Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
no jopas oli threadi...näin markkinointia opiskelleena (vaikka en vieläkään mistään mitään tiedä) on pakko heittää muutama pohdinta.
a) kun ensimmäisen kerran tänne sivuilla itteni siirsin,en edes tiennyt että täällä on myös kauppa,tulin ihan vaan keskustelufoorumin takia

b) harvassa on ne kauppiaat jotka mainostaa ennemmin kilpailevan yrityksen tuotteita kuin omiaan,varsikaan kun mä en ole pakkiksen markkinointiin törmännyt muualla kuin täällä,toisin kun esimerkiksi nimeltä mainitsematon yritys jonka mainos on joka vitun lehdessä,kaiken lisäksi ne mainoksien lupaukset tuntuu älyttömiltä jopa niistä jotka ei lisäravinteista tiedä tuon taivaallista (esim.minä)

c)pakkis jätetään mainitsemassa muissa medioissa,koska asianomaisia henkilöitä vituttaa se että pakkis ei tuo kyseisille medioille mainosrahoja,mutta menestyy silti

d)mulle ei ole koskaan täällä sanomaan,että osta tätä,tää toimii varmasti

e) tyytyväinen asiakas on paras markkinoinnin väline,täällä niitä riittää,ja he tuovat myös mielipiteensä julki (josta Mike ja Jouni hymyilevät partaansa,hyvää ilmaista mainosta=)

f)minkä takia kauppias EI ilmottaisi uusista tuotteista ilmaiseksi suuren markkinointikanavan kautta,kun kerran sellainen mahdollisuus vuosien varrella on rakentunut,idioottihan se olisi jos näin ei tekisi

g)kuten mike tuossa jo mainitsikin,pakkiksen markkinointi on maltillista,todellakin (kts. kohta a)

h) se,että pakkista morkataan joka paikassa,on ymmärrettävää
kyllähän muakin vituttaísi jos naapuri tulisi ja pistäisi menestyvän yrityksen pystyyn lähes tyhjästä ja vielä käyttämällä markkinointiin vähemmän rahaa kuin minä

i) mulla oli vielä jotain muutakin mielessä mutta pääs unohtumaan,katsotaan jos se illalla HST-huumassa palautuisi mieleen

j)nyt jokainen voi sitten yksinään tai julkisesti miettiä olenko minä ja idiootti ja tämä avautuminen vain :anssi: vai onko mulla vaan tylsää töissä...

EDIT k) niin ja mistä mä vielä tykkään tuolla kaupassa niin siellä ei varsinaisesti luvata mitään ihmeellistä ja povata 20 kiloa lisää lihaksia viiteen minuuttiin,vaan löydään faktat pöytään että tää tuota sisältä tätä ja tätä ja on tällänen ja tällänen,jos tunnet omaksesi,osta pois

over and out

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi lol tuota uutta otsikkoa. Osuva kuitenkin. :lol2:

Jos joku ei tykkää pakkotoistosta tai sen ylläpitäjästä niin tarviiko sitä ruveta kuuluttamaan joka paikassa ja vittuilemaan??NOT. Teinimäistä ja uskon että on joku kateellinen kynäniska teini asialla :D

Hiukan repesin kun luin tuon uuden otsikon :lol2: Tämä uusi on hiukan kuvaavampi. Miksei Cokesta kuulu enää mitään? Ei kai se mokoma vielä kyllästynyt tuntemaan itseään idiootiksi.

Mike, onko sulla tapana pistää noita IP-osoitteita talteen ja vertailla niitä? Hyvin epätodennäköistä etteikö Coke olisi vieraillut tällä palstalla aiemminkin...

miepä jatkan omaa lässytystäni:
mainonta on sitä varten että saadaan myytyä niitä tuotteita,ei sitä varten että saadaan kavereita.
yleensä firmaa aletaan pyörittämään sen takia että se menestyisi,ei sen takia että se vaan on niin vitun kivaa,vaikka voi se kivaa ollakin,varsinkin jos se menestyy.

on huomattavasti uskottampaa jos jääkaappipakastimen kokoinen kaveri tulee kertomaan mulle että tää on hyvä tuote,kuin että sen tekee esim. matti halonen,varmasti fiksu jätkä,mutta ulkomuoto ei kerro että olen kokoillut tätä,kyllä toimii,vaan pikemminkin päinvastoin

okei,nyt mie lopetan tän oman paskan jauhamisen tähän thrediin,jatkakaa

Joo, vaikuttaa paranoidiselta skitsofrenialta. Ihan oikeesti, tommosta ylirasittavaa läppää joka on ensin vähän niinkuin hauskaa mutta muuttuu nopeesti sellaiseksi "OMG ampukaa nyt jo päähän (siis kuulijaa)" - on jääny ko. avohoitotapaukselta (coke) muutaman päivän pillerit nappaamatta...

Mike sanoi:
Softa loggaa kaikki ip:t. Rekisteröityessä ja kirjoittaessa. Jokaisesta postista jää ip-osoite talteen. Cokehan on kirjoitellut aikaisemmin ihan asiallisia viestejä, mikälie skitsofrenia iskenyt.
Jep, ihan normaalilta aloittelijaltahan tuo Coke vaikuttaa muissa ketjuissa. Jotenkin nyt vaan yllättää tämän käsityksen voimakkuus. Omistatko Coke osan tuosta Leader-proteiinia valmistavasta yrityksestä? Miksi tuotteesta ei saa keskustella kriittisesti? Antaahan Mikekin keskustella jopa omien tuotteidensa laadusta eikä ole käsittääkseni koskaan teilannut ihmisten mielipiteitä? On ihan normaalia, että useiden valmistajien tuotteissa on laatuvaihtelua, ja on ihan mukava että näistä asioista Pakkiksella keskustellaan, niin ei osta sitten semmoista tavaraa, jonka on liian moni jo huonoksi kokenut.

(Minulla ei ole kokemuksia Leader-proteiinista enkä voi näinollen sanoa yhtään mitään sen laadusta.)

Siinä ei ole mitään epäeettistä, että Pakkiksen tuotteita markkinoidaan keskustelupalstalla. Kaikki me vaikutusalttiit teinit (kiitos kohteliaisuudesta) tiedämme, että ihan vastaavia tuotteita on saatavissa myös muualta, ja että Pakkis-kauppa on vain nettimyymälä muiden joukossa... Erona esim. joihinkin luontaistuotekauppoihin, että tuotteita myy henkilö, jolla on harrastusta ja jauhoja takana itselläänkin mittavia määriä.

Jos esim. Pakkis-kauppa tiedottaa, että joku jauho maistuu hyvältä, niin sen tietää, että maistajana ei ole ollut kukaan yhtä tai kahta jauhoa maistanut vasta-alkaja vaan maku tosiaan on hyvä ja tuo on tullut itsekin todettua pariin kertaan (vaikka en maun perusteella itse jauhoja valitsekaan).

En ole koskaan törmännyt harhaanjohtavaan tai muutenkaan eettisesti arveluttavaan mainontaan Pakkiksella, vaikka riski moiseen on varmasti suuri, jos annetaan satunnaiselle jampalle tämmöinen foorumi ja kauppa hoidettavaksi.

Siitä propsit Mikelle ja muille "takapiruille".

Itse en koskaan valehtele kun kehun jotain tuotetta. Sanon rehellisesti mielipiteeni esim mausta. Jos feikkaisin, niin kehuisin kaikkia kaupassa olevia tuotteita. Hyviähän ne kaikki on, mutta kommentoin vain erikoisen hyviä tuotteita kuten nyt esim tuo Optimumin mustikka-muffinssi patukka jogurttipäällysteellä, aivan saatanan hyvää!

Alec sanoi:
on huomattavasti uskottampaa jos jääkaappipakastimen kokoinen kaveri tulee kertomaan mulle että tää on hyvä tuote,kuin että sen tekee esim. matti halonen,varmasti fiksu jätkä,mutta ulkomuoto ei kerro että olen kokoillut tätä,kyllä toimii,vaan pikemminkin päinvastoin
Jep, iso jätkä on automaattisesti oikeassa! Koska se on ISO!! :rolleyes:

Alec sanoi:
No joo, tähän nyt taas pitää sanoa, että Halosen Matti kyllä tietää asiansa, ja onpahan mies itsekin kilpaillut kehonrakennuksessa. Eri asia on taas se, onko Matti hyvä mies myymään. En tiedä.

Pecman sanoi:
Jep, iso jätkä on automaattisesti oikeassa! Koska se on ISO!! :rolleyes:
Uskottava, ei automaattisesti oikeassa. Ehkä sä haluat vain nyt pecman ymmärtää väärin. Ymmärrän toki, että joku junnu uskoo ennenmmin treenannutta kaveria kuin mummoa luontaistuotekaupassa. Mummo varmasti osaa asiansa, mutta uskottavuus on monasti myös katsojan silmässä.

Miksi mulla ei vaahtoudu mikään proteiinijauhe... ikinä... miksi?

Miksi "te" olette niin erikoisia. Taidatte tehdä jotain väärin, jotain on pakko olla päin persettä, koska mulla ei ole koskaan jauheet vaahtoutuneet. Ei edes soija, ei edes leaderin maustamaton 9E maksavan 800g painavan proteiini pussin jauhe.

Ja kaikki kaikki jauheet maistuu hyvälle mielestäni, että siinä.

MEV sanoi:
Miksi mulla ei vaahtoudu mikään proteiinijauhe... ikinä... miksi?

Miksi "te" olette niin erikoisia. Taidatte tehdä jotain väärin, jotain on pakko olla päin persettä, koska mulla ei ole koskaan jauheet vaahtoutuneet. Ei edes soija, ei edes leaderin maustamaton 9E maksavan 800g painavan proteiini pussin jauhe.

Ja kaikki kaikki jauheet maistuu hyvälle mielestäni, että siinä.

Et ole vissiin koskaan kokeillut ihan puhdasta kaseiinia, jos sitä ei saa vaahtoamaan, niin sitten pitää olla joku perkeleen patentti jo siihen sekottamiseen. Tota kyseista Leaderin jauhoa en ole kokeillut, mutta eipä muissa jauhoissa kuin kaseiinissa ole suurempia vaahtoamisongelmia ollut. Ja soija ei muuten juurikaan vaahtoa, tosin ei sitä sekaisinkaan tahdo saada ilman sauvasekotinta.

Mike sanoi:
Softa loggaa kaikki ip:t. Rekisteröityessä ja kirjoittaessa. Jokaisesta postista jää ip-osoite talteen. Cokehan on kirjoitellut aikaisemmin ihan asiallisia viestejä, mikälie skitsofrenia iskenyt.
Ahahahaa, oon näköjään gestapon valvonnan alaisena. Jätkähän meni ihan paniikkiin kun sanoin etsiväni todisteita Fast:n tuotteiden paskasta laadusta. Mikä on sikäli aika vaikeaa koska sitä ei paljoo muualla kuin suomessa myydä. Niinkuin itse sanoit, "se on pakko olla hyvää koska niin moni sitä käyttää" mitään tutkimuksia tai vertailuja et voi asiasta näyttää. Paskaahan se ois jos sitä ei täällä myytäis. SF:n tuotteitakin onnistuit haukkumaan, sanomalla että niin toimitukset kusee (=lue paskoja kaikki tuotteet). Taitaa totuus olla ettet saanut niihin yhtä hyvää katetta kuin Fast:n tuotteisiin (=paskaa). Se että kaikki prismat sun muut marketit myy F:ää pitäis todistaa just päinvastaista, tuote ei sovellu vakavasti treenaavalle kehonrakentajalle.

Heikko peruste se että Pakkis ei markkinoi tuotteitaan liioittelemalla ja suoraan valehtelemalla, niinkuin se olisi suomessa joku poikkeus ?? Kertokaapas liike joka suomessa näin tekee. Kaikki tuotekuvaukset on valmistajan tekstiä. Ja kaiken huippu on tuo 2käyttäjien arvostelut" -kusetus kaupassa, kaikki arvostelut ovat 5tähteä! HAHAAH! repikää siitä vittu.

Eikä mikellä tarvii olla miljoonaa salanickiä. n20 riittää. Mike kirjottaa joka päivä yli 10viestiä, eikä se varmaan muuta tee kuin moderoi täällä koko työpäivän ja jatkaa sitten illalla himasas vielä vähän pakkista harrastuksena. Kusetus toimii koska nickeillä kirjoitellaan säännöllisesti.

Sustaa ja dekaa, sustaa ja dekaa. Siitä se lähti. Alle 100 käyttäjän foorumi paisui täksi rahatpoishirviöksi, koska "joku" kävi päivittäin fleimaamassa jippiin foorumia ja keskustelemassa siellä itsensä kanssa. Senhän mike vois jo myöntää, aikaakin kulunut jo niin kauan. Kuitenkin jokaisessa viestiketjussa mainittiin tarkka osoite miten tänne löytää.

Mike sanoi:
Eiköhän se kerää lisää katkeruutta ja tule pian haukkumaan mua vaikka munapääksi. Coke asuu muuten Stadissa, vois tulla reposteleen tänne liikkeelle. Tarjoaisin tosiaankin Mass Blastista paukut ja katsoisin miten naamavärkki vääntyy hymyyn.

En kyllä jaksa ymmärtää, miten Mike jaksat vääntää moisen ceepparin kanssa?! Sama kuin yrittäisi käännyttää talibaneja McDonaldsiin töihin tai saada mut alle 10% rasvoihin ;-))

coke sanoi:
Eikä mikellä tarvii olla miljoonaa salanickiä. n20 riittää. Mike kirjottaa joka päivä yli 10viestiä, eikä se varmaan muuta tee kuin moderoi täällä koko työpäivän ja jatkaa sitten illalla himasas vielä vähän pakkista harrastuksena. Kusetus toimii koska nickeillä kirjoitellaan säännöllisesti.

Sustaa ja dekaa, sustaa ja dekaa. Siitä se lähti. Alle 100 käyttäjän foorumi paisui täksi rahatpoishirviöksi, koska "joku" kävi päivittäin fleimaamassa jippiin foorumia ja keskustelemassa siellä itsensä kanssa. Senhän mike vois jo myöntää, aikaakin kulunut jo niin kauan. Kuitenkin jokaisessa viestiketjussa mainittiin tarkka osoite miten tänne löytää.

Eipä sun pienillä aivoilla pysty varmaan mitenkään käsittämään, että paljonko tänne tulee viestejä päivässä ja että paljonko jo pelkästää meillä moderaattoreilla riittää täällä lukemista ja sun kaltaisten järkimiehien kierjoitusten valvomista? Ja Mike vielä päälle on meidän "pomo" eli palstan ylläpitäjä ja joutuu hoitamaan miljoona muuta asiaa. Ihan varmasti sillä riittäisi aikaa ja mielenkiintoa kirjoitella joillakin helvetin salanickeillä. Oletko katsonut vähän liikaa jenkkisarjoja vai onko tuo ihan synnynnäistä?

coke sanoi:
Eläkää pumpulissa vitun homot, tuliskin joltain varteenotettavalta käyttäjältä kommentteja niin vois ottaa vakavasti. Mutta kaikki kommentit tulee joltain 14-20 kesäsiltä pelleiltä jotka puuttuu täysin kyky ajatella itsenäisesti.

No voitko valottaa vähän omaa taustaasi sillä välin kun käyn ostamassa prismasta pumpulia. Kuitenkin haukuit kaikkia tähän threadiin kirjoittaneita homoiksi joka jo itsessään kertoo enemmän sinusta itsestäsi kuin meistä muista.

Että laita nyt jotain faktaa ittestäs äläkä huutele nimettömänä siellä! :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom