paitsi jos se toinen sattuu olemaan samassa tai jossain muussa lajissa vielä parempi ;)[/QUOTE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paitsi jos se toinen sattuu olemaan samassa tai jossain muussa lajissa vielä parempi ;)[/QUOTE
Mikä laji olisi hyvä pohjustus vapaaottelulle? Itse ajattelin BJJ ja sitten jotain lyönti- ja potkutekniikoita kaupanpäälle?
Itse kävisin tuohon vapariin liittyen, jos ei suoraan vapariin niin thai+kreko(tai sw)
Mieluummin sitten vaparia, eikä kolmea eri lajia...
Mutta joo, jos pitäisi valita kaksi lajia eikä itse vapari olisi vaihtoehtona, niin kyllä meikäläinen treenaisi subbaria ja thaikkua.
Tämä ei kuitenkaan näytä kaikkia kun löysin krav magan hämeenlinnan kotisivutkin..
On.Olen tässä nyt ajatellut aloittaa kuntopohjalta jonkun kamppailulajin. Muay Thai olisi nyt se 1 vaihtoehto tällähetkellä. Onko tämä muay thai siis fyysisesti rankka laji ja kuntoa kohottava?
Itse olen 16 v ja 176 pitkä ja painan joku 63kiloa. Ajattelin aloittaa lukkopainin, olen ennen harrastanut thaiboxia 2 vuotta ja jääkiekkoa 12 vuotta. Olenko kenties liian kevyt lukkopainiin. Ja haluaisin tietää lisää lukkopainin alkeiskursseista, mitä niissä tehdään? onko taso liian korkea jne..