Laskuvarjojääkääkäriksi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Harry_
  • Aloitettu Aloitettu
Nähkämme veljet vuoden päästä testeissä :) Huono neuvomaan taijan olla, mutta kun vuos on aikaa, niin koittakaamme vammoja vältelleksämme harjoitelemalla pitkäjänteisesti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
_Harry_ sanoi:
Mihin kusahti olppiksella?
Kusahtannu ei viel laisinkaan mutta, harjoittelemiseen olen huono toisille neuvoa antamaan oman tietämttömyyden vuoksi;) 17 kessää on mittarissa ja tarkoituksena olis nytten viettää (minulle) 18. kesä sitten ljk:n koettelemuksissa:rock: Harjoittelun koitan keskittyä pitkäjänteisesti aeropiseen treeniin eli kesäksi pääsisi 15 km lenkkejä pururadalla kiertelemän. Hiihtosäitä kun vielä soisi, niin vuodenpäästä testeihin lieneisi pullat komiaste uunissa, lunhan en vain menisi näitä kusasemaan liialla harjoittelemisella (ylikunto, penikkatauti?):thumbs: :thumbs:

mä taidanki olla yx niistä harvoista -86 syntyneistä jotka hakee vielä ens vuonna(kyllä niitä muutama sankari aina löytyy) tai no nii olenhan hakenu jo aikasemmin mut vastoinkäymiset on ollu esteenä(ei vaan millään viitti luovuttaa)

täytyy tulla näyttää nuoremmille miten :wanha: pärjää(jos sit enää pärjää):)

Tietääkö kukaan koska ne testit on 2007 ryhmälle? Ja otetaanko sinne kahdessa vai yhdessä ryhmässä? Kummankin ryhmän testiviikot ovat.. ?

ihmemias sanoi:
Tietääkö kukaan koska ne testit on 2007 ryhmälle? Ja otetaanko sinne kahdessa vai yhdessä ryhmässä? Kummankin ryhmän testiviikot ovat.. ?

Eiköhän nuo testit ole samoihin aikoihin ensi vuona kuina tänäkin vuonna.. Eli suurinpiirtein tammikkun loppupuolella.

_Harry_ sanoi:
Mihinkäs sportti sulla sitten noi testit kaatu ja minkä verran oli pisteitä koossa tippumishetkellä?
elikkäs juoksuunhan se -- juoksin sen aikaan 14min 40s :) -- en tykkää jossittelusta, mutta kumminkin JOS olisin tiennyt tarkan tilanteen pari kiekkaa aiemmin, niin olisin ainakin yrittänyt kuroa 5s/kiekka --> se "alkulämmittely" ei myöskään mun kannalta ollut kiva, kun juoksin siellä letkan loppupäässä ja siinä mun edessä oli hitaampia, jotka jäi jo siinä vaiheessa ja sitten ne Uttilaiset aina karju "välit kiinni!!!" , ni siinä sitten joutu kans aina kiihdyttää -- tasainen vauhti olisi varmasti ollut mukavempi, niin ja pisteet jäi tuossa vaiheessa +20, eli olisin varmaankin lukeutunut niihin n.30p miehiin--> mutta ensi kerralla tiedän kuviot ja systeemit -- ja harjoittelua silloin 12kk enemmän takana :D

sportti sanoi:
mutta ensi kerralla tiedän kuviot ja systeemit
Totta turiset.. jotkuthan täällä on kirjotellu, että kannattaa hyödyntää paria "kikkaa" siellä testeissä, kuten et siinä vaiheessa kun juoksi alkaa niin yrittää hakeutua siiihen kovempaan porukkaan. Ei tuu kukaan ainakaan eteen ja saa eessä olevista pojista hyvät jänikset..:D.. Uinnissa ja hiihdossa sama juttu.
sportti sanoi:
-- ja harjoittelua silloin 12kk enemmän takana :D
Ihan pelottaa et minkälaisia yli-ihmisiä "vastaan" siellä joutuu ens vuonna kisailemaan. Taitaa olla pojat aika hyvässä kunnossa ens vuoden alussa...:worship:

joo kyllä tässä jo alkaa jännittämään että mitenköhän sitä pärjätään testeissä. Vuosi on niin lyhyt aika että sitä ei huomaakaan ja sitten sitä aattelee että ois pitänyt treenata niin ja näin ja enemmän, mutta parempi ettei ala kelailee liikaa. Pitää vaan:whip: :urjo: :itku: ja lopuksi:rock:

Njoo.. itse käväsin tossa erikoisjääkäritestissä ja niinhän siinä sitten kävi että testit kusi juuri siihen lajiin mitä en juurikaan ollut harjoitellut eli hiihtoon, joten ens vuoden testejä silmälläpitäen ajattelin alottaa k.o lajin harjoittelemisen samantien + siitä saa mukavasti peruskuntoa lisättyä kesän lenkkejä ajatellen

Zard sanoi:
Onko porukka varautunut ollenkaan pällitesteihin?
Onko noihin nyt sitten mitään harjoiteltavaa? Päätähän ne testaa, ja jos kaikki on kunnossa niin sittenhän se menee hyvin? En toki tiedä millaiset noi testit on, mutta veikkaisin ettei niihin kovin paljoa voi harjoitella.

suurinpiirtein 4kertaa viikossa, aika monipuolisesti tuli harjoteltua.. paitsi sitä hiihtoa. Kyl se varmaan on niin että ne psykologisten testien tulos vaikuttaa ihan yhtä paljon jos ei enemmänki ku fyysisten tulos lopulliseen valintaan.. mut tietysti se aina paremmat lähtökohdat antaa jos se fyysisten testien pistemmäärä on mahollisimman paljon suurempi ku 29p

ja niin.. unohtu.. olihan siel kovakuntosta porukkaa.. mm. Ljk:n Ruk:sta porukkaa että kyllä kiirettä piti ku niitten perässä yritti pysyä

Joo..näin minä arvelinkin...ootko ite käyny LJK:oon vai..? Mietin tuossa aiemminkin että miten voi pärjätä jos ei oo ite käyny LJK:oota?

Onkohan ljk:ssa vaikeempi päästä ruk:iin kun "normi" intissä? Aattelin vaan ku armeijan jälkeen suunnitelmissa ois hakea tonne maanpuolustuskorkeakouluun ja sinne ois hyvä olla käytynä toi reserviupseerikoulu...

Kyllä siellä varmasti on vaikeampi päästä RUK:kkiin koska vaan noin 20 % sinne käsittääkseni sieltä valitaan. Maanpuolustuskorkeaanhan voi aliupseeritodistuksella saada 0-30 pistettä (ljk:ssa kaikki loputhan saavat aliupseerikoulutuksen) ja rukin todistuksella 5-40.
En tiedä miten ne ottaa tuon sitten huomioon, että saako esim. LJK:n käyneet helpommin pisteitä.

Ite olin vuoden verran vekaralla spollena, että en oon Ljk:ta käyny.. kylhän siellä voi pärjätä jos on vaan motivaatiota treenata tarpeeks

kaveri oli viime viikolla testeissä ja sano et ne on juoksussa aika tarkkoja siitä välien syntymisestä. Onks se sitten niin, että jos ei pysty kuromaan väliä kiinni ni se on sillä sipuli sitte?:kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom