Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Maikki menee aina sekaisin kun Aimo tulee kauppaan. Mahtava mies!
Aimotarmo sanoi:Voitasiix laittaax toi mimmien puolelle?
:haart:
Niin, eihän Mikellä ole ollut kuin 4päivää poistaa ne sieltä. Ja suhun voi muutenkin luottaa, oot yks "niistä".Pulla sanoi:Noniin, nyt sitten hiukan uunituoretta faktaa tiskiin: Muutama tunti takaperin kävimme Pakkotoiston kaupassa vierailulla. Tuli siinä puheeksi Cåken kästittämätön spedeily ja päätimme sitten yhdessä tuumin tarkastaa Miken salanickit. Loggasimme järjestelmään sisään ja pengoimme, käänsimme ja väänsimme ympäri ja ämpäri ip-listaa ja nyt kahden puolueettoman todistajan todistukseen vedoten voimme käsi sydämmellä ilmoittaa, että Mikellä EI OLE ylimääräisiä salanickejä.
coke sanoi:Niin, eihän Mikellä ole ollut kuin 4päivää poistaa ne sieltä. Ja suhun voi muutenkin luottaa, oot yks "niistä".
Mun puolesta voitte uskoa mitä vaan, ihmetyttää miksei kukaan muu uskalla tuoda mielipiteitään julki, varmasti täällä on monia mun kanssa samaa mieltä, yks melkein, melkein puolsi mun kommentteja, mutta se pelkää liikaa mikeä.
njoo. Sattuipahan pikaisella googletuksella löytymään tämmönen http://cornholio222.tripod.com/mapt.html
En ole kirjoittanut tota.Alec sanoi:kaunko sä kirjottelit tota sun artikkelia? ja vielä jaksoit laittaa sen kaikkien meidän nähtäväksi
Gdane sanoi:Timba: ei tullu... Mikä sulla sen huomasi??
Timba79 sanoi:Mun mielestä oli ihan IE:n oma varoitus ja se tuli kun suljin sen selainikkunan mihin tuo linkki aukesi.
EDITTIÄ: Jos itse olisin Mike, en enää tota juttua läpi sormien katsoisi. Poliisisedät tutkimaan vaan! Joillakin on kumma käsitys, että netissä voi jauhaa mitä paskaa vaan ilman vastuuta tekosistaan.