Täshän tulee paskat ihan housuun ku lukee teiän treenaamisia... :( Ite ku aattelin vasta nyt ryveta reenaamaan.
Ite juoksen sen 3000 ja jos jaksaa treenata nii kyl sen pitäs ainaki 200m nousta...
Mitä paskaa sullakin on housussas :D Jätkä vetelee sentää 3000 coopperissa, ME reenataan kovaa kun ei juosta ;) Tai toiset juoksee, toiset ei. En oo käyny juoksemassa vielä(kään) coopperia, mutta veikkaisin menevän siihen 2700-2800 metriin. Tällä hetkellä enemmän painottanu nyrkkeilyyn, saliin ja nyt myös uintiin. Lenkillä oon käyny melkein joka toinen päivä, joka on melko vähän. Rasitusvammat iski oikein mukavasti tähän väliin. Tosin nyt on ollu maanantaista asti lepoo joten aika mennä taas :D
Juoksin ite viime keväänä todella paljon repun kanssa, reppujuoksut alotin 8 kilolla, mut siirryin heti seuraavalla kymppiin. Joskus lisäilin vielä muutamia kiloja + juomia. Mitä kovempaa juoksee, sitä enemmän painot tuntuu(mulla ainakin pohkeissa), ja riippuu ihan vireestä miten se menee. Jos sattuu olemaan huono päivä niin ei luista ollenkaa, jos hyvä, niin painoista on vaan hyötyä: lenkin puolivälistä vauhti alkaa vaan kiihtyä, ja kiihtyy koko loppumatkan... sillon mennään jo aika lujaa. Reppuna mulla on joku ikivanha adidaksen koulureppu, mitä käytin ala-asteella(vai alakoulussa...). Ei tosiaan koolla pilattu, verrattavissa A4:seen. Tähän selän suojaks ohut tyyny, painoina kaks 5 kilon käsipainoo... tähän ei oikeestaan muuta mahdukaan, juomapullo menee. Ei hölsky tai heilu, mutta jos tyyny on huonosti, niin painot painaa ilkeesti selkää.
Mun mielestä siitä ei kannata kantaa huolta, että paljonko siihen hakupaperien coopperikohtaan laittaa. Laittaa sen mitä juoksee. Kuten todettu, se on ihan hakijaa varten. Jos oikein laskin, tuon juoksutestin läpäsemiseen riittää, että juoksee sen 3000 metriä 2482,7586 metrin coopperivauhtia. Siitähän ei pitäis pudota, vaikka saiskin ajaks 14,30... saahan siitä kuitenkin 10 pistettä, mikä on sekin jo paljon. Juoksuun kannattaa siis panostaa, koska jo pikkasen paremmalla tuloksella saa helposti jotain 14 pistettä.
Uinti ei varmaan tuota vaikeuksia, mutta en tosiaan mitään kolmea pistettä saa. Sitä kysyisin joltain, joka on testeissä ollut, että miten nuo käännökset altaan päädyssä hoidetaan, mikäli niitä on ja paljonko niitä on(eli kuinka pitkä allas on). En osaa mitään uimareiden kuperkeikka-käännöksiä, mutta mikäli joka kerralla pystyy ponnistamaan edes jonkinlaisen käännöksen jälkeen, pystyy jo niillä parantelemaan aikaa hyvin ja säästämään energiaa räpiköimiselle. Kokeilin sukeltamistakin ja 4 metriä ei oo mikään ongelma. Muutamalla ekalla kerralla vähän tasailin paineita, mut sithän se meni jo ihan ittestään.
Tällä hetkellä yritän saada ton cooperin tuloksen mahdollisimman hyväks, vaikka en käykään lenkillä ihan niin usein kun huvittais. Nyrkkeilystä uskois olevan apua, ja sitten ne lenkit mitä juoksen on nopeita 5-6km lenkkejä tai intervalleja. Millasella järjestelyllä intervalli on muuten tehokkaimmillaan? 3x 3min joka päivä, 5x 3min joka toinen päivä... Plaah, ei kai sillä väliä.
Tulipa muuten kirjoteltua :lol2: