Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olen 14v poika ja mietin että onko vapaaottelussa ikärajaa! Haluaisin aloittaa lajin mut kuten esim krav magassa nii siinä on ikäraja
Tota Noin, Mua On Tosi Pitkään Kiinnostanu Kaikki Matto Ja Lukkopainotteiset
Kamppailulajit, Eniten Varmaan Brasilian Jujutsu, Mutta Oon Kuullu Että Se
On Aika Kallista Ja Seuroja Harvassa Täällä Suomessa.. Osaisko Joku Sanoa
Edes Suurin Piirtein Mitä Kyseisen Lajin Treenaaminen Tulis Maksaan Esim. Vuositasolla??? T:työtön Kukkakeppi
BJJ-vakuutus 150e
Vapaaottelu, nyrkkeily tai kickboxing. Siinä vaihtoehdot, eniten ehkä kiinnostaisi nyrkkeily (käyn tällä hetkellä kuntonyrkkeilyssä), mutta kun tota ikää on jo kohta 26 niin ehkei nyrkkeilyseurat niin mielellään ottaisi tämän ikäistä kaveria, josta ei enää voi sitä huippukaveria tulla.
Mitäs sille sit voi jollei kerran aikaa löydy? Miksi sä vasta tulevaisuudessa menet vapaaotteluun? Nyt vaan sinne jo
Yhdelle löytyy, kahdelle ei. ;)
Kaikki nuo kiinnostavat kovasti mutta yksi pitäisi valita..vaparin haluaisin aloittaa vasta myöhemmin kun olisi pohjalla jokin vääntölaji (ja kunto helvetisti parempi, bjj:tä näytti olevan 3x viikossa)
En tiedä onko tässä mitään järkeä mutta näillä fiiliksillä.
Olen 15 vuotias ja aattelin syksyllä aloittaa Brassi Ju-Jutsun, asun Helsingissä. Onko missään ikäisilleni omaa peruskurssia vai pitääkö mennä suoraan ikäisteni normitreeneihin? Tiedän että GB:ssä ja Takadossa on junnuryhmiä, mutta GB:ssä alkavat ja neljältä joten en usko että ehdin menemään sinne. Onko Takadossa hyvää opetusta, ja kannattaako siellä aloittaa ?
-Kiitos.
Jess, kiitos.
Sitä vielä että onko tuolla paljonki sparria ?
Voisko joku kertoa mikä laji sopisi mulle parhaiten,lajissa pitäs olla potkuja,lyöntejä,torjuntoja ja myös mahdollisesti heittoja ja irroittautumisia.Olisi myös hyvä jos ois mahdollisuus kisata ja sparrata ja mitään meditaatiota ym. juttuja ei kiitos.Ja oon 15 vuotta ja asun Oulussa.