tervetuloa uuteen joukkoon artifex. taidat olla melkonen teräsmies ens vuonna testeissä paljonkohan toi telamiina painaa? Ja se leuanvetokin on varmaan aika raskasta siinä renkaassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
boneviolin sanoi:paljonkohan toi telamiina painaa?
boneviolin sanoi:muuten artifex miten valmistauduit testeihin? kävitkö esim. viikossa paljon lenkillä, uimassa hiihtämässä yms?
artifex sanoi:uinti reenistä en tiä mitään mut olenki siin sit aika sukka...
_Harry_ sanoi:Sellasta oli viel kysyttävää et ne ketkä on jo harjotellu juoksua ton 10 kg:n repun kanssa ni minkä pitusia/kestosia lenkkejä veditte??
Itseasiassa en oo vielä alottamassakaan tota reppujuoksuharjottelua. Aattelin vaan kysellä teiltä ketkä ootte sen jo käyny läpi et kuinka menettelitte. Suunnitelmissa oli, että vasta loppukesästä rupeen repun kanssa harjottelemaan, mutta kun nyt tuli kehittäviä vinkkejä nii taidan siirtää sen vähän myöhemmäks.. Kiitos vinkeistä, mutta silti kysyisin uudelleen, että minkä pitusia/kestosia lenkkejä veditte?:Dartifex sanoi:harry hei...mä olen sitä mieltä et älä ota reppuu ennen ens syksyy koska muuten rikot paikkas..
2007 erä on -88:n vuoro kokeilla kuntoaan, mutta joukkoonhan mahtuu myös hajanainen määrä "kasiseiskoja" sairastumisien, loukkaantumisten ja toistoyritysten vuoksi. En tiedä minkälainen kunto sulla on, mutta jos et ole varma, että riitääkö se ni kehotan kyllä alottaa jo kohtapuoliin treenaamisen...:thumbs:ihmemias sanoi:Mikä ikäluokka tuohon 2007 erään hakeutuu? Onko se nyt 88 vai 87? Itsekkin ehkä kokeilemassa tuonne LjK:hon, mutta en edes muista koska armeija koittaa (olen -88) ;) Saas nähdä ehtiikö/jaksaako tässä treenailla, jos mennään jo ensi vuonna.