Nostetaanpas tätäkin välillä ylös
Miten te muut hoidatte arkiruokailut varsinkin jos on useampi lapsi? Tai lähinnä mitä itse syötte päivän aikana, teettekö esim. välipaloja valmiiksi jääkaappiin?
Tuntuu että kaikki pitäis olla valmiina että ehtii jotain syömään kun nyt olen kotona tytön 1.v11kk + poika 7 viikkoa kanssa kotona ja koko ajan on jotain säätöä meneillään. Eli en juuri ehdi istua alas syömään, usein esikoisen ruoka-aikaan joudun syöttämään vauvaa ja sen jälkeen alkaa taas päiväunille menot ym. touhut.
Teettekö ruuat itse vai syöttekö valmisruokia kuinka paljon? Mä en osaa enää edes tuoda kaupasta niin paljoa ruokaa kuin sitä nykyisin tuntuu menevän, se on heti kun jäi taas kotiin niin luonnollisesti ruuankulutus nousi. Oisko jotain hyviä ja helppoja ruokavinkkejä esikoista ajatellen?
Treenit olen hiljalleen aloitellut, tällä hetkellä 2x viikossa salilla ja 1x viikossa spinning tai
lenkkeilyä, ulkoiltua tulee kyllä paljon mutta sitä ei lenkkeilyksi lasketa kun esikoisen kävely on hidasta ja se pysähtyy joka paikkaan tonkimaan jotain, rattaissa ei juuri suostu istua....
Jaksaakos muut äidit edelleen ahkerasti treenailla?