Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Puran painot yleensä aina. Ja telineisiin. Entisellä salilla oli hyvin toimiva salietiketti, sitä pidettiin ihan normaalina että jäljet siivotaan. Eräs väkivahva veijari totesi kerran prässisessionsa jälkeen, että "Nyt saa heikot treenata noi painot pois" ja lähti menemään. Henkilökuntaan kuuluva kaveri ojensi välittömästi, että tolla linjalla saat treenata jatkossa ihan jossain muualla.

Joskus, kun illalla olen ollut salilla ihan viimeisenä, niin olen jopa siistinyt salin kaikki painot paikoilleen. Sitä ei kyllä usein ole jaksanut tehdä, koska se ei paljon mitään auta. Se on sotkussa heti seuraavana aamuna. Ihan oman viihtyvyydenkin takia kyllä olisi aiheellista vähän katsoa jälkiään. Onhan se nyt selvä, että siistillä salilla treenaaminen on mukavampaa, kuin jossain pomminjäljiltä :kakka: salilla.
Hyvänä indikaattorina siisteydestä: jos asettuu lattialle aikeena tehdä harjoitteita, esim vatsoja tai lattiapenkkiä ja saa astmakohtauksen, on syytä tarttua luutaan tai imuriin. Tai vaihtaa salia.

Painot paikoilleen reenin jälkeen ehdottomasti. Nyt täytyy tässä tunnustaa, että kerran jäi romanialaissarjan jälkeen parit levyt tankoon kun tuli niin huono olo, että piti mennä pukuhuoneen puolelle hetkeksi piiloon. Oli tullut kait syötyä huonosti tai oli eka reeni tauon jälkeen tms... Heikotus ei loppunutkaan niin kuteet niskaan ja vapisevin jaloin pihalle, ei vaan kyennyt menemään takaisin tangolle ja purkamaan niitä painoja :)

Prässiin jätän peruslevyt, muut laitan kiltisti paikoilleen.

Kyllä ne paikoilleen menee, aina ja myös joka kerta.

Juntti-erkit ja maailmanomistaja-ranet sekä örinäpentit pistää välillä ärsyttämään. Ei onneksi uudella salilla.

Otan kaikista tangoista ja laitteista pois treenin jälkeen ja joskus siivoan myös muiden jälkiä, kun jättävät perkeleet niitä esimerkiksi juuri jalkaprässiin. Mikä siinä on ettei jaksa ottaa prässistä niitä viimeisiäkin kaksvitosia, kun on jaksanut ne muutkin ottaa? On meinaa moni tytteli ja aloittelija jättänyt prässin väliin huomatessaan limput päissä, enkä ole kerinnyt hätiin auttamaan.:0:

Aina painot telineeseen... Kultaista käskyä noudattaen...
Ja entisenä salin työntekijänä tulee kyllä joskus keräiltyä lattialla lojuvia kahvoja ja muuta pikku sälää oikeille paikoilleen ohi kulkiessa. Paikalliselle salille ja siellä treenaaville täytyy antaa kyllä tunnustusta siitä, että salilla on pääsääntöisesti aina kamat hyvässä järjestyksessä. Käsipainotkin on aina suuruusjärjestyksessä, eikä tartte kuluttaa aikaa siihen, kun metsästelee jotain tiettyä paria jostakin.

:offtopic: Tää paikallinen sali tais viime vuoden loppuun asti kyllä olla ainakin lajinsa viimeinen avainkorttisali siinä mielessä, että kaikki myynnissä olevat lisäravinteet ja treenivehkeet oli kaikkien saatavilla myös silloin kun henkilökunta ei ollut paikalla. Ja jos jotain otti, niin rahat vaan tiskille.
Ei taitais suuremmissa kaupungeissa toimia... tosin ei kai täälläkään, kun loppuvuodesta asennettiin kamerat :rolleyes:

25 jää prässiin, heti kun näen jonkun työntelevän pelkkää telaa voin siivota nekin.

Laitan painot aina paikoilleen. Siellä salilla jossa treenaan olen varmaan outo tämän takia sillon kun olen treenaamassa suunnilleen oman ikäisten kanssa. Sen takia on oikeastaan mukavampi olla treenamassa yhtäaikaa isojen miesten kanssa, koska he kyllä pistävät painot paikoilleen. Silloin tietää onko laite vapaa vai ei, eikä tarvii kokoajan kysellä.

Jep. lähes poikkeuksetta painot omille paikoilleen. Joskus tietty kysyn, jos näen et joku on tulossa treenaamaan samalle laitteelle, että mitä jätetään tankoon.

Ei tarvi välttämättä purkaa niitä vitosen lätkiä päistä:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Panetteko salilla painot paikalleen

Vanhassa treenipaikassani isoja käsipainoja lojui aina missä sattuu,vaikka peilissä oli iso lappu että laita painot takaisin käytön jälkeen.
Ehdotin omistajalle että kirjottaa lappuun alle että (videovalvonta)
Kyllä rupes alkuun painot löytään paikkansa ja päät pyörimään

Tällä viikolla eräs mies oli unohtanut :rolleyes: painot jalkaprässiin. Kun mies huomasi, että mä aloitin tekemään siinä laitteessa tuli hän pyytämään anteeksi, ettei laittanut painoja paikoilleen. :love:

Palautan painot aina paikoilleen. Älköön kuitenkaan salama iskekö minuun jos joskus olen unohtanut, yritys on kuitenkin täysi kymmenen.

Originally posted by nikke1
Totta kai laitan, tekis kaikki vaan samoin. Välillä myös saatan kuluttaa aikaa salihenkilökunnan auttamiseen punttien yms kanssa.

Eniten ihmetyttää mihin tapit häipyvät taljoista..
Tähänkin kuulin selityksen, kun joku mainitsi tekevänstä pudotussarjaa niin että laittaa esim. 3 tappia siihen ja nappailee aina yhden pois. :eek:

se on kato kalle kynäniskoilla pienestä kiinni kö siinä menee 2 nano sec enemmän aikaa jos joutuu siirtämään tappia ylös...

Painot pois ja telineisiin aina. Ja onneksi omalla salilla lähes kaikki kävijät noudattaa tätä sääntöä. Tosin käsipainojen kanssa on pientä häikkää, vaikka se teline on siinä nenän edessä missä porukka nostelee...Itelle muutaman kerran käyny niin, että kun 'muka' keskittyneenä tehny pystypunnerrusta käsihantteleilla, niin on sitten tullu otettua eriparipainot käteen...:jahas: Käsipainotelineessa on omat paikat eri kiloille ja selkeesti vielä merkattu, mutta jostain syystä kaikki ei osaa lukea vaan esim. 35:en punnukset on 25 paikalla yms. No siinä kun 'keskittyneenä' aattelee, että perkele, tosta tempasen noi 35:et ja alan punnertamaan ja kahden toiston jälkeen huomaa, että mikäs on kun vasen käsi on jotenkin voimaton:( Peilin kautta sitten huomaa, että sillä 37,5:lla siinä vasemmassa on jotakin tekemistä asian kanssa:lol2: Ja välitön vitutus, puntit lattialle ja ettimään sitä 35:ta, joka ei tietenkään oo siinä tellingissä vaan toisella puolen salia...:curs: Ja taas fiiliksen kerääminen uutta yritystä varten...

Voishan sitä tietty vähän tarkemmin itekin katella mitä telineestä ottaa, mutta ei kyllä luulis muille olevan vaikeeta laittaa niitä painoja omille paikoilleen tällasten sokeiden varalta;)

Nimim. "Onko kehoni epäbalanssissa?":D

Originally posted by tiieitiijuu
25 jää prässiin, heti kun näen jonkun työntelevän pelkkää telaa voin siivota nekin.

Teidän salilla ei sitten liene 50 kg:n painolevyjä? Vituttaa nimittäin jos joku jättää kaksvitoset paikoilleen, ja itse joutuu _ensin_ nostamaan ne pois ja sitten viiskymppiset tilalle. Ei siis ole aina kyse siitä että joku tekisi pienemmillä painoilla kuin mitä kelkkaan on jätetty. Älkääkä sanoko että mikset pistä vain toisia kaksvitosia siihen lisäksi, mieluummin sitä nostaa kaksi raskasta painolevyä pois kuin neljä kohtuullisen raskasta.

Meikä arvostaa jos joku vetää salilla itsensä niin loppuun ettei jaksa purkaa enää painoja tangoista. Harvoimpa moista tulee nähtyä...

Originally posted by Nate
Älkääkä sanoko että mikset pistä vain toisia kaksvitosia siihen lisäksi, mieluummin sitä nostaa kaksi raskasta painolevyä pois kuin neljä kohtuullisen raskasta.

Mulla siirtyy kolmekin 25 kg:n levyä siinä ajassa, missä siirrän yhden 50 kg. Sitä kun en uskalla ihan vain ottaa sivuista kiinni. En oikein ymmärrä miten se voisi olla helpompi siirtää yksi raskas kuin kaksi kevyttä. Voihan ne aina siirtää yhdessä, jos ne niin kevyitä on.

Tänäänkin mä olin varsinainen kone tuossa purkamisessa. Varmaan 3 s per kiekko. Kumpa olisin ollut samanlainen kone itse siinä treenissä.

Täytyy tehdä tässä tunnustus, että vaikka yleensä nostan painot pois niin tänään tuli tuon salin sulkemisajan kanssa kiirus ja osa painoista jäi nostamatta pois. :nolo:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom