Itselläni on kaksi pienokaista tyttö 4kk ja poika 2v2kk. Liikun päivittäin yleensä 2krt päivässä
Treenailut aloitin aika nopeesti tytön syntymän jälkeen, tais olla heti seuraavalla viikolla, kun menin salille. Mieheni on paljon töissä, joten liikkuminen tapahtuu "lasten ehdoilla". Treenailen yleensä joka aamu ennen kuin muut heräävät
Poljen kuntopyörää, treenailen vatsoja yms. Salille otan yleensä lapset mukaan. Pienempi nukkuu vaunuissa ja isompi leikkii tai syö eväitä ;) Käymme salilla yleensä aamupäivisin, kun on hiljaista. Meidän kylän sali on muutenkin pieni ja hiljainen...Jos en pääse salille treenaan kotona p90x treeni ohjelman mukaisesti. Kotoa löytyy käsipainoja, leuanvetotanko, gymstic jne...Tietysti sitten vaunulenkkejä päivittäin tuplarattailla välillä kävellen välillä juosten...Luksusta on kun pääsee yksin juoksulenkille tai salille
Liikkumaan siis ehtii, mutta tosiaan olosuhteiden mukaan. Kotitreenitkin on tehokkaita ja sopii mulle. Olen jäänyt aivan koukkuun tuohon p90x-harjoitusohjelmaan. Siinä monipuolisesti lihaskuntoa ja aerobista sekä kehonhuoltoa...Suosittelen!
Lilla my:pystyisitkö treenaamaan kotona? Jotain perustreenejä esim leuanvetoa/punnerruksia, vatsoja jumppapallolla jne. Hanki joku hyvä treenivideo
Tai menisit lasten kanssa urheilukentälle? Siellä voi juosta spurtteja, loikkia, tehdä monenmoisia kyykkyjä, hyppiä hyppynarua, punnertaa jne. Itse harrastelen ainakin kerran viikossa ton tyyppistä treeniä
Meno ja paluumatkan sitten työnnät rattaita ja kannat rinkkaa