Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
25.1 alkaa mulla testit. Kokeilin alustavasti noi testit hiihtoa lukuunottamatta läpi ja suurimmaksi kompastuskiveksi osoittautui vauhditon pituus. Sain fressinä hikisesti sen 2m, joka siis minimi, ja alko kuumottamaan et meneekö ylipäätään väsyneenä läpi. Kyykkyjä tms. oon vähän yrittäny yhistää saliharhotteluun mut ei oo näköjään siitä huolimatta tullu yhtään jerkkuu jalkoihin. Olisko kellään jakaa vinkkejä jolla sais nopeesti tota tulosta ylöspäin. Pari viikkoohan täs on enää aikaa mut vituttais ankarasti jos testit kusis ton takia.
Arvioita kuinka paljon reppujuoksun ensimmäiset 2km rasittavat ? Siis se ripeä yhdessä juoksu..
Ei tossa vartalonhallinnassa oo tosiaan muuta kun että mennään nopeasti makaamaan mahalleen, sieltä ylös ja selälleen ja tätä sitten toistetaan. Vaatii nopeutta mutta ei ole vielä tässä vaiheessa reenaamisen arvoista sulla varmaan, kun saa kuitenkin vaan yhden pisteen :D panosta paljon juoksuun ja että saat cooperin 3000:n tai mieluummin sen paremmalle puolelle. Harrastat vaan paljon liikuntaa ja sitten kun hakeminen alkaa olemaan ajankohtaista niin reenaat vähän enemmän noita testejä ajatellen!
Mulla itseasias palautuminen vaan heikkeni kun kyseiseltä kuurilta pääs. Itse sanoisin että turhaa pidät breikkiä, ainakaan noin lyhyttä. Eikö kyseisel mömmöl sitäpaitsi kestä +1kk poistua kehosta?Lueskelin noita vanhempia postauksia ja huomasin että pari muutakin tänä vuonna LJK:hon pyrkijää on roaccutan kuurilla atm. Lekuri sano sillo ku alotin kuurin et se saattaa laskee fyysistä suorituskykyä ja oon kyllä huomannu sen. Varsinkin fyysisestä rasituksesta palautuminen on hidastunut. Onks muut huomannu samanlaisia ongelmia ja aiotteko tehä asialle mitään? Ite kelasin et vedän parin päivän breikin mömmöistä noiden testien alla ja toivon et auttais.