Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ei vittu mitä juttua. Foorumin nimeksi pitää laittaa pian Pakkohoito kun rupee tällaista jengiä täällä asumaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt ei enää aukea mulla koko sivu. Väittää se Tripodhommeli, että sivua ei tuosta osoitteesta löydy...

Timba79 sanoi:
Nyt ei enää aukea mulla koko sivu. Väittää se Tripodhommeli, että sivua ei tuosta osoitteesta löydy...
Ei aukea ei. Jotain toi kyllä todistaa, kun aletaan rikollisesta toiminnasta puhumaan, niin sivu poistetaan heti. Tais olla coke asialla. Jos olisin sinä, coke, niin olisin hyvinkin paskat housussa. Kai se sivu jostain vielä kaivetaan. Välimuistista tai jostain...

Saanko kopy pastettaa noi jutut? meinaan mulla on ollu sivu kokoajan auki.

löysänahka -_+ sanoi:
Saanko kopy pastettaa noi jutut? meinaan mulla on ollu sivu kokoajan auki.
Tallenna se koko sivu, ja ota vaikka vielä screen shotit, niin on todisteita jos tästä jotain sitten tulee.

jos on valmiiksi palveluntarjoajan jäsen tollasen pistää nettiin viiteen minuttiin ja poistaa parilla napinpainalluksella...että tota kirjottajaa on aika helppo arvailla...mutta jos jonkun ammattilaisen pistää sen koneen tutkimaan niin kyllä sen sieltä löytyy...on sitä löydetty esim. poistettuja sähköpostiviestejäkin niin kyllä tollanen löytyy

Laita ihmeessä näkyviin, ite en ehtinyt näkemään tuota sivua!

Kyllä tuo sivu minulla näkyy edelleen, liekö tullut välimuistista sitten...?

Olen kyllä edellisten kanssa ihan samaa mieltä sitten, että ko. sivu täyttää jo kirkkaasti herjauksen tunnusmerkit. Vatipäiden lässytys ja kaikkinainen vittuilu erinäisillä palstoilla menee vielä sananvapauden piikkiin, mutta dopingainerikolliseksi, valehtelijaksi ja (mahdollisesti) väkivaltaiseksi solvaaminen ei enää mene.

Ja jos olet, Coke, nyt sitä mieltä, että minäkin olen yksi "niistä", niin ota silmä käteen ja selaa foorumia hetki - tulet kyllä huomaamaan, että meikäläinen ei arkaile sanoa mielipidettään, vaikka se olisikin Pakkiksen ylläpidon mielipiteestä eriävä. ;)

EDIT: Mä en sitten osaa ottaa mitään screenshotteja :nolo:

Kopio liitin ton notepadille kun sitä ei pysty tallentamaan, miten otan sceenshotin??? :nolo: :haart:

Alec sanoi:
jos on valmiiksi palveluntarjoajan jäsen tollasen pistää nettiin viiteen minuttiin ja poistaa parilla napinpainalluksella...että tota kirjottajaa on aika helppo arvailla...mutta jos jonkun ammattilaisen pistää sen koneen tutkimaan niin kyllä sen sieltä löytyy...on sitä löydetty esim. poistettuja sähköpostiviestejäkin niin kyllä tollanen löytyy
Luuletsä et se joka on ton on kirjoittanut ei oo esim. naksutellut sataa proxyä siihen eteen, ja "ammattilaisethan" tulee tutkimaan kenen tahansa koneita sillä perusteella että on pastennut jonkun linkin johonkin. Läski.

coke sanoi:
i dont giva a faak maan, lik mai baals bitch!
Sä oot kyllä niin sekaisin että voi vittu sentään. Ootko oikeesti harkinnu hoitoon hakeutumista? Pitääkö sulle tosiaan kertoa, että sulla on päässä vikaa, vai etkö sitä ite tajua? Toi ei ole normaalin ihmisen käyttäytymistä. Sulla on kyllä jotain häiriöö siellä päässäs. Psykiatriselle osastolle tollanen kuuluis. Vähintäänkin lääkitykseen.

Print Screen-nappi

coke sanoi:
i dont giva a faak maan, lik mai baals bitch!

Moi Timo!
Vieläkö jaksat treenailla?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom