Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Joo tottskai laitan... Kuuluu salin sääntöihin (niin varmaan muidenkin salien) ja jos sääntöjä ei noudata tulee salin vaihto. Tällasii lappui on löytyy salilta jossa käyn:rolleyes:

Jätän kaiken lojumaan ympäriinsä...salin keskelle jätän vielä höyryävän "turdin"

ps. ;)

Originally posted by [ZannaZ]
Tehkää nyt hyvät ihmiset muille reenaaminen mukavammaksi ja laittakaa painot aina paikoilleen sarjan jälkeen

a) se on merkki että on lopettanut ja että muut voivat tulla
b) säästää seuraavan vaivaa ja hermoja
c) ei luulisi olevan niin kauhea vaiva pienen huilitauon jälkeen nostaa ne kiekot takaisin paikoilleen, ettehän itsekään välitä jos joudutte toisten jälkiä siivoamaan. Amen

Noista syistä mie aina siivoan tangon ja laitan levyt ym. takaisin telineisiin. Sillä salilla, jossa aloitin vakavamman punttitreenin, oli seinällä "salinkäyttäjän kymmenen käskyä" tai jotain sinne päin, ja jälkiensä siivoaminen oli aika ylhäällä. Vaikkei olisi noita sääntöjä ollutkaan, olisin silti korjannut aina jälkeni, siihen on minua jo kotona ja koulussa opetettu, olipa kyse askartelemisesta tai vain karkkipaperien roskiksiin viemisestä. Olen kuullut, että joskus on joillakin saleilla jopa annettu porttarit sellaiselle, joka ei koskaan raivannut jälkiään. Just oekeen!:piis:

Originally posted by Tomi
Laitan AINA kaikki käyttämäni käsipainot, tangot, painolevyt ja muut tarvikkeet takaisin sinne, mistä olen ne ottanutkin. Se on itsestäänselvyys! Jos näen jonkun jättävän painolevyt pysyvästi laitteeseen - huomautan siitä ystävällisesti. Jos kaikki salillakävijät olisivat itsekkäitä kusipäitä, niin jokainen treeni olisi maastavetotreeni ja punttisali muistuttaisi enemmän temppurataa kuin salia. :rolleyes:
NÄIN SE PITÄÄ KAIKKIEN TEHDÄ!
mua suunnattomasti vitu**aa runk**rit jotka ei niitä painoja saa sinne telineeseen- pitäis sellaiset bannata!

Re: Panetteko salilla painot paikalleen

Originally posted by DOMS man
Erityisesti tahtoo laiskottaa irrottaa kiekkoja maastavetotangosta.

Tuo vituttaa mua suunnattomasti. Mä panen aina takaisin telineisiin, ja joskus jopa treenin alussa nakkelen vittuuntuneena muiden jättämiä painoja paikoilleen. Vaikka kuinka paska olo olis, niin aina painot takaisin telineisiin!!!!!:curs:

Kyllä.Aina.:arvi:

Laitan painot takaisin telineisiin. Joihinkin laitteisiin jätän pienet aloitus painot.

Originally posted by DOMS man
Erityisesti tahtoo laiskottaa irrottaa kiekkoja maastavetotangosta.
Lähdetkö maastanoston jälkeen suoraan kotiin vai teetkö salilla vielä muuta? Jos teet jotain muuta niin miten et jaksa ottaa painoja tangosta pois?

Vastauksena kysymykseen niin laitan aina painot telineisiin jos niihin suinkin vain mahtuu ja hyvänä päivänä siivoilen vielä muidenkin lattialle jättämiä kiekkoja telineisiin. Sen verran peruskuntoa pitää aina löytyä.

Meidän salilla Äijillä (=ei teekkarit) on tapana maastavetotreenin päätteksi kyllä ottaa painot pois tangosta, mutta jättää ne nippuna aivan painotelineen eteen siihen nojaamaan, eli jättää se viimeinen silaus tekemättä. Käytännössä siis joku joutuu kuitenkin korjaamaan heidän jälkensä nostamalla painot paikalleen. :rolleyes:

Originally posted by Phat
Meidän salilla Äijillä (=ei teekkarit) on tapana maastavetotreenin päätteksi kyllä ottaa painot pois tangosta, mutta jättää ne nippuna aivan painotelineen eteen siihen nojaamaan, eli jättää se viimeinen silaus tekemättä. Käytännössä siis joku joutuu kuitenkin korjaamaan heidän jälkensä nostamalla painot paikalleen. :rolleyes:

Toisaalta jos on vaikka kyykkynsä lopettanut, niin en pidä sitä kovin vaarallisena että jättää ne painot siihen kyykkytelineen tolppia vasten nojaamaan. Helpompihan se seuraavan kyykkäjän on siitä ne nostaa kuin raahata toiselta puolelta salia. Olettaen että salilta löytyy reilusti kiekkoja. Monella pienemmällä salillahan ei tarvitse kuin muutaman kyykkämään/vetämään niin kakskymppiset on loppu :(

Kun kaikki oppisivat tyhjentämään tankonsa painoista / laittamaan käsipainot paikoilleen niin tosiaan ei sitten tulisi sitäkään ilmiöö että kun käyt vaikka kusella sarjatauolla, niin joku on jo purkanut sen koko tangon telineisiin vaikka just vasta alotit ...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Painot aina paikoilleen, onhan se jo muidenkin ihmisten huomioimista ja vituttaa aina nostella muiden painoja, jotka eivät jaksa esim. käsipainoja telineisiin laittaa ja pyörivät sitten pitkin salin lattioita. :curs: Prässiin kuitenkin jätän yleensä 50 kilon levyt päihin, "kirjoittamaton sääntö" omalla salilla, koska vieressä toinen prässi johon ei jätellä kiekkoja.

pitäähän pois tangosta/prässistä ottaa
sillä esim naispuolisen treenaajan voi olla vaikea alkaa irrottelemaan esim prässisstä jotain 50kg kiekkoa.:rolleyes:

kyllä sitä tulee laitettua,ku tarkemmin muistelee nii muistaa kuinka on vituttanu jos joku/jotkut eivät ole tajunneet laittaa painoja takasi omille paikoilleen..miettii jonku toisen näkökulmasta jos MINÄ jättäisin painot lattialle ja seuraava tulee perässä ja kiroaa nii maan perkeleesti:rolleyes:

Painot telineisiin...

Jos ei jaksa laittaa painoja takaisin telineisiin, niin kannattaa liittyä pitsinnyplääjiin tai sitten ryhtyä rusinan rypistäjäksi!!!! :evil:

Tietenkin painot niille varatuille paikoille kun omat sarjat on tehty.

Originally posted by TestoMani|
naispuolisen treenaajan voi olla vaikea alkaa irrottelemaan esim prässisstä jotain 50kg kiekkoa.
Ja miespuolisenkin, muutaman kerran on jäänyt ja olen jotain riskimpää tyyppiä pyytänyt ne siirtämään.

Laitan levy- ja käsipainot takaisin paikoillaan aina.

tääläpäin salilla on käyny yks äijä joka tekee samaan aikaan (siis vuorotellen) penaa, kyykkyä, habaa yms. sitte ne kaikki on niinku varattu ja joka paikas on vehkeet lattialla ja aina jotaki siltä unohtuu siivota.

itse laitan painot telineisiin ja kyllä autan muita (tyttöjä yleensä) nostamaan painoja ja tankoja jostain vaikeasta paikasta (kerran oli laitettu kaiuttimen taakse tanko pystyyn ja se oli kyllä viddumainen saada sieltä :evil:

Lienee itsestäänselvyys, että kaikki painot puretaan aina tangoista/laitteista, kun lopetetaan ko. liikkeen tekeminen. Jos näin ei tehdä, kyse ei ole jaksamisesta, vaan laiskuudesta sekä piittaamattomuudesta muita salillakävijöitä kohtaan.

Vain todelliset pro:t treenaa niin kovaa että treenin jälkeen on aivan puhki eikä jaksa enää nostaa pienintäkään painoa yhtään mihinkään... en treenaa niin kovaa ettenkö jaksaisi laittaa rojuja paikalleen...

Minä olen myös kiltti tyttö ja laitan painot, levyt, tangot, käsipainot jne aina takasin paikalleen.
Oon vasta niin vähän aikaa sitten alottanu että olen se Tomin mainitsema tyttönen, kuka meinaa lysähtää 25 painolevyn alle :D
Ja jos kaikki jättäis painot yms sälät levälleen niin mitä siitä tulis..
Voipahan ainakin hyvällä omalla tunnolla sanoa et itse hoitaa omat romunsa pois. ja sekin on totta et muut näkee millon on lopettanu sarjan

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom