Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Heh!

Eikös äijät ole vielä tajunneet, että Mike ja Jouni ovat identtisiä veljeksiä! Täysin samannäköisiä, aina menee Aimo sekaisin, kun kauppaan menee. Ihme hemuleita!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Maikki menee aina sekaisin kun Aimo tulee kauppaan. Mahtava mies!

Voitasiix laittaax toi mimmien puolelle? :nolo:

:haart:

Pulla sanoi:
Noniin, nyt sitten hiukan uunituoretta faktaa tiskiin: Muutama tunti takaperin kävimme Pakkotoiston kaupassa vierailulla. Tuli siinä puheeksi Cåken kästittämätön spedeily ja päätimme sitten yhdessä tuumin tarkastaa Miken salanickit. Loggasimme järjestelmään sisään ja pengoimme, käänsimme ja väänsimme ympäri ja ämpäri ip-listaa ja nyt kahden puolueettoman todistajan todistukseen vedoten voimme käsi sydämmellä ilmoittaa, että Mikellä EI OLE ylimääräisiä salanickejä.
Niin, eihän Mikellä ole ollut kuin 4päivää poistaa ne sieltä. Ja suhun voi muutenkin luottaa, oot yks "niistä".

Mun puolesta voitte uskoa mitä vaan, ihmetyttää miksei kukaan muu uskalla tuoda mielipiteitään julki, varmasti täällä on monia mun kanssa samaa mieltä, yks melkein, melkein puolsi mun kommentteja, mutta se pelkää liikaa mikeä.

njoo. Sattuipahan pikaisella googletuksella löytymään tämmönen http://cornholio222.tripod.com/mapt.html

ei saatana sä oot sekasin...

:jahas:

Ei muuta sanottavaa tuosta. Paitti että mike on kingi vaikka oonki natu :rock:

Edit: ja sitäpaitti kuka täällä ei uskalla sanoa mielipiteitään???
Minä ainakin uskallan. Ikävää vaan että sinusta se ei ole mielipiteen sanomista vaan perseennuolemista! On se kumma juttu... Onko susta mielipiteitä vaan ne kielteiset kommentit??

Mulla tuli varoitus, että tuo coken postaama sivu yrittää ottaa IE:tä haltuunsa, onko muilla samansuuntaista? Vai temppuileeko mulla vaan vehkeet?

Ja coke, jotenkin tuntuu, että kukaan täysijärkinen ei kanssasi samaa mieltä ole mistään väitteistä joitan olet esittänyt. Järkevällä ihmisellä kun on taito ajatella itse asioita.

Joskus öisin kuulin kun Roope puhui unissaan "sustaa ja dekaa, pakko ostaa, mike on kingi"

uskotsä et tää teksti on tosissaan skrivattu? :D

kaunko sä kirjottelit tota sun artikkelia? ja vielä jaksoit laittaa sen kaikkien meidän nähtäväksi

coke sanoi:
Niin, eihän Mikellä ole ollut kuin 4päivää poistaa ne sieltä. Ja suhun voi muutenkin luottaa, oot yks "niistä".

Mun puolesta voitte uskoa mitä vaan, ihmetyttää miksei kukaan muu uskalla tuoda mielipiteitään julki, varmasti täällä on monia mun kanssa samaa mieltä, yks melkein, melkein puolsi mun kommentteja, mutta se pelkää liikaa mikeä.

njoo. Sattuipahan pikaisella googletuksella löytymään tämmönen http://cornholio222.tripod.com/mapt.html

:lol2: :lol2: :lol2: We have a winner, give her a statue. järjestetään pojulle vuoden :david: patsas, kolehti pystyyn!!!

Alec sanoi:
kaunko sä kirjottelit tota sun artikkelia? ja vielä jaksoit laittaa sen kaikkien meidän nähtäväksi
En ole kirjoittanut tota.

Ihan oikeesti, voiko tuollanen olla enää edes totta?? Jollakin on nyt karannu mopo käsistä AIKA lujaa... Tähän väliin en löydä edes mitenkään sopivaa hymiötä... :coke: Eiköhän tuo postaamasi linkki täytä jo vakavammankin herjaamisen kriteerit aikasta hyvin...?

Gdane sanoi:
Timba: ei tullu... Mikä sulla sen huomasi??

Mun mielestä oli ihan IE:n oma varoitus ja se tuli kun suljin sen selainikkunan mihin tuo linkki aukesi.

EDITTIÄ: Jos itse olisin Mike, en enää tota juttua läpi sormien katsoisi. Poliisisedät tutkimaan vaan! Joillakin on kumma käsitys, että netissä voi jauhaa mitä paskaa vaan ilman vastuuta tekosistaan.

Mike. Jos olisin sinä, niin laittaisin tosta sivusta, ja monesta muusta paskasta tutkintapyynnön. Toi on tahallista valheellista mustamaalaamista, ja varmasti vaikuttaa jonkin verran liiketoimintaan. Mahtaisko olla kunnianloukkauskin kyseessä, kun sua julkisesti haukutaan ja väitetään huijariksi.

Timba ei mulla ainakaan ollut ongelmia.

Ei vittu kun nauroin tolle MAP-sivustolle!
Joku teinipoika on seksuaalisessa epävarmuudessaan fantasioinut Mikestä ja se on mutsin mielestä Miken vika...:D

No mutta Mika, mä en tiennytkään sun väkivaltaisista myyntitavoista... Uhkailetko jollain kettingillä siellä...

Vakavasti sanottuna kukaan noista ei edes taida saitin historiaa tietää ja esim. sitä kuinka uusi juttu oma verkkokauppakin on...

Freeetooom...

Liitteet

• brave.jpg
    brave.jpg
    24,4 KB · Katsottu: 2 589
Timba79 sanoi:
Mun mielestä oli ihan IE:n oma varoitus ja se tuli kun suljin sen selainikkunan mihin tuo linkki aukesi.

EDITTIÄ: Jos itse olisin Mike, en enää tota juttua läpi sormien katsoisi. Poliisisedät tutkimaan vaan! Joillakin on kumma käsitys, että netissä voi jauhaa mitä paskaa vaan ilman vastuuta tekosistaan.

Ei tullu moista ilmootusta mulle.. IE täälläkin. Ja tosta lopusta samaa mieltä alan olemaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom