissä kertaakaan lukenut tekstiä "pakkis ei kuseta" koska tämä on ensimmäinen kerta ikinä kun olen kuullut sitä siitä syytettävän.. Jos markkinointistrategiasta puhutaan niin oletko huomannut sitä threadien määrää jossa korostetaan lisäravinteiden merkitsemättömyyttä hyvään ruokavalioon verrattuna? Osta protskusi mistä huvittaa mutta mun mielestä tollanen teksti olis hyvä perustella..

Mike sanoi:
Kyllä nyt David palkinto voidaan kymmeneksi vuodeksi myöntää sulle. Moderaattoreilla tai mulla ei kenelläkään ole kuin yksi nimimerkki. Mulla on toinen Forum admin, mikä ei tosin ole kirjoittanut pariin vuoteen.

Mitä vikaa on meidän markkinoinnissa? Missä vaiheessa olemme kusettaneet ketään? Meidän markkinoinnissa ei luvata 700% lihasmassan lisäyksiä, me emme kuseta yhtään ketään emmekä tule kusettamaan.

Ei jaksa kuin ihmetellä miten helvetin negatiivisia ihmisiä on, jotkut tosiaan pitävät kaikkia kusettajina. Onneksi olkoon elämällesi.

Lainataas jotain muronörttiä joka teki minusta truebelieverin
muronörtti sanoi:
Niin. Sustaa ja dekaa, sillä se brändi on luotu. Pojilla kävi kyllä hyvä tuuri että läpällä aloitetusta foorumista saatiin muille foorumeille trollaamalla suomen suurin(ko) verkkolisäravinnekauppa.

Mutta ehkä liioittelin tossa kusetushommassa, ihan yhtä rehellisiä vastauksia saa muiltakin liikemiehiltä. Tarkoitan vain että sieltä ei kannata ostaa koska muualta saa halvemmalla.

Ja mietis näin, jos sä oot just perustanut uuden foorumin ja haluat sinne lisää käyttäjiä, niin mitä tekisit? a) odottaisit että se ajan myötä erottuu edukseen kilpailijoistaan b) levittäisit linkkiä ympäri netti ja toivoisit että ihmiset jaksavat kiinnostua vaikka halvalla mainostetaankin c)keksisit nerokkaan markkinointitavan joka vetoaa nuoreen käyttäjään ja on samalla "nettiuskottava"

Noni, nyt SULLA on se foorumi ja olet juuri perustanut sinne verkkokaupan. Mitä SINÄ tekisit ? a) toivoisit että käyttäjät ostavat tuotteita koska olet Mike B)ylistäisit oman kauppasi tuotteita maasta taivaaseen yhdellä nickillä ja selittäisit että "kallis on parempaa" c) käyttäisit useita kymmeniä eri nickejä tehokkaaseen markkinointiin ympäri foorumia ja samalla muokkaisit yleistä mielipidettä enemmän imperiumisi hyväksi sekä varmistaisit että toisinajattelijat teilataan ja muuta kaupat julistetaan "yleisen mielipiteen ja käyttäjien kokemuksien mukaan" kusetusliikkeiksi.

Ihan oikeesti. Mitä SÄ tekisit? Mä tiedän mitä mä ainakin tekisin. Business is Business.
Loogista.
Mäpä myönnän sulle Manne-palkinnon koko loppuelämäksesi.
Laita lukkoon ja poista viestit, ihan sama. Ainoo tunnetusti hyvä tuote täällä on tuo optimum whey. Kaikki muu on samaa paskaa mitä kaikki muutkin myy, ainoa ero on ettei noita paljoo muualta saa.Joka threadiin ja varmaan jokaiselle foorumille jaksat mainita et osta pakkiselta. Et varmaan muuta tee kuin fleimaa kaikille foorumeille omaa mestaas. Fiksua, joskus mannellakin välähtää.

^ Nyt on kokkelimiehellä jo niin katkeraa tilitystä ettei voi muuta kuin nauraa. Aivan über :david: :lol2:

:hyper: Tästä threadistä tulikin ihan viihdyttävä. Kiitos coke, olet taidokas koomikko.

kokkeli hei, älä ota viinaa näin juhannuksena tohon katkeruuteen - joudut pian tilastoihin :lol2:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom