Laskuvarjojääkäriksi 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ManuTus
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko porukalla tietoo että kun tässä lukee: "täytä liitteenä oleva tilitietojasi ja matkalipputarvetta koskeva kysely ja palauta se heti," mutta ei mulla ainakaan kysytä missään läpräkkeessä tilinumeroa?

Ei kellään sattuis olemaan 25.1-26.1 ...? :D Tääl ois yks :D

JVJS en kyl löytänyt omista papereista tota kohtaa eikä mullakaan matkalipputarve-lomakkeessa ole tilinumero kohtaa mut ainaki löytyy et "Varaa mukaasi myös pankkitilisi numero (IBAN-numeroineen), sillä sitä kysytään palvelustietolomakkeessa päivärahan maksua varten." Mis lapussa sulla lukee se ?

Siinä infoliitteessä, 2 paperisen läpyskän ekalla sivulla loppupuolella. Tuossa myös mainitaan "muista ilmoittaa se osoite, josta varmasti olet tavoitettavissa." Mihin kohtaan tää pitää ilmoittaa? :D vai olenko vaan tyhmä.. :face:

Siinä infoliitteessä, 2 paperisen läpyskän ekalla sivulla loppupuolella. Tuossa myös mainitaan "muista ilmoittaa se osoite, josta varmasti olet tavoitettavissa." Mihin kohtaan tää pitää ilmoittaa? :D vai olenko vaan tyhmä.. :face:
Jep löyty! Eikai tässä auta kuin odottaa kun valintakoesihteeri palaa lomilta ja kysellä tost tilinumerost tarkemmin.. :D Mut siis lisää sen osoitteen joko siihen lappuun tai sit erikseen uuteen... tai sit esim. jos laitat kirjeellä niin sithän siihen voit laittaa sen lähettäjän osoitteen
Musta ainakin helpointa ja kätevintä olisi laittaa sähköpostilla...

Jep, 25.-26. täälläkin! törmäillään :)
Kuten myös ;)

Treenit on pientä flunssaa lukuunottamatta mennyt suunnitellusti ja ainoastaan uinnissa on vielä parantamisen varaa. Ajattelin joululoman aikana koittaa itse millaiset testit ovat.

Onko kellään tiedossa 4 metrin syvyistä allasta Turku - Uusikaupunki -akselilla, kun en millään viitsisi läheiseen järveen mennä enää tähän aikaan vuodesta (ainakaan vapaaehtoisesti) sukeltelemaan.

Kuten myös ;)

Treenit on pientä flunssaa lukuunottamatta mennyt suunnitellusti ja ainoastaan uinnissa on vielä parantamisen varaa. Ajattelin joululoman aikana koittaa itse millaiset testit ovat.

Onko kellään tiedossa 4 metrin syvyistä allasta Turku - Uusikaupunki -akselilla, kun en millään viitsisi läheiseen järveen mennä enää tähän aikaan vuodesta (ainakaan vapaaehtoisesti) sukeltelemaan.

Uudenkaupungin uimahallin hyppyallas. Saa sukeltaa kunhan kysyy luvan eikä ole hyppijöitä

Onko kellään tietoa miten menetellään jos nyt talven aikana ei sadakkaan lunta ja hiihtoa on mahdotonta suorittaa? Sääennusteet eivät kovin lupaavilta vaikuta..
Pisti myös silmään tuo kun kirjeessä puhutaan 4 metriin sukeltamisesta ja lopussa sanotaan kuitenkin " Hyppy 5 metristä ja sukellus 3 metriin ovat hylkääviä, mikäli niitä ei suorita."
Sukeltamisesta vielä kyselisin, että tietääkö kukaan kuinka syvä on Salon uimahallin hyppyallas? Pitäis tosiaan päästä sitä sukeltamista vähän kokeileen ettei ihan kylmiltä mene sitten testeihin :D

Morjes vaan kaikille !
Olen täällä lurkkaillut sivusta seuraten miten muiden treenailut mennyt :) kuitenkin nyt vasta kun kirje tuli postiin niin päätin rekisteröityä.
Mites olis jos kaikki laittas omia tuloksia/ennusteita miten omalla kohdalla kukin testin osa menee ?
Oma vahvuuteni on uinti ja lihaskunto, cooper meni tuossa syksyllä 3000 ja sen jälkeen ollu jatkuvaa treeniä.
Keskiarvo täytyy siis päihittää että pääsee jatkoon, veikkauksia miten pärjäätte ? Itselleni laskin 29-34 pistemarginaalin.
Onko tietoa koska erikoisrajajääkäri testeihin tulee kutsunnat ?
Pahoittelen sekavaa tekstiä :)

PS. On muuten masentavaa laskee todennäköisyyksiä...fyysisissätesteissä tippuu 50% ja sen jälkeen tippuu vielä 60% läpäisseestä satsistä D:

Morjes vaan kaikille !
Olen täällä lurkkaillut sivusta seuraten miten muiden treenailut mennyt :) kuitenkin nyt vasta kun kirje tuli postiin niin päätin rekisteröityä.
Mites olis jos kaikki laittas omia tuloksia/ennusteita miten omalla kohdalla kukin testin osa menee ?
Oma vahvuuteni on uinti ja lihaskunto, cooper meni tuossa syksyllä 3000 ja sen jälkeen ollu jatkuvaa treeniä.
Keskiarvo täytyy siis päihittää että pääsee jatkoon, veikkauksia miten pärjäätte ? Itselleni laskin 29-34 pistemarginaalin.
Onko tietoa koska erikoisrajajääkäri testeihin tulee kutsunnat ?
Pahoittelen sekavaa tekstiä :)

PS. On muuten masentavaa laskee todennäköisyyksiä...fyysisissätesteissä tippuu 50% ja sen jälkeen tippuu vielä 60% läpäisseestä satsistä D:

Fyysisistä nyt on turha laskea mitään todennäköisyyksiä, koska sehän on vain itsestä kiinni miten ne menevät. Ja psykologisissa taas tippuu lukumäärällisesti vähemmän kuin fyysisissä, vaikkakin iso prosenttiosuus.

Itse olin juuri juoksemassa vähän yli 10kg repun kanssa 6.5km mäkisessä maastossa n. 31min, joten juoksun pitäisi olla ihan ok kunnossa kunhan ei paikanpäällä sitten jännitä ja hosu liikaa. Lihaskunnosta olen laskenut että 13 pistettä pitäisi tulla minimissään, mutta voi olal että vauhdittomasta pituudesta tulee enemmän kuin se minimit, mutta en nyt uskalla ennustaa siitä enempää kuin minimejä, koska en ole koittanut. Uinnista pitäisi myös tulla se 3p väsymyksenkin kanssa. Hiihto taas on vähän arvoitus, koska en osaa ennustaa yhtään, miten ne varusteet vaikuttavat. Mitä nyt olen putkessa hiihtänyt mahdollisimman huonosti voidelluilla suksilla ja lyhyillä sauvoilla niin olen hiihtänyt n. 5min/km ja jotain 5p lähden tavoittelemaan. Itse ajattelin lähteä metsästämään jotain 35 pistettä, mutta vähempikään ei haittaa, yritän sitten loistaa psykologisissa :)

Yleisurheilutaustan ansiosta näyttäis siltä, että lihaskunto-osuudesta on tulossa täydet pisteet kaikista muista paitsi leuoista, joita saan hikisesti vedettyä sen 10 kpl. Mutta onpahan tässä vielä kuukaus aikaa tehdä asialle jotain. :) Reppujuoksun tavoitteeks oon asettanu 15 pistettä. Sitten tosiaan hiihdosta en osaa sanoa mitään, kun en oo ikinä nähnykään sotilassuksia enkä oo pitkiin aikoihin hiihtäny edes normaaleilla suksilla. Uintipuoli on sitten sellanen, jossa on vielä parantamisen varaa. Keväällä vielä meni yli 5 minuuttia tuolla 200 metrillä. Nykyään menee jo sen ajan alle, mutta vielä saa treenata että menis alle 4:30. Tässä vaan tilannetta vaikeuttaa se, kun asuu tälläsellä pienellä paikkakunnalla jossa ei oo omaa uimahallia eikä järveenkään viittis enää joulukuussa mennä.

Taitaa jäädä hiihtämiset aika vähäisiksi ennen testejä jos kelit on tälläiset etelässä... nooh, toisaalta lohduttaa tietää että riittää kun pääsee maaliin niin on hyväksytty... :)

Hyvät joulut kaikille valintakokelaille ja tuleville laskuvarjojääkäreille!

http://www.youtube.com/watch?v=UBlyyLCk96c nonii uploadasin Erikoisrajajääkäri sarjan ensimmäisen jakson youtubeen, siinä on pieni kooste siitä pääsytestistä oletan että ljk testitilaisuus ei juurikaan eroa siitä, olkaa hyvät ja nyt äijät kova stemppi testeihin +muut osat ilmestyy samalle käyttäjälle joskus joulun jälkeen.

Eipä lihaskunnoissa sitten tule ainakaan ongelmia jos Utissa tehdään samoin. Vatsoissa ei osu kädet lattiaan, leuanvedossa ei mene kädet suoraksi ja punnerrukset vain nyrkkiin asti.

Mitenköhän, kun utin ja erikkoisrajajääkärien testit on samaa aikaa, utin tulokset kait käy rajallekki?

Circulation, ite laitoin sähköpostilla, pistin siihen nuo tiedot mitä tuossa lomakkeessa kysytään ja heitin vielä perään osoite- ja tilitiedot. Toivotaan että kelpaa :D
Foresrun, kuulin että Immolan testit on Utin testejä seuraavalla viikolla, ja fyysisten tuloksen pätee myös siellä, psykologisista en oo ihan varma, mutta lääkärintarkastuksessa ja haastatteluissa pitäis kuitenkin käydä. Ei ole vielä kutsua erikoisrajajääkärien testeihin tullut, vai?

Nyt on joulupöperöitä syöty tarpeeks ja flunssa selätetty, tässä nyt sitten kuukausi aikaa ennen testejä vielä reenailla :whip: kovaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom