Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kusahtannu ei viel laisinkaan mutta, harjoittelemiseen olen huono toisille neuvoa antamaan oman tietämttömyyden vuoksi;) 17 kessää on mittarissa ja tarkoituksena olis nytten viettää (minulle) 18. kesä sitten ljk:n koettelemuksissa Harjoittelun koitan keskittyä pitkäjänteisesti aeropiseen treeniin eli kesäksi pääsisi 15 km lenkkejä pururadalla kiertelemän. Hiihtosäitä kun vielä soisi, niin vuodenpäästä testeihin lieneisi pullat komiaste uunissa, lunhan en vain menisi näitä kusasemaan liialla harjoittelemisella (ylikunto, penikkatauti?):thumbs: :thumbs:_Harry_ sanoi:Mihin kusahti olppiksella?
ihmemias sanoi:Tietääkö kukaan koska ne testit on 2007 ryhmälle? Ja otetaanko sinne kahdessa vai yhdessä ryhmässä? Kummankin ryhmän testiviikot ovat.. ?
elikkäs juoksuunhan se -- juoksin sen aikaan 14min 40s -- en tykkää jossittelusta, mutta kumminkin JOS olisin tiennyt tarkan tilanteen pari kiekkaa aiemmin, niin olisin ainakin yrittänyt kuroa 5s/kiekka --> se "alkulämmittely" ei myöskään mun kannalta ollut kiva, kun juoksin siellä letkan loppupäässä ja siinä mun edessä oli hitaampia, jotka jäi jo siinä vaiheessa ja sitten ne Uttilaiset aina karju "välit kiinni!!!" , ni siinä sitten joutu kans aina kiihdyttää -- tasainen vauhti olisi varmasti ollut mukavempi, niin ja pisteet jäi tuossa vaiheessa +20, eli olisin varmaankin lukeutunut niihin n.30p miehiin--> mutta ensi kerralla tiedän kuviot ja systeemit -- ja harjoittelua silloin 12kk enemmän takana :D_Harry_ sanoi:Mihinkäs sportti sulla sitten noi testit kaatu ja minkä verran oli pisteitä koossa tippumishetkellä?
Totta turiset.. jotkuthan täällä on kirjotellu, että kannattaa hyödyntää paria "kikkaa" siellä testeissä, kuten et siinä vaiheessa kun juoksi alkaa niin yrittää hakeutua siiihen kovempaan porukkaan. Ei tuu kukaan ainakaan eteen ja saa eessä olevista pojista hyvät jänikset..:D.. Uinnissa ja hiihdossa sama juttu.sportti sanoi:mutta ensi kerralla tiedän kuviot ja systeemit
Ihan pelottaa et minkälaisia yli-ihmisiä "vastaan" siellä joutuu ens vuonna kisailemaan. Taitaa olla pojat aika hyvässä kunnossa ens vuoden alussa...sportti sanoi:-- ja harjoittelua silloin 12kk enemmän takana :D
Onko noihin nyt sitten mitään harjoiteltavaa? Päätähän ne testaa, ja jos kaikki on kunnossa niin sittenhän se menee hyvin? En toki tiedä millaiset noi testit on, mutta veikkaisin ettei niihin kovin paljoa voi harjoitella.Zard sanoi:Onko porukka varautunut ollenkaan pällitesteihin?