Lapaluut piiloon!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
38
En oikein tiedä kuuluuko tämä tänne vai aloittelijat-alueelle, mutta siirtäkää mikäli menee ihan metsään. Treeniin tai ravintoonhan tämä liittyy.

Olen muuten suht tyytyväinen kroppani ulkonäköön, mutta yläselkäni mietityttää minua, sillä lapaluut paistavat mielestäni törkeän näköisesti eikä se ole kovin... hmh, maskuliinisen näköistä. En ole muilla huomannut vastaavaa, tai ainakaan kiinnitänyt asiaan suuremmin huomiota.

Mutta mistä tällainen voisi johtua? Johtuuko se siitä, että olen alipainoinen ja muutenkin laiha ja ettei selässäni vaan ole tarpeeksi massaa? Selkäliikkeissä tulokset ovat suurinpiirtein samaa luokkaa kuin kavereilla. Auttaako vain ahkera yläselän treenaus tuomaan sinne vähän lisää lihasta lapaluiden ympärille vai täytyykö yrittää syödä enemmän vai onko kysymys ryhdistäni?

Tietty jos joku saa selästään kuvan ilman mitään pullisteluja (siis seisoo vain normaalisti kädet sivuilla tavallisessa asennossa), siitä olisi hjuva verrata.

Kokeile leuanvedon mukaan ottamista selkätreeniin se voisi wörkkiä :)

Tuskin sitä mitään kehon mallilleen voi, eli vaikka lihasta päälle tuleekin, saattaa ne silti sieltä "törröttää". Toki on mahdollista, että se lapaluiden "törrötys" hieman tasaantuu kun lihaa tulee. Eipä kai tuolle mitään voi tehdä näin äkkiseltään.

itellä ongelmana, että lapaluiden väliin jää selvästi matalampi kohta. Kuinka saan selkärangan viereen lihasta vai onko siinä mitään lihaksia?

futaaja sanoi:
itellä ongelmana, että lapaluiden väliin jää selvästi matalampi kohta. Kuinka saan selkärangan viereen lihasta vai onko siinä mitään lihaksia?
Yksi sana: maastavedot

toolate sanoi:
Yksi sana: maastavedot

Tätä samaa olin tulossa huutelemaan.

Kyllä ne mullakin törrötti ennen kun alotin reenaaman, mutta enää niitä ei löydä edes kokeilemalla :).

EDIT: Jos kerran olet alipainoinen ja laiha niin tuskin ne luutkaan ihan piilossa on.

Talakanpinskeli sanoi:
Mutta mistä tällainen voisi johtua? Johtuuko se siitä, että olen alipainoinen ja muutenkin laiha ja ettei selässäni vaan ole tarpeeksi massaa? Selkäliikkeissä tulokset ovat suurinpiirtein samaa luokkaa kuin kavereilla. Auttaako vain ahkera yläselän treenaus tuomaan sinne vähän lisää lihasta lapaluiden ympärille vai täytyykö yrittää syödä enemmän vai onko kysymys ryhdistäni?

Tietty jos joku saa selästään kuvan ilman mitään pullisteluja (siis seisoo vain normaalisti kädet sivuilla tavallisessa asennossa), siitä olisi hjuva verrata.

Tuosta on vaikea mennä sanomaan oletko alipainoinen! Paljon sinulla on painoa ja pituutta? Soutuliikkeitä kehiin niin saat paksuutta selkään.

Kuvia löytyy VIP-puolelta.

Alatalja leveällä otteella. Lavat liikkuu. Taka-asennossa kyynäpäässä 90 asteen kulma.
Ton pitäs tuoda lihaa lapaluiden väliin.

Maastavetoa ja kulmasoutua vaan, niin kohta on lapojen päälläkin lihaa! :whip:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Talakanpinskeli sanoi:
Auttaako vain ahkera yläselän treenaus tuomaan sinne vähän lisää lihasta lapaluiden ympärille vai täytyykö yrittää syödä enemmän vai onko kysymys ryhdistäni?

Täältäkin ääni maastavedolle, se olis mun mielestäni ykkösliike tuohon kuvailemaasi ongelmaan.

Kyllä kai ahkera treenaaminen ryhtiä parantaa vaikka ei söiskään kunnolla, mutta jos haluat että lihaksesi varsinaisesti kasvavat, niin ruokapuolen täytyy myös olla kunnossa. Tässä yhteydessä on tietysti mahdotonta sanoa täytyykö sun syödä enemmän, kun ei ole tietoa miten syöt, mutta noin yleisesti ottaen voi vaan todeta että syömisen eteen kannattaa nähdä vaivaa niin tuloksetkin ovat sitten monin verroin paremmat kuin siinä tapauksessa että vaan treenataan eikä panosteta syömiseen riittävästi.

Talakanpinskeli sanoi:
sillä lapaluut paistavat mielestäni törkeän näköisesti eikä se ole kovin... hmh, maskuliinisen näköistä.

Ryhtivirhe, jos lapaluut törröttää. Jos vain suinkin mahdollista, mene Pilates-tunnille (tai lainaa kirjastosta kirja ja perehdy erityisesti kohtaan "lapatuki"). Isoilla äijillä tuo törrötys ei välttämättä näy, vaikka ryhti olisi huonokin, kun selässä on niin paljon lihaa.

Punttitreeni sinälläänkin kyllä parantaa ryhtiä, jos se on tasapainoista etkä unohda venyttelyjä.

reinhardt sanoi:
Ryhtivirhe, jos lapaluut törröttää. Jos vain suinkin mahdollista, mene Pilates-tunnille (tai lainaa kirjastosta kirja ja perehdy erityisesti kohtaan "lapatuki"). Isoilla äijillä tuo törrötys ei välttämättä näy, vaikka ryhti olisi huonokin, kun selässä on niin paljon lihaa.

Punttitreeni sinälläänkin kyllä parantaa ryhtiä, jos se on tasapainoista etkä unohda venyttelyjä.

tässä on asiaa

mulla nimittäin sama juttu..

mulla se vaan johtuu eri asiasta..

eli toi on ryhti "virhe"...
itte en ole sitä saanut mitenkään korjattua punteilla vaikka lihasta olenkin saanut..
edelleen hartiat vähän sisäänpäin kääntyneinä..

tämä myös näkyy mulla esim kävellessä.. kävelen etukenossa!!

jumpalla ja venyttelyillä kannattais alottaa..esim pilates..
sit punteilla päälle

Itse en ole kokenut että olisin kärsinyt jostain ryhtivirheistä. Kuitenkin Ennenkuin treenamisen alotin lapaluut "törröttivät". Ja kai ne nyt törröttävät jos rasvaprosentti on tyyliin nolla ja lihasta ei nimeksikään..

on kyllä sen sit huomaa onko kyse siitä tää lapaluut näkyy vai siitä että lapaluut on niin irti koska hartiat vetää niitä...

silloin ne nimittäin törröttää ihan kunnolla..

tosin meikäläisellä se toimii myös pienenä hämäyksenä..
nimittäin noi törrötykset näyttää lihakselta :D

Tomi sanoi:
No se on selkäliike, joten päättele siitä. :jahas:

...niin ja kuinka monta sarjaa missäkin olosuhteessa (millainen treeniohjelma yms.) vedetään, mavea siis? Kuinka monta muuta liikettä sitten olisi hyvä tehdä lisäksi, sarjat yms.(kiva laittaa joka paikkaan :D )?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom