Lajin valinta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä laji olisi hyvä pohjustus vapaaottelulle? Itse ajattelin BJJ ja sitten jotain lyönti- ja potkutekniikoita kaupanpäälle?

Mikä laji olisi hyvä pohjustus vapaaottelulle? Itse ajattelin BJJ ja sitten jotain lyönti- ja potkutekniikoita kaupanpäälle?

Jos meinaat opetella vapaaottelua, harjoittele vapaaottelua.

kumpi on parempi laji vartijaksi opiskeevalle työtehtäviä silmällä pitäen=>
Defendo vai Jeet Kune Do(Streetwise):confused:

Kysymys suunnattu lähinnä vartijoille (joita täällä uskon kohtuullisesti olevan) mutta saa tätä muutkin kommentoida:thumbs:

itse opiskelen turvllisuusalaa. kyllä luulisi että judo,bjj,jujutsu, krav maga, defendo... vaihtoehtoja löytyy kuhan jaksaa vaan opetella.

Itse kävisin tuohon vapariin liittyen, jos ei suoraan vapariin niin thai+kreko(tai sw)

Thai+kreko yhdistelmällä ei kyllä pitkälle päästä! Jos se menee mattoon on aika orpo olo... Joten thai + sw on kyllä mun mielestä huomattavasti fiksumpaa. Toki jos sais thai+kreko+sw kombon pystynn se olis varmaanki paras vaihtoehto.

Mieluummin sitten vaparia, eikä kolmea eri lajia...

Mutta joo, jos pitäisi valita kaksi lajia eikä itse vapari olisi vaihtoehtona, niin kyllä meikäläinen treenaisi subbaria ja thaikkua.

Mieluummin sitten vaparia, eikä kolmea eri lajia...

Mutta joo, jos pitäisi valita kaksi lajia eikä itse vapari olisi vaihtoehtona, niin kyllä meikäläinen treenaisi subbaria ja thaikkua.

Joo, otin sen siis itsestäänselvyytenä että jos ei sitä vaparia voi treenata niin sitten subbaria ja thaikkua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
lajeja olen tässä kattella ja tuosta krav magasta kiinnostuin, olisiko täällä joku joka tietäisi pääseekö tähän tutustumaan hämeenlinnan lähistöllä?

Olen tässä nyt ajatellut aloittaa kuntopohjalta jonkun kamppailulajin. Muay Thai olisi nyt se 1 vaihtoehto tällähetkellä. Onko tämä muay thai siis fyysisesti rankka laji ja kuntoa kohottava?

Tervehdys kaikille!

Haluaisin aloittaa jonkin itsepuolustus/kamppailulajin. Olen harrastanut noin 6 vuotta sitten Tol ki doa parin vuoden ajan, kisoissa en käynyt.
Jonkin verran tulee kuntoiltua, punttisali, jääkiekko, futis, salibandy yms. puulaaki-urheilu sekä uimassa olen yrittänyt käydä mahdollisimman usein.
Eli ihan keskinkertainen kuntopohja, nyt olen ollut hiukan laiskempi pari kuukautta.

Tärkein päämäärä lajilta on henkistenominaisuuksien kehittäminen, ja tietysti samalla harrastaa liikuntaa. Eli haluan kehittää itsekuria, keskittymiskykyä ja oman pään hallintaa.
Mietinkin, että olisiko jooga parempi vaihtoehto minulle, koska nimen omaan noiden mainitsemieni ominaisuuksien parantaminen on tärkein juttu, mutta ajatelin kysellä täältä, kun uskoisin täällä olevan paljon eri lajien harrastajia.

Niin, olen pelannut pokeria muutaman vuoden jo hiukan enemmän "tosissani", ja haluan kehittää edelleen peliäni, joten sen takia noiden henkisten kykyjen parantaminen on ensisijaisen tärkeää. Samalla plussana tietysti fyysinentreeni. Vai onko parempi idea muuttaa Tiibettiin munkiksi mietiskelemään päivät pitkät?

Niin, tämä kuulostaa varmasti hassulta, mutta jos tähän nyt joku osaa mitään sanoa, niin olisin erittäin kiitollinen. Asustelen Kouvolassa, mutta lähivuosien asuinpaikasta ei ole kauheesti hajua, ulkomaille tuskin kuitenkaan muutan.

Ja jos vain viitsitte ja tiedätte, niin aiheeseen liittyvät linkitykset muille foorumeille yms. olisi arvokasta luettavaa.

Thanks!

Itse olen 16 v ja 176 pitkä ja painan joku 63kiloa. Ajattelin aloittaa lukkopainin, olen ennen harrastanut thaiboxia 2 vuotta ja jääkiekkoa 12 vuotta. Olenko kenties liian kevyt lukkopainiin. Ja haluaisin tietää lisää lukkopainin alkeiskursseista, mitä niissä tehdään? onko taso liian korkea jne..

Itse olen 16 v ja 176 pitkä ja painan joku 63kiloa. Ajattelin aloittaa lukkopainin, olen ennen harrastanut thaiboxia 2 vuotta ja jääkiekkoa 12 vuotta. Olenko kenties liian kevyt lukkopainiin. Ja haluaisin tietää lisää lukkopainin alkeiskursseista, mitä niissä tehdään? onko taso liian korkea jne..

Yleensä lukkopainimaan päädytään bjj-alkeiskurssin kautta. Harvemmin olen kuullut ihan pelkän lukkopainin alkeiskurssista.

Ja ei, et ole liian kevyt. Omassa seurassani yksi parhaista vääntäjistä on ~180cm ja hädintuskin 60kg.

Suositut

Back
Ylös Bottom