Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Totta helvetissä AINA painot pois ja muutenkin jäljet siivotaan. Mikään ei pistä verenpainetta nousemaan niin paljon kuin painot tangossa ja kaikki saatanan humppajumppamatot ympäri salia. Sali jossa käyn, on pieni, eikä siellä käy kauheasti porukkaa, silti en vieläkään tiedä kuka on henkilö joka tekee em. asiat. Jos tunnistat itsesi, niin arvaa missä se tanko on sen jälkeen kun minä näen että siihen jätetään painot...? Ei sillä, että mun olis ne matot ja painot vaikea siirtää omille paikoilleen, (näin yleensä teen, koska sellainen epäjärjestys vituttaa.) vaan ihan kohteliaisuuden vuoksi pitäisi osata jäljet siivota.

Originally posted by RedNeck
Toinen asia mikä kyrsii kanssa on käsipainojen heittely lattialle.
Ottakaa pe***le sen verran pienemmät painot että jaksatte nostaa ne telineisiin sarjan jälkeen, eikä heittiä lattialle miten sattuu.

Itse heitän raskaan penkki/vinopenkkisarjan jälkeen hanttalit rymisten lattialle, koska en pääse siitä penkistä mihinkään niiden painojen kanssa. Laitan ne kyllä sarjojeni jälkeen telineeseen.

Itsestään selvä asia, että painot laitetaan takaisin telineisiin.

Kerran oli joku jättänyt 20 kg:n tankoon toiseen päähän 2 kappaletta 20 kilon kiekkoja. Siinä on mukava yllätys jollekin, kun hieman epästabiili tanko kaatuu päälle pienimmästäkin kosketuksesta.

Re: Panetteko salilla painot paikalleen

Originally posted by DOMS man
Panetteko salilla joka kerta painot paikalleen telineisiin.
Laitan.

Laitan painot (käsi ja levy) aina takaisin paikoilleen. Jokin aikaa sitten kävin salilla jossa oli todellinen käsipaino helvetti. Kaikki 20+kg painot järestään oli sikinsokin lattialla lojumassa. Olihan se "hauskaa" etsiä sitä oikeaa käsipainoparia.

Aina painot takaisin paikoilleen. Pienet levyt on sellasella ikkunalaudalla ni niitä en pähemmin järjestele. Kuitenkin aina käsipainot telineeseen ja levyt pois tangoista.

Panen. Siis painot paikoilleen. Onneksi kaikissa muissa liikkeissä kuin jalkaprässissä on niin vähän niitä kiekkoja käytössä ettei tarvitse montaa kiekkoa nostella pois. Tuo jalkaprässiin täydellinen tyhjentäminen kyllä tuntuu vähän turhalta toisinaan mutta onpa tuolla lipaston salilla joku heiveröinen tyttö tehnyt jollain 1,25 kilon levyilläkin sarjaa :rolleyes:

Joskus on tullut jätettyä yhdet kiekot jalkaprässiin. Tai no onhan sitä tullut jätettyä penkkiinkin, kyykkyyn ja kulmatankoonkin joskus. :nolo: Noidenkin edestä on kyllä tullut laitettua muiden painoja paikoilleen, vaikken niitä edes käyttäisi. käsipainoja erityisesti.

Nytpä muuten tapani enkä aio jättää koskaan mihinkään tankoon painoja oman treenin jälkeen ellei sitten seuraava niitä halua.

:offtopic: Paljonko pitää esim. penkin tangossa toisella puolella olla painoja, että tanko kippaisi?

Originally posted by Force
Itse heitän raskaan penkki/vinopenkkisarjan jälkeen hanttalit rymisten lattialle, koska en pääse siitä penkistä mihinkään niiden painojen kanssa. Laitan ne kyllä sarjojeni jälkeen telineeseen.

Kyllähän sitä penkistä ylös pääsee painojen kanssa. En jaksa tapaa alkaa selitteleen mutta siitähän oli jokin aika sitten puhetta.

Käsipainot hujahtavat aina takaisin paikoilleen, kuten myös pitkän levytangon painot. Kulmatankojen tai yleensäkin lukollisten tankojen siivoaminen jää joskus vähemmälle, ja jostain syystä erityisen usein nyt dieetillä.

Mua ei toi painojen jättäminen lattialle niin haittaa, ennemminkin v*tuttaa etsiä sopivia lukkoja kulmatankoon kun NE on sijoteltu hujanhajan, eikä anneta olla tangossa kiinni.

-- Juffe

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by darvinisti
:offtopic: Paljonko pitää esim. penkin tangossa toisella puolella olla painoja, että tanko kippaisi?

Riippuu vähän tangosta, normaali kunnon penkkaamiseen suunniteltu tanko kippaa suurinpiirtein kun toisessa päässä on ~60-70kg, riippuen kuinka leveäksi ne penkin "pystytangot" on tehty.

Tottakai laitan painot takaisin "paikoilleen", pienin poikkeuksin. Meidän salilla niitä telineitä ei ole nimittäin riittävästi joten kiekkoja joutuu nostelemaan johonkin seinän viereen. Itse olen muutaman kerran jättänyt 20kg painot prässiin koska en usko että ko. prässissä ei heikkokaan jaksaisi sillä toistoja tehdä.

Toinen laite mihin olen muutaman kerran jättänyt painoja on istualtaan tehtävä pohjeliike, ja siihen olen joskus jättänyt yhden 20kg kiekon, ja sitä liikettä ei voi tehdä ilman painoja (tai siis voi mutta sitten ei siinä mitään järkeä olisi)

Tietysti olisi parempi että ottaisin aina kaikki painot pois sen takia ettei muiden tarvitsisi sitten kysellä että onko laite käytössä. Onneksi meidän salilla kulkee suuremmaksi osaksi aivoilla varustautuneita ihmisiä ja harvoin näkee esim prässiä/penkkiä joihin olisi jätetty kaikki raudat.

Painot pistän aina takaisin telineisiin. Siitä ei ole kahta puhetta. Viimeksi verenpaine kohosi suhisten, kun salille tullessa huomasin jonkun jättäneen vain toiseen päähän penkkipunnerrustankoa 2,5 kg:n kiekon ja lukon.
:curs:

Kylläpä jollakin on ollut kiire palautumaan, kun ei tuon vertaa ole viitsinyt:jahas:

Laitan. Ärsyttää, kun muut jättää aika usein paikoilleen. :O

Tietysti vois vähän karjaista, mutta ne on niin isoja... :nolo:

Re: Re: Panetteko salilla painot paikalleen

Originally posted by iivili
Kyllä.

Kauheen väsyneenä muka jääny painot laittamatta paikoilleen joillakin...plaaplaaseliseli! Ei VOI olla ikinä niin uupunut, ettei jaksa lätkiä purkaa tangosta tai laitteesta. Se on laiskuutta ja piittamaattomuutta, ei muuta. Ja jos on todella uupunut, niin istuu muutaman minuutin puuskuttamassa, niin pitäisi jaksaa laittaa levyt paikoilleen, myös maastanostotangosta. Jos kilpavoimanostajatkin viitsivät painonsa (esim. maastanostossa +300kg, penkissä +200kg) purkaa, niin miksei sitten muka joku 150:lla kilolla vetävä Kalle Kynäniska? Mitä hemmetin typerää machobullshittia siinä on kyseessä?

Nyt oikeastaan harmittaa, kun en sanonut asiasta sen muutaman kerran, kun näin painoja tankoihin tai prässiin jätettävän. Pari kertaa olen kyllä sanonut, mutta monesti jättänyt sanomattakin.

Erittäin hyvin sanottu...:kippis1:

Ja itse laitan painot AINA takaisin telineisiin, se on itsestäänselvyys...ja kuten Powerhousu sanoikin, tekis mieli työntää tanko sinne minne ei aurinko paista jos ei tajuu levyjään purkaa telineisiin!!

Kuten tässä on jo aiemmin todettukin niin itsekin rinnastaisin levyjen, tankojen yms. paikalleen laittamisen WC:n vetämiseen, pyllyn pyyhkimiseen jankin jäljiltä, kortongin poisottoon yhdynnän jälkeen tai asunnon ulko-oven lukkoon laittamiseen vaikkapa niin töihin mennessä. Mitä sitten? No sitä sitten että voi ajatella että heebo joka ei huolehdi salillakaan järjestyksestä tuskin tekee noita muitakaan edellä mainittuja seikkoja. On siis vähintäänkin kakkapylly.:jahas:

Tänään salilla maastavetoa tehdessäni eräs vanhempi nainen pyysi minua ottamaan painoja kyykky tangosta koska hän ei itse jaksanut, No ei siinä mitään menin nostamaan painoja pois ja laitoin naiselle sopivat painot mitkä hän itse halusi.
noin 5 minuutin päästä pukuhuoneesta tulee Mr kynäniska ja alkaa valittamaan että hän oli "juuri" tekemässä kyykkyä nainen siihen tokaisi "No eipä herraa tässä viisi minuuttia sitten näkynyt"
..ja kynäniska lähti
:david:

Tottakai painot aina takaisin paikoilleen.

Ja prässit myös tyhjäksi, sehän on kaikkien etu että tytötkin pääsee reenaamaan ;)

no totakai....
en mä halua että kun oon tehnyt prässiä 350kg:llä ni mun jälkeen tuleva puntti-antti joutuu kiskoon pois tosta ne kaksi 10kg levyä...;)

Panetteko salilla joka kerta painot paikalleen telineisiin.

Tottakai sehän on aivan selvää, ja olen kova poika huomauttamaan asiasta heille, ketkä eivät näin tee.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom