I AM THE LAW sanoi:
Muutes, kukas on viellä aikonut jatkaa siitä sitten erikoisjääkäriksi? Ite ajattelin, kun ei o koulua käyty, niin miksei siitä sitten erikoisjääkäriksi töihin.
Kyl mä ainakin tällä hetkellä olen tuosta kiinnostunut. Näillä näkymin haen vaikka en laskuvarjojääkäriks pääsiskään, kunhan olis vähintään aliupseeri, niin... Tosin riippuu iha siitäkin, kun aion laittaa paperit myös lentoRUKkiin niin tuskin haen jos sinne pääsen(ljk siis kuitenkin etusijalla). Ihan mielenkiintosta duunia varmaan.
-Joey- sanoi:
Onko siitä oikeesti hyötyy jos vetää jonkun 60 punnerrusta? Kun eikös 3 pistettä saa jo 38...
Kyllä mä uskoisin, ei mitään järkyttävää hyötyä, mutta jos lopussa on kaks täsmälleen yhtä hyvin testin vetänyttä(+muut) paitsi et toisel 38 etunojaa ja toisel 60, ni kaippa nuo tuon 60 vetäneen ottaa. Ei varmaan ihan mikään voittajan tunnelma tuolla kolmekasilla siinä vaiheessa. Eli kuvittelisin et on parasta vetää kaikki täysil, mut kuitenkin säästellä vähä.
Tuo sukellus, ynnä muut "helpot", kuten vauhditon pituus kannattaa kaikki tarkistaa muutamaan kertaan, ettei sitten jää ainakaan niistä kiinni. Ei ainakaan kiinnosta pudota sen takia et hyppäsinkin 190cm(tosin testattu jo, 3 pojoo tulee).
Onko kuinka moni, lähinnä -87 tai vanhempi, on menossa tammikuussa inttiin? Tosiaan ite menossa Parolaan SPOLleksi(sinne halusin, joten ihan hyvään paikkaan menossa joka tapauksessa). Mietin vaan et miten tääkin vaikuttaa kun nuo testit on siinä kuukauden sisään. Väsymystä? Ainakin isoveli tuli ensimmäisille iltalomille ihan vaan nukkuakseen. Motivaatio laskee(tuskin)? Aikaset aamut, pompottelua ja muuta mukavaa? En usko, että halu päästä sisään laskee, mut väsymystä voi olla ilmassa. Täytyy viel udella, että kuinka paljon kavereita juoksutetaan ekan kuukauden aikana...