Leader heraproteiinin huono maku + Coken vammainen lässytys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Driamer
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Tylerd sanoi:
Ei muuten vaahtoa tippaakaan Evon kaseiini.....
Sama juttu. Vaikka tuntuukin siltä kuin joisi perunajauhoja, mutta eipä vaahtoa :D

P.S Tomi, mä tiesin sen alusta asti ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
No puhdasta kaseiinia ei niin, mutta Maitoproteiinissa(Esim Maito90) on muistaakseni 80% kaseiinia ja 20% heraa.
Aivan, tota Fastin maito90:iä on tullut jokunen säkki vedettyä kyllä eikä siinä mitään eroa tohon puhtaaseen kaseiiniin huomaa :jahas: Vaahtoamis efektiäkään ei muistaakseni siinä ollut.

edit: tota en itseasiassa tiennytkään, että siinä on kaseiinia noinkin paljon. Ravintoarvothan tossa Fastin maito90:ssä on paremmat mitä aiemmin mainitussa puhtaassa kaseiinissa............

coke sanoi:
Hyvä foorumi tämä on, mutta samanlaisia kusettajia ne kaikki kauppiaat on
Helvetti, kun tuo Coke ei osaa lukea. Muuten kysyisin, että mistä tuota Optimum Wheytä voi ostaa, jos ei joltain kauppiaalta. Jos kerran kaikki kauppiaat ovat kusettajia ja sen takia niiltä ei voi ostaa... :rolleyes:

Ne on sitten vissiin saaneet parannettua sitä kaseiinin vaahtoamisongelmaa. Joskus reilu vuosi sitten ostin paripussia evon kaseiinia ja vaahtosi aivan järjettömästi, enpä ole senjälkeen sitä ostellut. Hitaammat proteiinit otan Protein XL:stä nykyään ja se nyt ei vaahtoa yhtään.

Mutta jos sitä kaseiinia sekoitti vaikka 50:50 suhteessa heraan, poistui se vaahtoaminen lähes kokonaan. Tiedä näistä sitten.

Mistä toi Coke keksi just Pakkotoistoa arvostella?

Kaveri jauhaa siitä kuinka Pakkotoisto myy sillä ja sillä tavalla tuotteitaan. Miks se ei mene paikalliseen Siwaan ja ala huutaa et miks vitussa te sanotte että toi ja toi WC-paperi on pehmeetä ja et noi ja noi lihat o hyviä?

Ei Pakkiksen myyntistrategia kummosesti eroa muiden firmojen myyntistrategioista. Mitä nyt hillitympää. Ei pyöri mainokset missään.

Ja veikkaan että Mikellä ei noita salanickejä ole täällä. Tuskin muillakaan moderaattoirella.
Onko se niin saatanan vaikee uskoo että ehkä ihmiset ovat vaan sitä mieltä että Pakkiksen tuotteet ovat hyviä ja ilmasee sen täällä foorumeilla.

Jos mä olisin jostain paskafoorumilt lukenu jonku idarin tekstin jossa joku on keksiny et Pakkiksella kusetetaan niin ottaisin asioista selvää ja käyttäisin päätä ennen ku tuomitsen.

Hyi.

Gangst3ri sanoi:
Ja veikkaan että Mikellä ei noita salanickejä ole täällä. Tuskin muillakaan moderaattoirella.
Onko se niin saatanan vaikee uskoo että ehkä ihmiset ovat vaan sitä mieltä että Pakkiksen tuotteet ovat hyviä ja ilmasee sen täällä foorumeilla.
Se mitä olen tässä miettinyt että vaikka Mikellä olisikin joskus ollut jotain "salanickejä" joilla on kehunut kauppansa tavaraa, niin ENTÄ SITTEN?!? Miettii sitä informaation määrää mitä täällä on, kaikkia oppaita, reseptejä, ravintotietoa jne. jne. Jos siitä maksuksi ei vaadittaisi muuta kuin että joutuu lukemaan hyvän arvostelun kaupan tuotteesta siellä täällä niin ENTÄ SITTEN?!? Se olisi hyvin pieni hinta maksettavaksi siitä että saa lukea ja kirjottaa mielestäni suomen parhaiten ylläpidetyllä foorumilla.

Tuli vaan mieleen...

Tätä on kyllä ollut kiva lukea... Mutta vielä kaipaisin Cokelta niitä Fastin tuotteiden huonoja puolia, jotta tietäisin millaista paskaa minä lipittelen...

Mutta missä on coke? Suorastaan odotan sitä, että se tulee taas ja haukkuu kaikki homoiksi. Tuskin se ainakaan mitään uutta sanaa tuon homon tilalle on keksinyt. :evil:

Timba79 sanoi:
Mutta missä on coke? Suorastaan odotan sitä, että se tulee taas ja haukkuu kaikki homoiksi. Tuskin se ainakaan mitään uutta sanaa tuon homon tilalle on keksinyt. :evil:

Anna mä yritän tuurata: Ootte kaikki homoja ja Miken kei-lovereita. Ootte lisäksi kyniksiä ja ette tiedä mistään mitään!!

jos Coken väittämät pitäisivät paikkansa, niin miksi esim. tuolla Gillyannen "ei-sovi-naisille" tuotekeskustelussa Mike on aika tavalla yksin puolustelemassa Func Food Oy:n markkinointia joka puolelta satelevan kritiikin keskellä?

blashyrkh sanoi:
jos Coken väittämät pitäisivät paikkansa, niin miksi esim. tuolla Gillyannen "ei-sovi-naisille" tuotekeskustelussa Mike on aika tavalla yksin puolustelemassa Func Food Oy:n markkinointia joka puolelta satelevan kritiikin keskellä?
Juu, olettais että nuolisin omaa persettäni sielläkin.

Tuosta vaahtoutumisestä vähän :offtopic:

Ennen muinoin, kauan aikaa sitten, kun vielä tuli baareissa notkuttua, niin meillä oli kavereitten kanssa tapana kokoontua krapulakaljoille paikalliseen kuppilaan. No, persaukisia kun oltiin, kytättiin aina sitä hetkeä, ku tarjoilija vaihtoi oluttynnyrin. Vanhan tynnyrin loppu ja uuden alku kun tuotti pelkkää vaahtoa tuoppiin. Kiltti tarjoilija tiesi ahdinkomme ja toi tällaiset vaahtotuopit aina meille. Sitä vaahtoa sitten killiteltiin siinä tärinöissään ja päähänhän se meni. Silloin puhuttiinkin, et se vaahto menee paremmin päähän.

No, tällä logiikalla ajateltuna, eikös se vaahtoutuva hera/kaseiinikin pitäisi sitten mennä paremmin pattiin? Hä? Ku täräyttelee pelkät vaahdot päältä, niin varmaan kasvaa haba :hyper:

Tämmöistä tällä kertaa. Vähän huumoria.

Kopriainen sanoi:
Vanhan tynnyrin loppu ja uuden alku kun tuotti pelkkää vaahtoa tuoppiin. Kiltti tarjoilija tiesi ahdinkomme ja toi tällaiset vaahtotuopit aina meille. Sitä vaahtoa sitten killiteltiin siinä tärinöissään ja päähänhän se meni.
...Hyi helvetti!! Tässä sarjakuva minusta ja kaverista jonka kanssa yritetään samaa juttua. (Minä oikealla) [:) / :)] -> [:kippis1:] -> [:)/:(] -> [:)/:jahas:] -> [:)/:urjo:]
Kopriainen sanoi:
No, tällä logiikalla ajateltuna, eikös se vaahtoutuva hera/kaseiinikin pitäisi sitten mennä paremmin pattiin? Hä? Ku täräyttelee pelkät vaahdot päältä, niin varmaan kasvaa haba :hyper:
Mutta voihan tos olla pointtiakin. Siis imeytymisen kannalta, jotain pientä marginaalista merkitystä.. Asiantuntijat heti paikalle.

Mä en voi uskoa että mulle maksetaan tästä ajasta...

ei se vaahto sen paremmin päähän mene...

varmaan sen hetkinen kunto vaikutti enemmän asiaan kun se vaahtotuoppi..
itseasiassa kauan kiistelty hiilihappoalkoholijuomissa vs. humaltuminenkaan ei tässä auta kun vaahtotuopissa ei ole sitä happoa yhtään

Taasen piti muuton keskeltä sännätä ensi tilassa kattoon olisko ´Kokelaattori-läppää lisää ja onhan sitä!! Varsinki toi otsikon muutos oli kyllä aika lolloti!! Meni Biffit väärään kurkkuun :lol2:

Ps. Se muuten tosiaan olis kiva kuulla mitkä ne Miken salanickit on!!

Onkohan tämäkin?? Hmm... Tomi nyt on jo tiedossa ollukki mutta Winsu.. hmmm.. :rolleyes:

Noniin, nyt sitten hiukan uunituoretta faktaa tiskiin: Muutama tunti takaperin kävimme Pakkotoiston kaupassa vierailulla. Tuli siinä puheeksi Cåken kästittämätön spedeily ja päätimme sitten yhdessä tuumin tarkastaa Miken salanickit. Loggasimme järjestelmään sisään ja pengoimme, käänsimme ja väänsimme ympäri ja ämpäri ip-listaa ja nyt kahden puolueettoman todistajan todistukseen vedoten voimme käsi sydämmellä ilmoittaa, että Mikellä EI OLE ylimääräisiä salanickejä.

Eli Cåke, ota rauhassa ja muista että lääkärishän sanoi sulle ettei niitä lääkkeitä saa jättää ottamatta.

Gdane sanoi:
Älä yritä oot kumminki ite vaan miken mielikuvitushahmo :hyper: Pulla=Mike eli Pullamike ;)
Mä oon samaa mieltä. En luota enää kehenkään. Onneksi Coke avasi mun silmät. :foliopipohymiö:

Gdane sanoi:
Älä yritä oot kumminki ite vaan miken mielikuvitushahmo :hyper: Pulla=Mike eli Pullamike ;)

Heh, sama tuli heti mieleen. Nyt tarvitaan joku tunnettu henkilö todistamaan, että pulla on pulla. Matti Nykänen tai Tony Halme olisi ehdotukseni :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom