- Ikä
- 41
Sama juttu. Vaikka tuntuukin siltä kuin joisi perunajauhoja, mutta eipä vaahtoa :DTylerd sanoi:Ei muuten vaahtoa tippaakaan Evon kaseiini.....
P.S Tomi, mä tiesin sen alusta asti ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama juttu. Vaikka tuntuukin siltä kuin joisi perunajauhoja, mutta eipä vaahtoa :DTylerd sanoi:Ei muuten vaahtoa tippaakaan Evon kaseiini.....
Aivan, tota Fastin maito90:iä on tullut jokunen säkki vedettyä kyllä eikä siinä mitään eroa tohon puhtaaseen kaseiiniin huomaa :jahas: Vaahtoamis efektiäkään ei muistaakseni siinä ollut.Mike sanoi:No puhdasta kaseiinia ei niin, mutta Maitoproteiinissa(Esim Maito90) on muistaakseni 80% kaseiinia ja 20% heraa.
Helvetti, kun tuo Coke ei osaa lukea. Muuten kysyisin, että mistä tuota Optimum Wheytä voi ostaa, jos ei joltain kauppiaalta. Jos kerran kaikki kauppiaat ovat kusettajia ja sen takia niiltä ei voi ostaa...coke sanoi:Hyvä foorumi tämä on, mutta samanlaisia kusettajia ne kaikki kauppiaat on
Se mitä olen tässä miettinyt että vaikka Mikellä olisikin joskus ollut jotain "salanickejä" joilla on kehunut kauppansa tavaraa, niin ENTÄ SITTEN?!? Miettii sitä informaation määrää mitä täällä on, kaikkia oppaita, reseptejä, ravintotietoa jne. jne. Jos siitä maksuksi ei vaadittaisi muuta kuin että joutuu lukemaan hyvän arvostelun kaupan tuotteesta siellä täällä niin ENTÄ SITTEN?!? Se olisi hyvin pieni hinta maksettavaksi siitä että saa lukea ja kirjottaa mielestäni suomen parhaiten ylläpidetyllä foorumilla.Gangst3ri sanoi:Ja veikkaan että Mikellä ei noita salanickejä ole täällä. Tuskin muillakaan moderaattoirella.
Onko se niin saatanan vaikee uskoo että ehkä ihmiset ovat vaan sitä mieltä että Pakkiksen tuotteet ovat hyviä ja ilmasee sen täällä foorumeilla.
Timba79 sanoi:Mutta missä on coke? Suorastaan odotan sitä, että se tulee taas ja haukkuu kaikki homoiksi. Tuskin se ainakaan mitään uutta sanaa tuon homon tilalle on keksinyt. :evil:
Juu, olettais että nuolisin omaa persettäni sielläkin.blashyrkh sanoi:jos Coken väittämät pitäisivät paikkansa, niin miksi esim. tuolla Gillyannen "ei-sovi-naisille" tuotekeskustelussa Mike on aika tavalla yksin puolustelemassa Func Food Oy:n markkinointia joka puolelta satelevan kritiikin keskellä?
tämähän coken pelleily on ollut huumoria parhaimmillaan :DKopriainen sanoi:Tämmöistä tällä kertaa. Vähän lisää huumoria.
...Hyi helvetti!! Tässä sarjakuva minusta ja kaverista jonka kanssa yritetään samaa juttua. (Minä oikealla) [ / ] -> [:kippis1:] -> [/:(] -> [/:jahas:] -> [/:urjo:]Kopriainen sanoi:Vanhan tynnyrin loppu ja uuden alku kun tuotti pelkkää vaahtoa tuoppiin. Kiltti tarjoilija tiesi ahdinkomme ja toi tällaiset vaahtotuopit aina meille. Sitä vaahtoa sitten killiteltiin siinä tärinöissään ja päähänhän se meni.
Mutta voihan tos olla pointtiakin. Siis imeytymisen kannalta, jotain pientä marginaalista merkitystä.. Asiantuntijat heti paikalle.Kopriainen sanoi:No, tällä logiikalla ajateltuna, eikös se vaahtoutuva hera/kaseiinikin pitäisi sitten mennä paremmin pattiin? Hä? Ku täräyttelee pelkät vaahdot päältä, niin varmaan kasvaa haba
Mä oon samaa mieltä. En luota enää kehenkään. Onneksi Coke avasi mun silmät. :foliopipohymiö:Gdane sanoi:Älä yritä oot kumminki ite vaan miken mielikuvitushahmo Pulla=Mike eli Pullamike ;)
Gdane sanoi:Älä yritä oot kumminki ite vaan miken mielikuvitushahmo Pulla=Mike eli Pullamike ;)